آبشک: فولاد مدیری نمی‌خواهد که به فکر جیب خودش باشد اولین خرید پرسپولیس از انزلی آمد + عکس واکنش محمود احمدی نژاد به قهرمانی پرسپولیس + ویدیو ملی پوش مشهدی بدمینتون عازم رقابت های آسیایی قزاقستان شد مورینیو – فنرباغچه؛ رسمی شد + عکس حسینی بعد از تیم ملی، استقلال را هم از دست می‌دهد؟ پایان طلسم سالن ۶ هزارنفری مجموعه ثامن الائمه (ع) سرمربی فصل بعد استقلال مشخص شد| پروژه حذف نکونام به بن بست رسید صیادمنش: امیدوارم در جام جهانی بهترین عملکرد را داشته باشیم اوسمار بدون تمدید قرارداد از ایران می‌رود چرا سازمان لیگ به جلال مرادی نظارت می‌دهد؟ | بی‌توجهی به هوادارانی که جانشان در خطر بود باشگاه تراکتور واگذار شد تفتیان: شاید پاریس آخرین المپیکم باشد دژاگه رسما وارد کار مربیگری شد اسامی بازیکنان تیم ملی فوتبال ایران اعلام شد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی رئال مادرید و بوروسیادورتموند| آنجلوتی، آقای اروپاست صحبت‌های تند نکونام علیه قهرمانی پرسپولیس سورپرایز اوسمار برای گل محمدی+ ویدیو| حضور در جشن با عکس یحیی گل قهرمانی پرسپولیس آفساید بود؟ + عکس و فیلم (۱۲ خرداد ۱۴۰۳) کارشناس داوری بازی پرسپولیس و مس | گل گولسیانی آفساید بود؟ (۱۲ خرداد ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

نورافکن بعد از جدایی اسکوچیچ ازترکیب اصلی تیم ملی دور شد

  • کد خبر: ۱۲۹۴۶۵
  • ۲۱ مهر ۱۴۰۱ - ۱۹:۰۶
نورافکن بعد از جدایی اسکوچیچ ازترکیب اصلی تیم ملی دور شد
یکی از بازیکنانی که بعد از جدایی اسکوچیچ از تیم ملی فوتبال ایران جایگاهش را درخطر می‌بیند، امید نورافکن است. بازیکنی که به نظر می‌رسد با وجود حضور درتیم ملی نتوانسته نظر کی‌روش را به سمت خود جلب کند.

گروه ورزش|شهرآرانیوز، امید نورافکن همچنان یکی از ملی‌پوشان حاضر در اردوی تیم ملی است و به دلیل توانایی بازی در دو پست هافبک-مدافع چپ و هافبک دفاعی یکی از گزینه‌های مناسب برای بازی در جام جهانی به حساب می‌آید، اما نورافکن شانس زیادی برای بازی در ترکیب اصلی ندارد و به احتمال زیاد یکی از نیمکت نشین‌ها قطعی در قطر خواهد بود.

نورافکن اخیرا نیز از سوی کی‌روش به تیم ملی فراخوانده شده است، اما سرمربی تیم ملی برای پست دفاع چپ روی احسان حاجی صفی نظر مثبت دارد و براین باور است که این بازیکن بیشتر از دیگر گزینه‌ها قادر است مسئولیت‌های محوله در پست دفاع چپ را برآورده کند.

به این ترتیب نورافکن نمی‌تواند چندان به بازی در ترکیب اصلی تیم ملی خوشبین باشد و مضاف برآن ابوالفضل جلالی نیز جزو یکی از بازیکنانی است که کی‌روش روی آن نظر داردو حتی ممکن است نورافکن نفر سوم پست دفاع چپ در تیم ملی باشد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->