ترکیب احتمالی رئال مادرید و دورتموند در فینال لیگ قهرمانان اروپا (۱۲ خرداد ۱۴۰۳) گولسیانی به بازی مس رفسنجان رسید تکمیل ظرفیت ورزشگاه آزادی برای بازی پرسپولیس _ مس شوک به استقلال در آستانه حساس‌ترین رقابت لیگ برتر کامیابی‌نیا تاریخ را تکرار کرد لطف بزرگی که به استقلال شد بازگشت رسن به پرسپولیس صحت دارد؟ جدایی ستاره پرسپولیس تکذیب شد تغییرات مدیریتی در استقلال قطعی است| سمیعی می‌ماند یا می‌رود؟ شایعات نگران کننده پشت سر یامگا| ستاره فرانسوی فصل بعد می‌ماند؟ ساعت و تاریخ بازی رئال مادرید و دورتموند در فینال لیگ قهرمانان اروپا نتیجه و ویدیو خلاصه بازی الهلال و النصر(۱۱ خرداد ۱۴۰۳)| آبی‌های ریاض فاتح همه چیز ستاره مدنظر پرسپولیس سرباز است!| ملوان خوشحال از قوانین سازمان لیگ ویدیو گل سردار آزمون به میلان در بازی دوستانه ترکیب پرسپولیس مقابل مس رفسنجان| آخرین ترکیب برای قهرمانی؟ کنایه تند نکونام به اوسمار در نشست خبری+ ویدیو| من هم اگر... ساعت و تاریخ بازی استقلال و پیکان| امیدوار به توقف پرسپولیس ساعت و تاریخ بازی پرسپولیس و مس رفسنجان| یک گام تا قهرمانی سرخ‌ها فشار مضاعف مجیدی روی نکونام با انتشار یک استوری! ترکیب احتمالی استقلال مقابل پیکان
سرخط خبرها

دعوت از ۴ بانوی فوتبالیست خراسانی برای دیدار ملی با بلاروس

  • کد خبر: ۱۳۲۷۹۸
  • ۱۲ آبان ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۰
دعوت از ۴ بانوی فوتبالیست خراسانی برای دیدار ملی با بلاروس
فوتبالیست‌های منتخب پس‌از بازی‌های هفته سوم لیگ‌برتر راهی اردوی ۱۰روزه خواهند شد

به گزارش شهرآرانیوز؛ ۳۵بازیکن حاضر در لیگ‌برتر بعد از بازی‌های فردا در هفته‌سوم لیگ‌برتر باید به‌مدت ۱۰روز راهی اردوی ملی برای بازی با بلاروس شوند. دراین‌بین، نام چهار فوتبالیست خراسانی نیز وجود دارد.

اردو بعد از ۳ ماه تعطیلی

بعد از گذشت بیش از سه ماه از برگزاری آخرین اردوی تیم‌ملی فوتبال زنان برای مسابقات کافای غرب آسیا و کسب عنوان نایب‌قهرمانی در آن مسابقات، دیگر از تیم‌ملی خبری نبوده و فوتبالیست‌ها در تیم‌های باشگاهی خود مشغول به فعالیت هستند. اما بعد از این وقفه برنامه‌ای برای تیم‌ملی تدارک دیده شده است. قرار است شاگردان مریم آزمون در دو مسابقه دوستانه در روز‌های شنبه ۲۱آبان و سه‌شنبه ۲۴آبان به‌مصاف بلاروس بروند.

به همین دلیل، تیم‌ملی زنان بلاروس برای انجام این دو دیدار روز پنجشنبه ۱۹آبان وارد تهران خواهد شد که هر دو دیدار از ساعت۱۵ در ورزشگاه آرارات برگزار می‌شود. اما فوتبالیست‌های ایرانی بیش از دو هفته است که درگیر لیگ‌برتر هستند و فردا هفته سوم از لیگ‌برتر را پیش‌رو دارند. فدراسیون با انتخاب بازیکنان منتخب مریم آزمون اعلام کرده است بعد از پنج دیداری که ۱۳آبان برگزار می‌شود، باشگاه‌ها باید ملی‌پوشانشان را در اختیار تیم‌ملی قرار دهند و مسابقات لیگ‌برتر برای برگزاری اردوی تیم‌ملی در تهران متوقف خواهد شد.

