آبشک: فولاد مدیری نمی‌خواهد که به فکر جیب خودش باشد اولین خرید پرسپولیس از انزلی آمد + عکس واکنش محمود احمدی نژاد به قهرمانی پرسپولیس + ویدیو ملی پوش مشهدی بدمینتون عازم رقابت های آسیایی قزاقستان شد مورینیو – فنرباغچه؛ رسمی شد + عکس حسینی بعد از تیم ملی، استقلال را هم از دست می‌دهد؟ پایان طلسم سالن ۶ هزارنفری مجموعه ثامن الائمه (ع) سرمربی فصل بعد استقلال مشخص شد| پروژه حذف نکونام به بن بست رسید صیادمنش: امیدوارم در جام جهانی بهترین عملکرد را داشته باشیم اوسمار بدون تمدید قرارداد از ایران می‌رود چرا سازمان لیگ به جلال مرادی نظارت می‌دهد؟ | بی‌توجهی به هوادارانی که جانشان در خطر بود باشگاه تراکتور واگذار شد تفتیان: شاید پاریس آخرین المپیکم باشد دژاگه رسما وارد کار مربیگری شد اسامی بازیکنان تیم ملی فوتبال ایران اعلام شد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی رئال مادرید و بوروسیادورتموند| آنجلوتی، آقای اروپاست صحبت‌های تند نکونام علیه قهرمانی پرسپولیس سورپرایز اوسمار برای گل محمدی+ ویدیو| حضور در جشن با عکس یحیی گل قهرمانی پرسپولیس آفساید بود؟ + عکس و فیلم (۱۲ خرداد ۱۴۰۳) کارشناس داوری بازی پرسپولیس و مس | گل گولسیانی آفساید بود؟ (۱۲ خرداد ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

اقدام غیرحرفه‌ای کی‌روش وسط زمین تمرین تیم ملی+عکس

  • کد خبر: ۱۳۳۶۷۹
  • ۱۷ آبان ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۲
اقدام غیرحرفه‌ای کی‌روش وسط زمین تمرین تیم ملی+عکس
روز گذشته ملی‌پوشان فوتبال در محل تمرین تیم ملی سفره پهن کردند و ناهار خوردند که انتشار تصاویر ناهار خوردن ملی‌پوشان وسط زمین تمرین انتقاد برانگیز شد.

گروه ورزش|شهرآرانیوز، روز گذشته ملی‌پوشان فوتبال ایران در اقدامی عجیب و بحث برانگیز وسط زمین تمرین خود سفره پهن کردند و ناهار خوردند! این رفتار به حدی عجیب بود که برخی تصور کردند اقدام مذکور با دخالت برخی از مسئولان فدراسیون فوتبال انجام شده و دلایلی پشت این ماجرا بوده، اما کاشف به عمل آمده که خود سرمربی تیم ملی چنین تصمیمی گرفته و از بازیکنان خواسته با همان لباس تمرین وسط زمین تمرین ناهار خود را میل کنند! این تصمیم درحالی اتخاذ شده که فاصله آن چنانی از محل تمرین تیم ملی تا رستوران هتل المپیک نیست و ملی‌پوشان که باید به لحاظ بهداشتی به شدت مواظب خود باشند می‌توانستند با حضور درسالن رستوران هتل المپیک ناهار خود را میل کنند.

درشرایطی که این روز‌ها آنفلوانزا نیز اوج گرفته این تصمیم بیش از هر زمان دیگری کارشناسان را نگران تصمیم عجیب کارلوس کی‌روش کرده است.

البته سرمربی تیم ملی این روز‌ها مورد حمایت موج رسانه‌ای قرار دارد و به سادگی از کنار این رفتار او عبور شده، اما واقعیت این است که چنین تصمیمی بسیار انتقاد برانگیز شد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->