ساعت و تاریخ بازی رئال مادرید و دورتموند در فینال لیگ قهرمانان اروپا نتیجه و ویدیو خلاصه بازی الهلال و النصر(۱۱ خرداد ۱۴۰۳)| آبی‌های ریاض فاتح همه چیز ستاره مدنظر پرسپولیس سرباز است!| ملوان خوشحال از قوانین سازمان لیگ ویدیو گل سردار آزمون به میلان در بازی دوستانه ترکیب پرسپولیس مقابل مس رفسنجان| آخرین ترکیب برای قهرمانی؟ کنایه تند نکونام به اوسمار در نشست خبری+ ویدیو| من هم اگر... ساعت و تاریخ بازی استقلال و پیکان| امیدوار به توقف پرسپولیس ساعت و تاریخ بازی پرسپولیس و مس رفسنجان| یک گام تا قهرمانی سرخ‌ها فشار مضاعف مجیدی روی نکونام با انتشار یک استوری! ترکیب احتمالی استقلال مقابل پیکان بازی پیکان و استقلال همچنان در دستگردی| تغییری در کار نیست رهبری‌فرد: استقلال و پرسپولیس هر دو لایق قهرمانی هستند حمایت هلدینگ خلیج فارس از نکونام موسوی: از سرخابی‌ها فقط رنگ پیراهنشان باقی مانده واکنش‌ها به تمارض عجیب دروازه‌بان استقلال شاگردان محرم نویدکیا در پی قهرمانی استقلال! دو داور کشتی ایران در المپیک پاریس بازگشت نیستلروی به جزیره پیروزی مقصودلو در شطرنج آزاد قزاقستان علیپور اولین خرید پرسپولیس؟
سرخط خبرها

استوکس ۴۰۰۰ پوند کوکایین را برای مصرف شخصی می‌خواست!

  • کد خبر: ۱۴۴۱۵۰
  • ۱۸ دی ۱۴۰۱ - ۱۲:۲۱
استوکس ۴۰۰۰ پوند کوکایین را برای مصرف شخصی می‌خواست!
آنتونی استوکس مهاجم اسبق پرسپولیس و تراکتور در جنوب دوبلین به جرم حمل ۴۰۰۰ پوند کوکایین بازداشت شده است.

به گزارش شهرآرانیوز، آنتونی استوکس مهاجم ایرلندی که سابقه بازی در لیگ برتر را دارد این بار حاشیه‌ای جدید رقم زده است. شب گذشته شایعه بازداشت این بازیکن در فضای رسانه‌ای مطرح شد حالا پیگیری‌ها بازداشت او را تایید و دلایل بازداشت را نیز مشخص کرده است.
آنتونی استوکس به همراه یک نفر دیگر روز جمعه در حین حمل ۴ هزار پوند کوکایین در جنوب دوبلین دستگیر شده است. او مدعی بوده این مقدار کوکایین برای تفریح و مصرف شخصی اش بوده و قصد داشته این مقدار کوکایین را در تعطیلات آخر هفته مصرف کند. او همچنین ادعا می‌کند این مقدار کوکایین را از شخص دیگری خریده کرده و صرفا قصد تفریح داشته است.
مهاجم سابق پرسپولیس در کنار همراه خود حین فرار از دست پلیس بازداشت شده است. با این حال مدعی است جرم او خرید کوکایین بوده است نه حمل کوکایین! استوکس می‌گوید کوکایینی که پلیس از او ضبط کرده را همان روز برای مصرف شخصی خریداری کرده است.
او پس از دستگیری از سوی پلیس به بازداشتگاه منتقل شد و بعد از تعطیلات آخر هفته، از روز دوشنبه پرونده اش به جریان می‌افتد. گفتنی است استوکس سابقه حبس تعلیقی برای آزار و اذیت پارتنرش را هم دارد.
استوکس از سال ۲۰۱۱ تا به امروز برای چندمین بار است که درگیر حواشی شده و دستگیر می‌شود. گفته می‌شود این مهاجم ایرلندی سابقه مصرف کوکایین هم داشته، اما تا به حال در رابطه با این موضوع بازداشت نشده و پرونده‌ای هم در ایرلند ندارد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->