رفع پلمب واحدهای صنفی طلا و جواهر در مشهد ۵۴ کیلوگرم شمش طلا فروخته شد (۸ خرداد ۱۴۰۳) طلافروشی‌های مشهد بالاخره کوتاه آمدند | بازگشایی پس از ۲۲ روز با مبلغ ۲ میلیارد در کجای تهران می‌توان خانه خرید؟ خبر خوش برای زوج‌های جوان | صف وام ازدواج کوتاه می‌شود؟ معرفی ۱۰ ماشین خارجی که در سامانه فروش عرضه می‌شوند | ژاپنی‌ها در دوره جدید واردات خودرو یکه‌تازی می‌کنند + تصاویر چطور بهترین لاستیک را انتخاب کنیم و چقدر بابتش پول بدهیم؟ قیمت افغانی امروز (سه‌شنبه، ۸ خرداد ۱۴۰۳) وام ۵۰۰ میلیون تومانی برای دهه شصتی‌ها + شرایط و مدارک لازم برای دریافت وام هفته آینده، نتیجه قرعه‌کشی خودرو‌های برقی اعلام می‌شود سومین سود سهام عدالت چه زمانی واریز می‌شود؟ (۸ خرداد ۱۴۰۳) خبر‌های بسیار خوب دولت برای بورسی‌ها | ۴ تصمیم مهم برای نجات بازار سرمایه (۸ خرداد ۱۴۰۳) خبر مهم برای دارندگان حواله پژو پارس؛ طرح تبدیل حواله به این ۳ خودرو آغاز شد + اسامی خودروها، مبلغ و زمان تحویل (۸ خرداد ۱۴۰۳) چراغ سبز بورس بالاخره روشن شد | گزارش وضعیت بازار سهام (۸ خرداد ۱۴۰۳)  آخرین جزئیات از تعیین تکلیف اعطای سهام عدالت به جاماندگان (۸ خرداد ۱۴۰۳) بانک‌ مرکزی نرخ سود بانکی را اعلام کرد | اخطار جدی به بانک‌هایی که از بخش‌نامه جدید پیروی نکنند یک دلار آمریکا وارد کانال ۶۰ هزار تومان شد (۸ خرداد ۱۴۰۳) نرخ طلا در بازار امروز مشهد (سه‌شنبه، ۸ خرداد ۱۴۰۳) بایدونبایدهای عرضه نان اینترنتی در مشهد | نباید قیمت نان در بستر آنلاین افزایش یابد طرح سامان‌دهی استخدام کارکنان دولت در صف بررسی در مجمع تشخیص! پیش‌بینی برداشت ۴۰۰ هزار تن جو از اراضی خراسان‌رضوی نرخ روز دام زنده در بازار امروز مشهد (۸ خرداد ۱۴۰۳) | پیش‌بینی نرخ گوشت قرمز در بازار تشکیل ۴ پرونده تعزیراتی برای هیئت‌مدیره اتحادیه نانوایان مشهد بررسی وضعیت رهن و اجاره در شهرک شهید رجایی مشهد (۸ خرداد ۱۴۰۳) دلار بازار آزاد به کانال ۵۸ هزار تومان صعود کرد | حباب سکه چقدر شد؟ (۸ خرداد ۱۴۰۳) قیمت طلا، دلار، سکه و ارز دیجیتال در بازار امروز (سه‌شنبه، ۸ خرداد ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

پرداخت تسهیلات بانکی متوقف شد؟ (۱۳ آذرماه ۱۴۰۱)

  • کد خبر: ۱۳۸۲۱۴
  • ۱۳ آذر ۱۴۰۱ - ۱۸:۵۵
پرداخت تسهیلات بانکی متوقف شد؟ (۱۳ آذرماه ۱۴۰۱)
معاون امور بانکی و بیمه‌ای وزیر امور اقتصادی و دارایی در خصوص روند پرداخت تسهیلات توسط نظام بانکی تا پایان سال توضیحاتی داد.

به گزارش شهرآرانیوز، سید عباس حسینی در حاشیه مراسم روز ملی بیمه درباره عدم پرداخت تسهیلات در نظام بانکی اظهار داشت: پرداخت تسهیلات در نظام بانکی متوقف نشده و بانک‌ها می‌توانند پس از تامین مالی به تعهدات خود عمل کنند. پرداخت وام تا پایان سال ادامه دارد و نسبت به سال گذشته نیز بیشتر می‌شود.

وی تصریح کرد: بانک مرکزی اخذ سپرده برای پرداخت تسهیلات را ممنوع اعلام کرده است و بانک‌ها تحت پوشش سیاست‌های وزارت اقتصاد به وظایف خود عمل می‌کنند و باید سیاست‌های دولت را اجرایی کنند و فرایند پرداخت تسهیلات تسریع می‌شود.

معاون وزیر اقتصاد درباره عملکرد بانک‌ها در حوزه پرداخت تسهیلات مسکن، گفت: وزارت امور اقتصادی و دارایی تامین منابع مالی مسکن را پیگیری می‌کند و فرآیندی دارد که از درخواست مردم شروع می‌شود و به صندوق برود و در وزارت راه و مسکن در سامانه ثبت شود و بعد به بانک‌ها اعلام شود تا بانک‌ها به آن عمل کنند. پس از اینکه به شبکه بانکی رسید شبکه بانکی پرداخت‌های خود را انجام می‌دهد.

وی ادامه داد: طبقه‌بندی پرداخت تسهیلات به این معنی است که طبقه‌بندی پرداخت تسهیلات طبقه‌بندی است که برای مثال بخشی از پرداخت‌ها در بخش‌های دیگر اقتصاد انجام می‌شود در طبقه‌بندی صنعت ثبت می‌شود در حالی که باید در طبقه‌بندی مسکن ثبت شود.

حسینی درباره صنعت بیمه نیز گفت: مهم‌ترین بحث در حوزه بیمه ضرورت‌های اصلاح برخی قوانین است که در لایحه بودجه سال آینده و برنامه هفتم توسعه لحاظ می‌شود تا خدمت بهترین به مردم ارائه کنند. کارگروه‌های مختلفی در دولت، وزارتخانه‌ها برای اصلاح قوانین وجود دارد و تلاش می‌کنیم با اصلاحات موردنظر فعالان صنعت بیمه مسیر خدمت را فراهم کنیم.

معاون وزیر اقتصاد تأکید کرد: یکی از دغدغه‌ها بیمه شخص ثالث، هزینه‌هایی است که از محل درآمدهای بیمه شخص ثالث به خارج از صنعت بیمه پرداخت می‌شود و دولت و مجلس آمادگی دارد نسبت به اصلاح قانون و هدفمند کردن پرداخت‌هایی که از صنعت بیمه خارج می‌شود و در بخش‌های دیگر هزینه می‌شود، را بهینه کند تا مردم از آن بهره‌مند شوند.

منبع: تسنیم

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->