رقابت سریال «نوبت لیلی» در جشنواره‌ بریتانیا برگزیدگان جشنواره دانشجویی موسیقی نواحی معرفی شدند + اسامی پخش مستند «پدر، پسر، گلوله» از شبکه دو به مناسبت قیام ۱۵ خرداد پوستر فیلم سینمایی «عطرآلود» منتشر شد + عکس بازپخش اپیزودهایی از «شاید برای شما هم اتفاق بیفتد» در نیمه خرداد + زمان پخش فراخوان جایزه پژوهش سال سینما منتشر شد + جزئیات تلویزیون ریسکِ تغییر مجری مناظره‌ها را می‌پذیرد؟ او با تمام رهبران خاورمیانه فرق داشت | روایتی از گفتگو‌ی اوریانا فالاچی با امام خمینی (ره) «ماه پنهان» محمدرضا یکانی در مراحل پایانی تولید آموزش به نسل جدید در بستر یک فیلم تلویزیونی | گزارشی از اکران خصوصی «محله باصفا» اکران فیلم‌های کوتاه برگزیده فیلم فجر در سینماهای هنر و تجربه ماهرشالا علی در دنباله جدید «دنیای ژوراسیک» جزئیاتی از ساخت فیلم تگزاس ۴ و ۵ و حضور پژمان جمشیدی فیلم اکران‌نشده رضا داودنژاد به سینما می‌آید صفحه نخست روزنامه‌های کشور - یکشنبه ۱۳ خرداد ۱۴۰۳
سرخط خبرها

«بچه زرنگ» در راه جشنواره فیلم فجر

  • کد خبر: ۱۴۵۶۶۹
  • ۲۶ دی ۱۴۰۱ - ۱۱:۵۸
«بچه زرنگ» در راه جشنواره فیلم فجر
انیمیشن «بچه زرنگ» به تهیه‌کنندگی گروه هنری پویا و کارگردانی حامد جعفری در چهل و یکمین جشنواره فیلم فجر اکران خواهد شد.

به گزارش شهرآرانیوز؛ انیمیشن «بچه زرنگ» به چهل و یکمین جشنواره فیلم فجر می‌آید.

این فیلم انیمیشن به کارگردانی حامد جعفری محصول گروه هنری پویا و کانون پرورشی فکری کودکان و نوجوانان است.

نام قبلی این پویانمایی «انقراض» بود که در حال حاضر با نام بچه زرنگ برای بازبینی فرم حضور در جشنواره فیلم فجر را پر کرده است.

پویانمایی دیگری که امسال برای حضور در جشنواره فیلم فجر فرم حضور را پرکرده است، «ببعی» محصول سازمان هنری و رسانه‌ای اوج است. با این حساب و در صورتی که هر دو فیلم در جشنواره حضور داشته باشند، می‌توان دو پویانمایی را در جشنواره فیلم فجر ۴۱ تماشا کرد. البته شاید حضور تنها دو فیلم برای برگزاری بخش رقابتی پویانمایی کافی نباشد، اما امیدواریم که این دو فیلم در بخش جنبی جشنواره نمایش داده شوند، زیرا این صنعت به حمایت و توجه نیاز دارد.


گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->