تحقق بیش از ۲۳ میلیون قطعه جوجه‌ریزی در خراسان رضوی از ابتدای سال جاری قبض‌های میلیونی در انتظار مشترکان بد مصرف برق قیمت جدید کوییک پلاس اتوماتیک اعلام شد + جدول (۱۳ خرداد ۱۴۰۳) ارز ترجیحی شکر حذف شد | گرانی در انتظار شکر؟ فراخوان گمرک برای جاماندگان فعال‌سازی موبایل مسافری توزیع تایر با ارائه ضمانت‌نامه تولیدکنندگان سردرگمی سهامداران در بلاتکلیفی بورس | گزارش وضعیت بازار سهام (۱۳ خرداد ۱۴۰۳) طلای ۱۸ عیار در مشهد نسبت به دیروز گرانتر شد + جزئیات (۱۳ خرداد ۱۴۰۳) نظر کارشناسان بازار‌های مالی درباره وضعیت بازار‌ها با توجه به انتخابات پیش رو + نمودار بانوان مشهدی چگونه می‌توانند وام خوداشتغالی خیاطی دریافت کنند؟ قیمت دلار، طلا، سکه و ارز دیجیتال امروز | کاهش اندک حباب سکه (۱۳ خرداد ۱۴۰۳) واردات تمام مدل‌های آیفون همچنان ممنوع است | آیفون ۱۳ دیگر ترخیص نمی‌شود از رهن ۷۰۰ میلیونی تا اجاره ۲۰ میلیونی آپارتمان در کوی امیرالمومنین مشهد (۱۳ خرداد ۱۴۰۳) آدرس اشتباهی حمایت از تولید | درس‌هایی از تئوری رشد آدام اسمیت ممنوعیت فروش پرواز‌های چارتری لغو شد؟ تعاونی مسکن کارگران به طور جدی در دستور کار است کلاهبرداری ۱۵۰۰ میلیارد ریالی با ترفند پیش فروش خودرو یک بانک خصوصی دیگر تعیین‌تکلیف می‌شود ثبات نسبی بازار ارز با وجود ۷ شوک سیاسی در یک سال اخیر پیش بینی قیمت طلا و سکه فردا یکشنبه (۱۳ خرداد ۱۴۰۳) | روند نزولی قیمت در بازار طلا ادامه دارد؟ پیش بینی بورس فردا یکشنبه (۱۳ خرداد ۱۴۰۳) | آیا بازار سهام صعودی می‌ماند؟ دلار ۴ هزار و ۲۰۰ تومانی از سایت بانک مرکزی حذف شد توزیع گوشت گرم گوسفندی تنظیم‌بازار در مشهد امروز و فردا هم ادامه دارد (۱۲ خرداد ۱۴۰۳) بورس سبز، اما کم‌رمق | گزارش وضعیت بازار سهام (۱۲ خرداد ۱۴۰۳) نامه نماینده مردم مشهد در مجلس به مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی | حق عائله‌مندی به زنان شاغل پرداخت شود افزایش مصرف برق هم‌زمان با افزایش دمای هوا در کشور
سرخط خبرها

جایگزین وانت نیسان آبی مشخص شد

  • کد خبر: ۱۲۹۶۳۳
  • ۲۳ مهر ۱۴۰۱ - ۱۲:۳۹
جایگزین وانت نیسان آبی مشخص شد
تولید نمونه اولیه وانت صحرا توسط شرکت زامیاد تأیید شد. مشخصات فنی و امکانات رفاهی این پیکاپ دو کابین چیست و چه زمانی تولید انبوه خواهد شد؟

به گزارش شهرآرانیوز، شرکت زامیاد به عنوان یکی از خودروسازان زیرمجموعه سایپا سال‌هاست که فعالیت می‌کند و عمده تولید محصولات وی در حوزه وانت، کامیون، مینی بوس و اتوبوس است. چند ماه پیش مطلع شدیم که این شرکت قصد دارد به زودی از خودروی وانت دو کابین خود با نام صحرا رونمایی به عمل آورد.

تولید نمونه اولیه وانت صحرا تأیید شد

به ادعای خود شرکت زامیاد، صحرا اولین خودروی وانتی است که بر روی پلتفرم اختصاصی این شرکت سوار شده و پلتفرم مورد اشاره با بهره‌گیری از نقطه نظرات مشتریان در خصوص وانت Z۲۴ و رفع ایراد‌های اساسی پلتفرم قبلی طراحی شده است. اگر به اطلاعیه‌های شرکت زامیاد دقت کنیم، متوجه خواهیم شد که وانت صحرا جایگزینی قطعی برای وانت زامیاد است، زیرا این شرکت مدام از وانت نیسان با عنوان پلتفرم قبلی یاد می‌کند.

مدتی پیش زیرمجموعه گروه خودروسازی سایپا از پلتفرمی اختصاصی با عنوان زامیاد Z۱V۱ رونمایی کرد و هم‌اکنون اولین محصول بر پایه این خودرو معرفی و تولید شده است. این وانت دو کابین که خارجی‌ها به آن پیکاپ می‌گویند، صحرا نام دارد. خبر شوکه کننده این که همین چند ماه قبل یک نسخه از وانت دو کابین زامیاد وارد خطوط مونتاژ شده و تولید گشته است.

جالب اینجاست که طبق آخرین صحبت‌های مدیران شرکت زامیاد، قرار بود اولین نسخه این پیکاپ دو کابین اواخر سال ۱۴۰۱ وارد بازار شود. در حال حاضر تنها کاری که از دستمان بر می‌آید صبر است تا ببینیم آیا این شرکت به وعده‌های خود عمل می‌کند یا خیر. اگرچه تصویر رسمی از این خودرو هنوز به بیرون درز نکرده، اما گفته می‌شود مشخصات فنی و امکانات رفاهی آن در سطح بالاتری نسبت به وانت دو کابین کارون قرار دارد.

منبع:گجت نیوز

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->