جزئیاتی جدید از ویژگی‌های هوش مصنوعی آیفون اولین ماهواره چوبی جهان در ژاپن رونمایی شد آیا واردات آیفون ۱۳ ممنوع شده است؟ (۱۰ خرداد ۱۰۴۳) از امروز می‌توانید قابلیت‌های پولی ChatGPT را رایگان استفاده کنید صحت اسناد مربوط به اسرار موتور جستجوی گوگل تأیید شد سامسونگ چند ویژگی مبتنی بر هوش مصنوعی را با به‌روزرسانی Wear OS 5 به گلکسی واچ می‌آورد دلایل اخراج سم آلتمن از OpenAI بعد از یک سال مشخص شد بیش از ۷۵ بازی بدون نیاز به نصب در یوتیوب + روش دسترسی به بازی‌ها یک ایرانی اسناد محرمانه گوگل را فاش کرد | رتبه‌بندی سایت‌ها چگونه انجام می‌شود؟ یک شرکت چینی می‌خواهد با پرتاب ۱۰ هزار ماهواره رقیب استارلینک شود بازی Call of Duty: Black Ops 6 در گیم پس هم عرضه خواهد شد + تریلر OpenAI آموزش مدل جدید هوش مصنوعی خود را آغاز کرده است احتمال تغییرجهت لوگوی اپل در آیپدهای آینده دوربین گلکسی S۲۵ اولترا چه مشخصاتی خواهد داشت؟ گلکسی M۳۵ معرفی شد + مشخصات و قیمت محققان درباره افرادی که صدای درونی ندارند به نتایج جدیدی رسیده‌اند پیشنهادهای عجیب هوش مصنوعی گوگل به کاربران: به پیتزای خود چسب اضافه کنید و سنگ بخورید! + عکس نیل دراکمن بخشی از صحبت‌هایش درباره بازی بعدی «ناتی داگ» را تکذیب کرد قیمت گوشی گلکسی F55 سامسونگ مشخص شد آیپد مینی ۷ با نمایشگر OLED چه زمانی عرضه می‌شود؟ اینستاگرام دچار اختلال شد(۵ خرداد ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

ویژگی های آپدیت جدید تلگرام + جزئیات

  • کد خبر: ۱۴۳۲۱۸
  • ۱۳ دی ۱۴۰۱ - ۱۰:۲۱
ویژگی های آپدیت جدید تلگرام + جزئیات
تلگرام در نسخه جدید خود که این هفته منتشر کرده است، ویژگی های جدیدی را اضافه کرده است. در این مطلب به قابلیت های نسخه جدید تلگرام اشاره می شود.

به گزارش شهرآرانیوز، در آپدیت جدید تلگرام ورژن v۹.۳.۰ ویژگی‌های جالبی اضافه شده است. عکس پروفایل عمومی یکی ازقابلیت های جالب در نسخه جدید است. اگر فقط به کاربران خاصی اجازه‌ی مشاهده‌ی عکس پروفایل خود را داده‌اید، می‌توانید یک عکس عمومی جداگانه نیز برای نمایش به کاربران دیگر انتخاب کنید. دیگر قابلیت ها این نسخه جدید تلگرام به شرح زیر است.

 
 

۱- رسانه‌های مخفی، عدم اشغال حافظه، ابزار‌های جدید نقاشی، عکس پروفایل برای مخاطبین شما و موارد بیشتر

۲- اموجی‌های تعاملی بیشتر. هنگامی که در گفتگو‌های دونفره برروی اموجی‌های‌ می‌زنید، آن‌ها جلوه تمام صفحه را نمایش خواهند داد.

این اموجی‌ها از این پس همچنین به عنوان واکنش‌ها در دسترس تمامی کاربران می‌باشند.

۳- اموجی‌های متحرک جدید.   هنرمندان ما، ۱۰ بسته‌ی جدید مخصوص کریسمس طراحی کرده‌اند.   کاربران پرمیوم می‌توانند از این اموجی‌ها در همه‌ی بخش‌های اپلیکیشن استفاده کنند.  

۴- تمامی کاربران می‌توانند از اموجی‌های متحرک در پیام‌های ذخیره شده استفاده کرده و یا در ویرایشگر رسانه، آن‌ها را به عکس‌ها اضافه کنند.

۵- انیمیشن‌های جدید. انیمیشن‌های جذاب جدیدی هنگام پرش به یک پیام قدیمی در گفتگو و یا در بخش‌های دیگر اپلیکیشن، نمایش داده خواهند شد.  

۶- پنهان کردن اعضای گروه. از این پس، مدیران گروه‌هایی با بیشتر از ۲۰۰ عضو، می‌توانند با مخفی کردن فهرست اعضا، حریم خصوصی بیشتری برای آن‌ها فراهم کنند.

۷- عکس پروفایل عمومی. اگر فقط به کاربران خاصی اجازه‌ی مشاهده‌ی عکس پروفایل خود را داده‌اید، می‌توانید یک عکس عمومی جداگانه نیز برای نمایش به کاربران دیگر انتخاب کنید.

۸- عکس پروفایل پیشنهادی. می‌توانید عکس مورد نظر خود را برای هر یک از مخاطبین خود پیشنهاد کنید - مخاطب شما می‌تواند فقط با دو ضربه، عکس پیشنهادی را به پروفایل خود اضافه کند.

۹- عکس پروفایل برای مخاطبین. می‌توانید برای هر یک از مخاطبین خود، یک عکس دلخواه انتخاب کنید که فقط خودتان آن را مشاهده خواهید کرد.

۱۰- ابزار‌های جدید نقاشی و نوشتن. امکانات جدیدی برای کشیدن نقاشی، نوشتن متن، رسم شکل و گذاشتن اموجی‌های متحرک در عکس‌ها، به ویرایشگر رسانه‌ی قدرتمند تلگرام اضافه شده‌اند.

۱۱- عدم اشغال حافظه. مدیریت رسانه‌های ذخیره شده در حافظه‌ی موقت بسیار آسان‌تر شده است. به کمک تنظیمات جدید، حذف خودکار را به صورت جداگانه برای گفتگو‌های خصوصی، گروه‌ها و کانال‌ها (همراه با تعیین گفتگو‌های استثنا)، فعال کنید.

۱۲- بخش‌های جدید رسانه، موسیقی و فایل‌ها به شما امکان انتخاب و حذف موارد بزرگ را می‌دهند.  

۱۳- رسانه‌های مخفی. عکس‌ها و ویدیو‌ها را می‌توانید با اسپویلر انیمیشنی ارسال کنید. این رسانه، تا زمانی که مخاطبتان روی آن نزند، تار خواهد ماند.

۱۴- اضافه شدن تعدادی فونت به بخش ویرایش و نوشتن روی فیلم و تصاویر  

 

در آخر دو ویژگی مهم و کاربردی:

۱۵- امکان علامت گزاری و حذف دسته جمعی پروکسی‌ها 

۱۶- پروکسی متصل به بالای لیست میاید و پروکسی‌ها براساس پینگ سرعت خودکار لیست میشود.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->