عملیات هماهنگ گروه‌های مقاومت علیه صهیونیست‌ها در نوار غزه سوءقصد به جان نخست‌وزیر اسلواکی+ فیلم جزئیات عملیات نیرو‌های مسلح یمن در دریای سرخ وزیر خارجه هند به تهدید‌های آمریکا در مورد توافق چابهار پاسخ داد کدام ادارات و سازمان‌ها شنبه‌ها تعطیل نیستند؟ وزیر راه از افتتاح راه‌آهن رشت- کاسپین با حضور رئیس‌جمهور خبر داد سه مصوبه مهم امروز (۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) هیئت وزیران از زبان سخنگوی دولت تأکید رئیسی بر رفع دغدغه‌های مردم به‌عنوان سرمایه‌گذار و رکن اصلی بورس جداول بودجه سال ۱۴۰۳ اصلاح شد (۲۶ اردیبهشت) نایب‌ رئیس مجلس: تعطیلات رسمی افزایش نیافته‌ است | فقط روز‌های کاری تغییر کرده است با دستور ویژه رئیس‌جمهور، مشکل طلافروشان حل شد دیدار هیئت ارشد حماس با دبیرکل حزب الله لبنان زارع‌پور: ظرفیت شبکه ارتباطی کشور از ابتدای دولت ۹۰ درصد بیشتر شده است وحیدی: انتخابات در بالاترین سطح امنیت و سلامت برگزار شد | هر مأموری تخلف کند، با او برخورد می‌شود + فیلم وزیر نفت: عملیات سوخت‌گیری باید در جایگاه‌ها از ۹۰ تا ۹۵ درصد با کارت سوخت شخصی انجام شود خاندوزی: اصناف کشور موظف هستند به‌سمت شفافیت بروند وزرای خارجه سوریه و عربستان در منامه دیدار کردند وزرای دفاع آمریکا و مصر رایزنی تلفنی کردند تعطیلی شنبه‌ها از چه‌زمانی اجرایی می‌شود؟ + جزئیات دادگاه فرزندان معاون اول سابق قوه قضاییه علنی است | برای انتشار محتویات دادگاه منع قانونی داریم
سرخط خبرها

حکم تهیه غذا برای «پیروز» به‌جای زندان برای ۳ متهم

  • کد خبر: ۱۴۱۴۹۳
  • ۰۳ دی ۱۴۰۱ - ۱۱:۲۸
حکم تهیه غذا برای «پیروز» به‌جای زندان برای ۳ متهم
با رای دادگاه ۱۰۱ کیفری ۲ اشنویه استان آذربایجان غربی ۳ نفر از دامداران منطقه به جرم چرای غیرمجاز به تهیه غذا برای ۳ ماه «پیروز»، توله یوزپلنگ ایرانی به ارزش ۲۲۰ میلیون ریال محکوم شدند.

به گزارش شهرآرانیوز، اعمال مجازات‌های جایگزین حبس با محوریت خدمات اجتماعی و عام المنفعه، در دستگاه قضا مورد توجه قرار گرفته و به قضات تعیین این نوع مجازات‌ها توصیه شده است؛ زیرا استفاده از مجازات‌های جایگزین حبس، ضمن کاهش آثار تخریبی حبس و جلوگیری از تعمیم مجازات به خانواده محکومان، زمینه باز اجتماعی شدن آنان را نیز فراهم می‌کند.

بر همین اساس در پی شکایت اداره منایع طبیعی اشنویه علیه ۳ نفر از دامداران دایر بر چرای غیرمجاز در منطقه، با اثبات اتهام انتسابی به آنان رئیس شعبه ۱۰۱ کیفری ۲ اشنویه استان آذربایجان غربی در راستای حمایت از حیات وحش و محیط زیست در حکمی متهمان را محکوم به تهیه غذای ۳ ماه پیروز، توله یوزپلنگ ایرانی به ارزش ۲۲۰ میلیون ریال محکوم کرد.

پیروز، تنها توله زنده مانده از سه توله “ایران” یوز پلنگ آسیایی است که در اسارت متولد شده است. این یوز ایرانی که در منطقه محافظت شده‌ی پردیسان نگهداری می‌شود، در حال حاضر در وضعیت خوبی به سر می‌برد و تا چند روز آینده ۶ ماهه می‌شود.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->