تصادف شدید کامیون و تانکر حمل سوخت در مشهد (۲۱ خرداد ۱۴۰۳) پیش‌بینی هواشناسی مشهد و خراسان‌رضوی (دوشنبه، ۲۱ خرداد ۱۴۰۳) | دمای مناطق گرمسیری استان به ۴۵ درجه می‌رسد کمک درمانی ارتش جمهوری اسلامی به زوج‌های نابارور شاغل در نیروی زمینی بازدید ۱.۴ میلیون گردشگر خارجی از ایران در سه ماه شهریه جدید مدارس غیردولتی، تا پایان هفته به والدین اعلام خواهد شد شکار سردسته باند کوسه جنوب با شلیک پلیس مشهد + عکس وسعت پهنه‌های فرونشستی خراسان‌رضوی در کشور رکورد زد سازمان هواشناسی هشدار داد | تشدید بارش در ۶ استان و احتمال وقوع سیلاب گلایه‌های مردم از تغییر ساعات کار ادارات | قانون‌گذار به این مسائل هم فکر کرده است؟ تأکید بر توزیع صحیح و عادلانه دارو و جذب بیشتر سهمیه‌های دارویی در خراسان‌رضوی دانش‌آموزان تبعه از تحصیل باز نخواهند ماند خراسان رضوی در معرض بحران خونی | توسعه زیرساخت‌های انتقال خون لنگ ۱۷۰ میلیارد تومان نرخ جدیدحق بیمه دهک‌های ۶ تا ۹ درآمدی اعلام شد| بیمه ۵ دهک اول، همچنان رایگان آیا گرمازدگی می‌تواند باعث مرگ افراد شود؟ کودکان را در خودرو با درب و شیشه‌های بسته رها نکنیم بازنشستگان نگران نباشند؛ معوقات حقوق فروردین بازنشستگان تأمین‌اجتماعی به‌زودی و به طور جداگانه به حساب واریز می‌شود (۲۱ خرداد ۱۴۰۳) اعلام جرم دادستانی تهران علیه دو رسانه
سرخط خبرها

احتمال تعطیلی مدارس به دلیل آنفلوآنزا

  • کد خبر: ۱۳۱۹۸۲
  • ۰۸ آبان ۱۴۰۱ - ۰۹:۵۴
احتمال تعطیلی مدارس به دلیل آنفلوآنزا
وزیر آموزش و پرورش از تعطیلی محدود مدارس به دلیل شیوع آنفلوآنزا خبر داد و گفت: در صورت تعطیلی مدارس آموزش از طریق شبکه شاد ادامه خواهد داشت.

به گزارش شهرآرانیوز، وزیر آموزش و پرورش گفت: به دلیل آنفولانزا ممکن است به صورت محدود تعطیلی‌هایی داشته باشیم؛ البته این به معنی تعطیل شدن آموزش نیست و از شبکه شاد برای برگزاری کلاس‌ها استفاده خواهد شد.
یوسف نوری گفت: بعضی از استان‌ها به دلیل شیوع ویروس آنفولانزا، مدارس را در شهر‌های خود تعطیل کرده بودند. عنوان کردیم مسئولین آن استان‌ها بررسی میدانی کنند که آیا واقعا احتمال ابتلا به آنفولانزا زیاد است که دانش آموزان آسیب و لطمه ببینند.

او ادامه داد: مدیران استان‌ها باید بررسی کنند و اگر گزارش وزارت بهداشت نیز مبنی بر احتمال آسیب به دانش آموزان باشد، شرایط آموزش تغییر خواهد کرد. البته تا به امروز هیچ گاه تجربه تعطیلی به دلیل شیوع آنفولانزا را نداشته‌ایم.

او گفت: اگر هم تمام این موارد وجود داشته باشند، تعطیلی وجود ندارد و از شبکه شاد برای برگزاری کلاس‌ها استفاده خواهد شد.

او ادامه داد: هر تصمیمی باید دلیلی داشته باشد. دلیل در ارتباط با آنفولانزا را پزشکان و وزارت بهداشت تشخیص می‌دهند و بررسی می‌کنند. اگر واقعا دانش آموزان لطمه ببینند، ما راضی نخواهیم بود؛ بنابراین ممکن است که تعطیلی‌هایی به صورت محدود داشته باشیم. البته این به معنی تعطیل شدن درس و آموزش نیست و دانش آموزان با استفاده از شبکه شاد و آموزش مجازی تحصیل خود را بدون وقفه ادامه خواهند داد.

منبع: تجارت نیوز

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->