آتش‌سوزی‌‌های سریالی خانه‌ها در یک روستای دورافتاده | اهالی می‌گویند کار اجنه است! اخاذی مرد شیطان صفت از همسر سابقش | شگرد او انتشار تصاویر خصوصی بود! اعترافات تکان‌دهنده زورگیران بی‌رحم درباره قتل جوان بی‌گناه | مقتول ۲ فرزند خردسال داشت آتش‌سوزی مغازه تعویض‌روغنی در خیابان رسالت مشهد با یک مصدوم (۱۳ خرداد ۱۴۰۳) برخورد قاطع قضایی با تغییر کاربری ۴۸ هکتار از زمین‌های کشاورزی در شهرستان مشهد واژگونی خودرو در خواف پنج مصدوم برجای گذاشت (۱۳ خرداد ۱۴۰۳) جزئیات آتش سوزی برج اوپال و ساختمان خیابان ایرانشهر در تهران (۱۳ خرداد ۱۴۰۳) دستورالعمل ملی البسه استاندارد بیماران به تمامی بیمارستان ها و مراکز تشخیصی و درمانی وزارت بهداشت ابلاغ شد اعلام شرایط جذب سرباز معلم در سال ۱۴۰۳ + جزئیات امحای بیش از ۵۲ تن از کالا‌های انبار‌های اموال تملیکی در مشهد ویدئو | لحظه برخورد صاعقه به مرد روس پیوند قلب با موفقیت در دانشگاه علوم پزشکی مشهد انجام شد (۱۳ خرداد ۱۴۰۳) بهره‌مندی ۱۱ هزار و ۵۰۰ کودک کمتر از هفت سال از پوشش خدمات درمانی رایگان در مشهد هشدار دانشگاه علوم پزشکی مشهد درخصوص خطر غرق شدن در استخر‌های ویلا شخصی و کشاورزی در فصل گرما توزیع بیش از ۶۰۰ هزار قوطی شیر خشک معمولی در مناطق زیر پوشش دانشگاه علوم پزشکی مشهد زلزله ۴.۵ ریشتری در سمنان (۱۳ خرداد ۱۴۰۳) پیش‌بینی هواشناسی مشهد و خراسان‌رضوی (یکشنبه، ۱۳ خرداد ۱۴۰۳) | تداوم گرما در استان تا پایان هفته رکورد پرواز‌های خارجی در فرودگاه بین المللی مشهد شکسته شد (۱۳ خرداد ۱۴۰۳) پیش‌بینی وقوع رگبار و رعدوبرق در نقاط مختلف کشور (۱۳ خرداد ۱۴۰۳) پایان عملیات اعزام حجاج خراسانی | خدمات‌رسانی فرودگاه مشهد به بیش از ۱۱ هزار زائر سرزمین وحی
سرخط خبرها

ممنوعیت ورود دختران به مسجد جامع دهلی نو لغو شد

  • کد خبر: ۱۳۶۵۰۶
  • ۰۴ آذر ۱۴۰۱ - ۰۲:۱۶
ممنوعیت ورود دختران به مسجد جامع دهلی نو لغو شد
مسجد جامع دهلی نو که روز پنجشنبه با ایجاد محدودیت برای ورود دختران به مسجد واکنش‌های بسیاری را برانگیخت، پس از مداخله «ویکرام ساکسنا» معاون فرماندار دهلی این تصمیم لغو شد.

به گزارش شهرآرانیوز، امام جماعت مسجد جامع دهلی نو گفت: پس از تماس معاون فرماندار، تابلوهای ممنوعیت ورود زنان به این مسجد جمع آوری شد.

سیداحمد بخاری امام جماعت مسجد جامع دهلی نو گفت: معاون فرماندار در گفت و گو با من اعلام کرد که تابلوهای ممنوعیت ورود دختران به مسجد باید برداشته شوند.

با این حال وی افزود: هرگز محدودیتی برای ورود زنان وجود نداشته است. آنها می‌توانند بیایند و نماز بخوانند و حتی پیاده روی کنند، اما حرمت یک مکان مذهبی باید حفظ شود.

مدیریت مسجد بیرون از درهای اصلی اعلامیه‌هایی را نصب کرده بود که ورود «دختران» چه تنهایی و چه گروهی را ممنوع می‌کرد.

به دنبال این موضوع که خشم برخی از محافل را برانگیخت موجب شد که امامان جماعت در همان روز اعلام کنند که این دستور برای کسانی که برای اقامه نماز می‌آیند قابل اجرا نیست.

منابعی در اداره مسجد گفتند که این اطلاعیه‌ها که تاریخ نداشتند، چند روز پیش در خارج از سه دروازه ورودی اصلی منتشر شده است.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->