وزیر ارشاد نامزد انتخابات ریاست جمهوری شد «در آغوش درخت» در راه چین جشن تولد ۴۵ سالگی هانیه توسلی + عکس خبرنگاران مشهد، نائب‌الزیاره خبرنگاران شهید غزه شدند + فیلم اکران مستند امیدبان در سینما مهر کوهسنگی مشهد آمار فروش نمایش‌های روی صحنه تئاتر مشهد در هفته‌ای که گذشت (۱۲ خرداد ۱۴۰۳) کپی برابر محرومیت؟ | ماجرای کپی‌برداری از یک نمایشنامه و واکنش‌ها به حکم شورای نظارت بر تئاتر مشهد کنسرت «پازل» روی صحنه سالن میلاد + زمان برگزاری آلبوم شریفیان در میان بهترین‌های سال ۲۰۲۴ مجله سانگ لاینز آلبوم «برهان من» منتشر شد ویژه‌برنامه‌های تلویزیون در ۱۴ و ۱۵ خرداد + زمان پخش مهران مدیری با «ساعت ۶ صبح» در راه سینما «جان برنساید» نویسنده اسکاتلندی درگذشت فراخوان هجدهمین جشنواره «سینماحقیقت» منتشر شد + جزئیات بهروز افخمی «فرزند صبح» را به هوش مصنوعی می‌سپارد همه‌چیز در مورد سریال «در انتهای شب»، سریال جدید پارسا پیروزفر + بازیگران، خلاصه داستان و زمان پخش این جای خالی دیگر پر نمی‌شود ماه آسمان نگارگری | درباره استاد «رضا بدرالسما» مروری بر فروش فیلم‌های سینمایی خراسان رضوی در هفته‌ای که گذشت (۱۲ خرداد ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

برگزاری آیین تکریم و معارفه مدیر عامل جدید موسسه فرهنگی هنری خراسان

  • کد خبر: ۱۲۹۴۲۴
  • ۲۱ مهر ۱۴۰۱ - ۱۲:۱۹
برگزاری آیین تکریم و  معارفه مدیر عامل جدید موسسه فرهنگی هنری خراسان
طی مراسمی از زحمات بیست و یک ساله محمد سعید احدیان، مدیرعامل سابق موسسه فرهنگی هنری خراسان تقدیر و محمدرضا خوراکیان به عنوان مدیر عامل جدید این موسسه معرفی شد.

فاطمه غلامی | شهرآرانیوز؛ محسن داوری، فرماندار مشهد، در ابتدای این مراسم گفت: در جامعه رسانه‌ای «خراسان» به اندازه یک شهروند خودم را مدیون میدانم. عظمت رسانه‌ای، اثرگذاری و هوشمندی «خراسان» را دیدم، لمس کردم و به این باور رسیدم که  این جریان در خراسان بسیار خوب درخشید و نقش خود را خوب بازی کرد که این به دلیل حضور بزرگان و افراد پیشکسوتی است که این حرفه را خوب میدان‌داری کردند.

وی در ادامه محمد سعید احدیان را دانشمندی با بصیرت، مومن و متعهد در حوزه رسانه دانست و افزود: باید ایشان را تکریم و سپاس گفت به پاس تحولی که ایجاد کردند. آقای خوراکیان نیز جانشین مناسبی است که به آن نیاز داریم .

پرورش نیروی انسانی قوی، ادامه دهنده این راه خواهد بود

امیر خوراکیان مدیر جدید موسسه فرهنگی هنری خراسان نیز در این مراسم گفت: جلسه امروز فقط نکوداشت و گرامیداشت زحمات و تلاش‌های آقای احدیان نیست بلکه متوجه تک تک عزیزانی است که در این فرایند و تحولات موسسه فرهنگی خراسان نقش داشتند. در واقع تقدیر از تحول و ارزش افزوده‌ای در رسانه ایجاد شده است.

به گفته وی «آخرین خبر» بزگترین بنگاه رسانه‌ای در کشور است که حاصل تلاش و ایده‌های جناب احمدیان است و خوش فکری، خلاقیت و تبدیل ایده به برنامه و در عرصه اجرا رهبری کردن از جمله شاخص‌های مهم این فعال رسانه است.

تلاش کردیم با ادبیات مردم برای مردم تلاش کنیم

محمد سعید احدیان مدیر عامل سابق روزنامه خراسان نیز در این نشست گفت:۲۰ سال از بخش حساس مهم عمر خود را در موسسه خراسان گذراندم . بزرگی موسسه فرهنگی و هنری خراسان، عظمت نیرو‌های این مجموعه و تاثیرگذاری‌ محتوایی و رسانه‌ای این موسسه به علت همراهی با مردم بوده است. ما تلاش کردیم با ادبیات مردم برای مردم  برای مردم  خدمت کنیم.

وی در بخشی دیگر از صحبت‌های خود گفت: موسسه فرهنگی و هنری خراسان از زمانیکه منصوب رهبر معظم انقلاب شده توانسته است اتفاقات مهمی را رقم بزند و رشد کند. در واقع روزنامه خراسان خودرویی بود که تک تک اجزایش درست کار کرد. همه‌ی افراد در کنار هم یکپارچه کار کردند و همه رشد‌ها و پیشرفت‌ها  تحت توجهات و عنایت امام رضا(ع) بوده است.

احدیان یادآور شد: این ۲۹ سال ابتدایی دوره موسسه فرهنگی خراسان متعلق صدها همکار است که همچنان هستند و ادامه دهنده این راه خواهند بود. ما با خلاقیت نیرو‌های جوان در روزنامه توانستیم به روز عمل کنیم از جمله آن‌ها ایجاد فضای مجازی و آخرین خبر است که بسیار مهم بود.

مدیر سابق موسسه خراسان افزود: ابتدای روزنامه با مخاطبان میانسال روبه بودیم که اگر مخاطب جوان جذب نمی‌کردیم مخاطب خود را از دست می‌دادیم . بنابراین فضای مجازی و کانال آخرین خبر را به موقع  راه‌اندازی کردیم.  اگر این اتفاقات مهم رخ نمی‌داد از خراسان جز یک نام باقی نمی‌ماند. امروز در واقع تکریم چند صد نفر از همکارانم است که مخلصانه و با تعصب مثال زدنی و کم نظیر توانستند این مسیر را رقم بزنند و تک تک افراد زحمت کشیدند.

وی یادآور شد: از همه همکارانم خاضعانه تشکر میکنم که کمک کردند ۲۰ سال ابتدایی موسسه فرهنگی و هنری خراسان را با هم رقم بزنیم . خوشبختانه سرمان را جلوی امام رضا(ع)بالا گرفتیم و با افتخار کارنامه را نشان دادیم. همچنین امید جدی داریم به مدیر عامل جدید جناب خوراکیان. ایشان مدیری توانمند، پر تلاش خوش نام و خوش سابقه هستند که بنده بخشی از ظرفیت‌های فردی را از ایشان یاد گرفتم. در واقع مسئولیت نقط ضعف  ۲۰ ساله اول موسسه فرهنگی هنری خراسان  با بنده است و دستاوردهایش حاصل تلاش  همکارانم بوده است که تقدیم به همشهریان و هم استان‌های عزیز می‌کنم.  

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->