پیش‌بینی بورس (شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) | آیا بورس ریزشی می‌شود؟ پیش‌بینی قیمت خودرو برای هفته آینده | دلالان بازار نقره‌داغ شدند! (۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) پیش بینی قیمت طلا و سکه (شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ) | کدام سیگنال نقش دلار را در بازار طلا کمرنگ کرد؟ توضیحاتی درباره وضعیت وراث متوفیان دارنده سهام عدالت ابلاغیه جدید برای حل مشکل طلافروشان + عکس | این ۳ گروه ملزم به ثبت اطلاعات موجودی طلا هستند عودت وجه ۱۵ میلیاردی واحدهای صنفی به شاکیان در مشهد نات کوین لیست شد + قیمت اولیه نمایشگاه گل و گیاه مشهد تا روز جمعه (۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) برقرار است | افزایش ساعات برگزاری لاکچری‌های یک میلیاردی در بلوار سجاد مشهد + جدول قیمت (۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) دو روایت با اختلاف ۱۰ درصدی تورم در ایران خبر مهم برای متقاضیان نهضت ملی مسکن فروش فوری محصولات بهمن موتور ویژه خرداد ماه از یکشنبه آینده + جزئیات (۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳) بن‌بست در بازار موبایل | مشکل شدید ارزی داریم! خواب زمستانی بازار مسکن در بهار (۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) شرایط معافیت از مالیات بر اجاره اعلام شد | ابزار‌های تشویقی برای مستاجران کدام‌اند؟ راه‌اندازی سامانه برآورد قیمت منطقه‌ای مسکن و کوتاه شدن دست دلالان کدام گروه‌ها باید موجودی طلای خود را ثبت کنند؟ قیمت گذاری برخی از خودرو‌ها آزاد شد | واکنش بازار به آزادسازی قیمت خودرو چیست؟ تکمیل ظرفیت ۳۵ واحد صنعتی خراسان رضوی با تولید «بدون کارخانه» تمدید ثبت نام خودرو‌های وارداتی تا روز شنبه (۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) واعظ‌زاده، مدیر عامل جدید شرکت پدیده کیست؟ + سوابق گزارشی از وجود سکه‌های تقلبی در بازار مشهد نداریم بورس در کما | گزارش وضعیت بازار سهام (۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) برادران: مالیات طلا فقط مربوط به اجرت است خراسان رضوی، در صدر میزان بازرسی از واحد‌های صنفی اصناف کشور طلا وارد مسیر نزولی شد (امروز چهارشنبه ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

چه زمانی سهام عدالت به جاماندگان تخصیص می‌یابد؟ (۳ دی ماه ۱۴۰۱)

  • کد خبر: ۱۴۱۵۹۰
  • ۰۳ دی ۱۴۰۱ - ۱۹:۳۴
چه زمانی سهام عدالت به جاماندگان تخصیص می‌یابد؟ (۳ دی ماه ۱۴۰۱)
مشاور رئیس سازمان بورس و اوراق بهادار در خصوص اختصاص سهام عدالت به جاماندگان توضیحاتی داد.

به گزارش شهرآرانیوز، پس از آزادسازی سهام عدالت طی ۲ سال گذشته، مساله اختصاص این سهام به جاماندگان از جمله موضوعاتی بود که مورد پیگیری مردم قرار داشت که به منظور اجرای آن اقدامات مختلفی از سوی مسوولان انجام و وعده‌های مختلفی در این زمینه داده شد.

به دنبال پیگیری‌های انجام شده در این زمینه، در اواخر اردیبهشت ماه ۱۴۰۱ بود که «حسین قربان زاده» رییس سازمان خصوصی‌سازی درباره جاماندگان سهام عدالت اعلام کرد: بند «الف» قانون بودجه، دولت را مکلف کرده تا به افراد تحت پوشش کمیته امداد، سازمان بهزیستی و افراد واجد شرایط مطابق اجرای قانون اصل ۴۴ قانون اساسی، سهام عدالت تعلق بگیرد.

قربان زاده تاکید کرد: قانون اصل ۴۴ قانون اساسی، سازوکاری را پیش‌بینی کرده که وزارت اقتصاد و وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با همکاری هم افرادی که دارای شرایط دریافت سهام عدالت هستند، تعیین شوند و اصرار ما این است تا ضمن برگزاری جلسات تا پایان خردادماه مشخص شود که چه برنامه‌ای برای جاماندگان سهام عدالت در دستور کار است.

همچنین رییس سازمان خصوصی سازی اعلام کرده بود: مشخص شد که یک میلیون و ۳۳۷ هزار و ۸۷۵ نفر از کمیته امداد و ۲ میلیون و ۲۵ هزار و ۸۲۵ نفر از سازمان بهزیستی جزو واجدان دریافت سهام عدالت هستند که تاکنون از دریافت این سهام غافل مانده‌اند.

اکنون پس از مدت‌ها پیگیری‌های انجام شده در این زمینه، این اقدام به گام نهایی خود نزدیک‌تر شده است.

«پیمان حدادی» مشاور رییس سازمان بورس و اوراق بهادار در امور سهام عدالت امروز (شنبه) به شفاف سازی نسبت به اقدامات انجام شده در این زمینه پرداخت و اعلام کرد: در بودجه امسال برای افرادی که تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی هستند و فاقد سهام بودند قانونی در نظر گرفته شد و به هر کدام از این افراد حدود ۱۰ میلیون تومان سهم داده می‌شود که طی یکی دو ماه آینده تخصیص پیدا می‌کند.

منبع: ایرنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->