۴فوتبالیست خراسانی در اردوی ملی

کادرفنی ۳۵بازیکن را برای برگزاری دو دیدار دوستانه با بلاروس به اردوی تیم‌ملی فوتبال زنان دعوت کرده است و اردوی آماده‌سازی تیم‌ملی فوتبال بانوان از ۱۵ تا ۲۵آبان در مجموعه ورزشی الیاف برگزار می‌شود. در بین بازیکنانی که مریم آزمون، سرمربی تیم‌ملی فوتبال زنان، به اردو فراخوانده است، بازیکنان خراسانی و مشهدی نیز به‌چشم می‌خورند.

سمانه چهکندی، سارا دیدار، مریم سلیمانپور و مطهره دانش‌آموز بازیکنان خراسانی هستند که به این اردوی ملی دعوت شده‌اند. چهکندی و دیدار بازیکنان تیم خاتون بم هستند. سلیمانپور برای نماینده کردستان، زارع‌باتری، به میدان می‌رود و دانش‌آموز هم بازیکن کیان نیشابور است و این چهار بازیکن باید بعد از بازی‌های این هفته و عصر یکشنبه ۱۵آبان به اردو بروند و خودشان را به کادرفنی تیم‌ملی معرفی کنند.

غیبت عجیب کودایی

بزرگ‌ترین غایب این اردو زهره کودایی، دروازه‌بان مطرح تیم‌ملی، است که از سوی مریم آزمون دعوت نشده است. نام ثنا صادقی نیز در فهرست وجود ندارد.

دوئل شش‌امتیازی و مهیج کرمانی‌ها

اما در بازی‌های این هفته مهم‌ترین و جذاب‌ترین دیدار در بم و بین دو تیم اول و دوم جدول خواهد بود. خاتون بم جمعه میزبان شهرداری سیرجان است که تقابل آن‌ها شهرآورد کرمانی به‌حساب می‌آید. این دو تیم تا اینجای فصل در همه‌چیز مساوی بوده‌اند و دیدار رودرروی آن‌ها می‌تواند تیم برتر را مشخص کند. خاتون در بازی خانگی‌اش به‌دنبال تثبیت صدرنشینی است و سیرجانی‌ها به‌دنبال پیروزی در یک بازی شش‌امتیازی و عبور از خاتون هستند.

کار سخت کیان مقابل ملوان

کیان نیشابور هفته گذشته یک پیروزی شیرین خارج از خانه مقابل بادرود داشت و حالا با یک برد و یک باخت در رده چهارم قرار دارد. اما کیان این هفته بازی سختی با انزلی‌چی‌ها در خانه دارد که قضاوتش برعهده مهسا قربانی، داور بین‌المللی، است. ملوان هفته قبل یک شکست تلخ و چهارگله مقابل خاتون تجربه کرد و حالا برای جبران این باخت به سه امتیاز بازی در نیشابور نیاز دارد.

ملوان و کیان هردو سه‌امتیازی هستند و نتیجه این بازی می‌تواند تغییری چندپله‌ای در جایگاه آن‌ها ایجاد کند. در دیدار‌های دیگر، البرز در خانه به‌مصاف پالایش گاز ایلام می‌رود. انسیه مافی‌نژاد کمک‌داور بین‌المللی و مهسا محمدجانی کوبل مشهدی داوری، این بازی را قضاوت می‌کنند. سپاهان نیز در نقش‌جهان میزبان زارع‌باتری کردستان است. دو تیم تازه‌وارد لیگ‌برتر یعنی بادرود و ایساتیس فارس نیز باهم دیدار می‌کنند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->