اختلاف ۵۰ هزار دلاری اوسمار و پرسپولیس حجازی: نمی‌خواهند استقلال قهرمان شود طلای تورنمنت قزاقستان بر گردن بوکسور مشهدی اخراج زاهدی در ژاپن + فیلم بارگشت صالح حردانی و روزبه چشمی به ترکیب استقلال ملی پوش بسکتبال ایران در راه فرانسه تلاش استقلال برای بخشش هاشمی‌نسب درخشش دوچرخه سواران استان در مسابقات قهرمانی کشور استارت رسمی حسن یزدانی برای المپیک + عکس شهباززاده استقلال را نقره داغ کرد پاداش برد فولاد، در جیب استقلالی‌ها بونجاح در راه لیگ عربستان درویش تحت فشار ستاره های پرسپولیس واگذاری سهام تراکتور چقدر جدی است؟ استقبال استقلال و پرسپولیس از سقف بودجه باشگاه ها سرگیجه اوسمار از وضعیت بیرانوند و صادقی نتیجه و ویدیو خلاصه بازی النصر و الهلال (۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) | فرار از شکست دقیقه نودی الهلال نام یک استقلالی و پرسپولیسی در پرونده فساد مس؟ پخش زنده بازی النصر و الهلال در لیگ عربستان (۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین بحران در بارسلونا| ژاوی می‌رود یا لاپورتا؟
سرخط خبرها

رییس فدراسیون فوتبال: امیدواریم اتفاقات خوبی رقم بخورد

  • کد خبر: ۱۳۵۹۰۳
  • ۳۰ آبان ۱۴۰۱ - ۱۴:۲۷
رییس فدراسیون فوتبال: امیدواریم اتفاقات خوبی رقم بخورد
مهدی تاج، رییس فدراسیون فوتبال می‌گوید تیم ملی فوتبال ایران بازی مهمی با انگلیس در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر دارد.

به گزارش شهرآرانیوز؛ مهدی تاج، رییس فدراسیون فوتبال در فاصله کم‌تر از سه ساعت تا آغاز دیدار ایران و انگلیس در چارچوب گروه B رقابت‌های جام جهانی ۲۰۲۲ قطر در جمع خبرنگاران اظهار کرد: بازی مهمی است و برای اولین‌بار است که در جام جهانی با این تیم روبرو می‌شویم. آقای کی‌روش امیدوار هستند و بازیکنان نیز سرحال هستند و امیدوارم که اتفاق خوبی رقم بخورد.

او درباره ایرانی‌های حاضر در قطر گفت: حدود ۶۰۰ نفر ایرانی‌ داخل قطر حضور دارند. ما حدود ۲۰ هزار نفر هم داریم اما حدود ۶۰۰ نفر، کسانی هستند که پرچم دست‌شان گرفتند و می‌خواهند تشویق کنند.

تاج درباره پیش‌بینی‌اش درباره نتیجه بازی ایران و انگلیس گفت: من هم خیلی امیدوار هستم که در این بازی نتیجه بگیریم. ما داریم درباره آن چیزی که دل‌مان است، صحبت می‌کنیم و این که چه اتفاقی می‌افتد، بحث دیگری است. تیم ملی سرحال است.

وی در پاسخ به این سوال که آیا تیم ملی بازیکن مصدوم دارد؟ گفت: مصدومی نداریم و شرایط خوب است. شرایط سردار آزمون خوب است و بستگی دارد که آقای کی‌روش از چه کسی استفاده کند.

تاج در پاسخ به این سوال که نظر شما درباره واکنش‌های کی‌روش به سوالات مطرح شده خبرنگاران در کنفرانس‌های مطبوعاتی چیست؟ گفت: من ارزیابی مثبتی دارم. آقای کی‌روش کارش را بلد است و سیاست را تا اندازه زیادی می‌شناسد و اگر هم صحبت نمی‌کند، این را می‌دانم که شناخت خوبی از سیاست دارد. فیفا موضع منطقی‌ای نسبت به جریانات و سوالات دارد. ما اینجا آمدیم تا فوتبال بازی کنیم.

منبع: ایسنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->