وزیر بهداشت: همه امکانات درمانی در محل سانحه بالگرد رئیس جمهور مستقر شده است شایعه برگزاری جلسه اضطراری شورای عالی امنیت رد شد جستجو‌ها در منطقه حادثه بالگرد رئیس‌جمهور ادامه دارد آمریکا به بروز سانحه برای بالگرد حامل رئیس‌جمهور ایران واکنش نشان داد رئیس هلال‌احمر به محل حادثه بالگرد رئیس‌جمهور رفت | اعزام ۴۰ تیم واکنش‌سریع + فیلم برگزاری جلسه تجسس بالگرد حامل رئیس‌جمهور در فرودگاه تبریز محل دقیق سانحه بالگرد حامل رئیس‌جمهور مشخص شد آخرین تصویر رئیسی پیش از پرواز با بالگرد به سمت تبریز آخرین خبر‌ها از عملیات جست‌وجوی هلی‌کوپتر حامل رئیس‌جمهور در ورزقان+ فیلم پایگاه‌های اشغالگران صهیونیست زیر آتش سنگین حزب‌الله ویدئو | توضیحات وزیر کشور درباره فرود سخت هلی کوپتر حامل رئیس جمهور تیم‌های جست‌وجو به محل وقوع حادثه بالگرد تیم ریاست جمهوری رسیدند (۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳) زمزمه‌هایی از طرح دموکرات‌ها برای برکناری بایدن همراهان رئیس جمهور در سفر به آذربایجان شرقی چه کسانی بودند؟ وقوع حادثه برای هلی کوپتر رئیس جمهور + جزئیات گزینه‌های اصلی برای ریاست مجلس خبرگان رهبری مشخص شدند
سرخط خبرها

روسیه: ایران در پی ساخت سلاح هسته‌ای نیست

  • کد خبر: ۱۳۷۴۳۱
  • ۰۹ آذر ۱۴۰۱ - ۱۱:۰۰
روسیه: ایران در پی ساخت سلاح هسته‌ای نیست
معاون عدم اشاعه و کنترل تسلیحات وزارت امور خارجه روسیه گفت: هیچ شواهدی دال بر آن‌که تهران قصد دارد دست به ساخت سلاح هسته‌ای زده و مشارکت در پیمان عدم اشاعه را بازبینی کند، وجود ندارد.

به گزارش شهرآرانیوز، تارنمای خبری اسپوتنیک امروز به نقل از ولادیمیر یِرماکوف به اسپوتنیک نوشت: ایران عضو وظیفه شناس پیمان عدم اشاعه بوده و هست. انعقاد برجام در سال ۲۰۱۵ کمک کرد تا تمامی پرسش‌های آن زمان (آژانس) از تهران به صورت قطعی و نهایی رفع شود.

این دیپلمات ارشد روس افزود: سپس، (برنامه هسته‌ای) ایران به مدت چند سال بیشترین تائید را در میان اعضای آژانس دریافت کرد و هیچ انحرافی از تعهداتش شناسایی نشد. هیچ شواهدی وجود ندارد که نشان دهد تهران قصد دارد در عضویت خود در ان پی تی تجدیدنظر کرده و (فرآیند) ساخت وسیله انفجاری هسته‌ای را آغاز کند.

یرماکوف در این مصاحبه به همکاری‌های راهبردی روسیه و آمریکا نیز اشاره کرد و گفت که گفت و گوی طرفین در مورد ثبات راهبردی در صورتی ممکن است که واشنگتن از خطوط قرمز امنیتی مسکو عبور نکند.

وی گفت: ما هرگز گفتگو را رد نکرده‌ایم. آمریکا لازم است تا آماده گفت‌و‌گوی جدی بر اساس اصول حقیقتاً برابر باشد، به منافع ما احترام گذاشته و از حوزه امنیت از خطوط قرمز ما عبور نکند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->