بارش‌های بهاری خراسان رضوی به زندگی عشایری جان تازه‌ای بخشید میوه را برای سلامت می‌خورید یا لذت؟ راهکارهای کاهش کلسترول چیست؟ شناسایی مقصران احتمالی سیلاب مشهد در دستور کار دادستانی نوشیدن چای تا چند فنجان مجاز است؟ چاقی مغز را پیر می‌کند | مراقب عواقب بی‌شمار چاقی باشید پیش‌بینی رگبار باران و وزش باد شدید در نقاط مختلف کشور (۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) چرا سالمندان کُندتر حرکت می‌کنند؟ حرکت کاروان پیاده ۱۷۰۰ نفری در مسیر مشهد مقدس به مناسبت ولادت امام رضا(ع) اولین گروه حج تمتع از فرودگاه مشهد اعزام شدند (۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) سیل در کلات هیچ فوتی نداشت برخورد کوئیک و پارس در مشهد ۶ مصدوم برجا گذاشت (۲۸ اردیبهشت) پرونده سیل مشهد روی میز کمیسیون اصل نود! کشف پیکر‌های چهار مفقود سیلاب در فریمان (۲۸ اردیبهشت) قتل جوان ۲۷ ساله افغان به‌خاطر توپ بازی! (۲۸ اردیبهشت) تمام خسارت‌های درمانی بازنشستگان تامین اجتماعی تا اسفند ۱۴۰۲ پرداخت شد | تسویه حساب ۲۰ روزه با بازنشستگان بازگشایی ۴۴ محور مسدود شده در خراسان رضوی (۲۸ اردیبهشت) تصادف پراید و پژو ۲۰۶ در قوچان ۷ مصذوم برجا گذاشت(۲۸ اردیبهشت)
سرخط خبرها

ایران، رتبه اول جراحی بینی در جهان + اینفوگرافی

  • کد خبر: ۱۳۱۴۴۱
  • ۰۴ آبان ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۱
ایران، رتبه اول جراحی بینی در جهان + اینفوگرافی
طبق آمارهای اعلام شده، شایع ترین عمل جراحی زیبایی در ایران جراحی بینی است و بر همین اساس ایران رتبه اول را در این زمینه دارد. همچنین از نظر تعداد اعمال جراحی پلاستیک کشور ما جزو پنج کشور اول دنیاست.

به گزارش شهرآرانیوز، بالاترین میزان عمل‌های جراحی پلاستیک به ترتیب شامل ایالات متحده آمریکا، برزیل، کره جنوبی و هند است و ایران در این آمار رتبه بیستم را به خود اختصاص داده است. با این وجود از نظر نوع جراحی، ایران رتبه اول در جراحی بینی را به خود اختصاص داده است.

رییس پنجمین کنگره بین المللی انجمن راینولوژی ایران علت شیوع زیاد جراحی پلاستیک در ایران را شکل آناتومی خاص بینی ایرانی ها، بالا بودن کیفیت اعمال جراحی زیبایی، سطح بالای دانش پزشکان و جراحان این رشته و هزینه پایین جراحی نسبت به سایر کشورها عنوان کرد.

ابراهیم رزم پا اعلام کرد:یکی از دلایل اصلی شیوع جراحی زیبایی بینی، آناتومی بینی نژاد ایرانی ها است که با کشورهای اروپایی تفاوت دارد؛ به همین دلیل ایرانی ها بیشتر از سایر کشورها متقاضی انجام جراحی زیبایی بینی هستند. 

وی ادامه داد:به دلیل بالا بودن کیفیت این اعمال جراحی و هزینه پایین آن علاوه بر ایرانی های داخل کشور، متقاضیان زیادی از کشورهای مختلف به ویژه آمریکا، کانادا، اروپا و کشورهای عربی و همسایه برای انجام این اعمال جراحی به ایران مراجعه می کنند. 

ابراهیم رزم پا خاطرنشان کرد:متقاضیان خارجی انجام اعمال جراحی زیبایی به ویژه بینی در ایران نیز، جزو آمار جراحی های پلاستیک در ایران محاسبه می شوند و در افزایش آمار این جراحی ها و قرار گرفتن ایران در مقام اول کشورهای دنیا در زمینه جراحی بینی تاثیرگذار هستند. 
راینولوژی یک شاخه فوق تخصصی در دانش پزشکی است که به جراحی ها و درمان بیماری های بینی و بخش های اطراف بینی در سر، صورت و گردن می پردازد.

منبع: نمناک
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->