سرخط خبرها

باخت میلی‌متری تیم والیبال نیان الکترونیک

  • کد خبر: ۱۲۹۳۳۸
  • ۲۰ مهر ۱۴۰۱ - ۲۰:۰۱
باخت میلی‌متری تیم والیبال نیان الکترونیک
تیم والیبال نیان الکترونیک مشهد در یک بازی نزدیک مقابل ایفا سرام اردکان با نتیجه ۳ بر ۲ مغلوب شد.

به گزارش شهرآرانیوز، هفته سوم مسابقات والیبال لیگ برتر ایران امروز شروع شد و نماینده مشهد که در دو بازی قبلی خودش هم رنگ برد را ندیده بود، این بار در مشهد شکست خورد تا تیم حامد صمدی همچنان روی نوار ناکامی گام بردارد.

مسابقه دو تیم در شرایطی شروع شد که سالن قدیمی مهران مشهد، بدون تماشاگر میزبان دو تیم بود و خبری از شور و هیجان سال‌های گذشته نبود. ایفاسرام اردکان که هفته گذشته با نتیجه ۳ بر ۲ مقابل مدافع عنوان قهرمانی (شهداب یزد) به برتری رسیده بود، در این بازی هم کار چندان راحتی نداشت. نماینده والیبال اردکان در ست‌های اول و سوم با نتیجه مشابه ۲۵ بر ۲۳ نیان الکترونیک را شکست داد. مشهدی‌ها هم در ست دوم با نتیجه ۲۵ بر ۲۳ و در ست چهارم ۲۵ بر ۲۰ موفق به شکست اردکانی‌ها شدند. اما توپ در ست پنجم به سود ایفاسرام چرخید و این نماینده اردکان بود که با امتیاز ۱۵ بر ۱۲ نتیجه نهای را به سود خودش به پایان برد.

حامد صمدی: از عملکرد بازیکنانم رضایت دارم

سرمربی جوان تیم والیبال نیان الکترونیک ضمن تقدیر از عملکرد بازیکنانش در این مسابقه گفت: بازی سختی مقابل تیم ایفا سرام داشتیم، اما از نوع بازی بچه‌ها راضی هستم و زمانی که مسابقه به ست پنجم می‌رود تجربه حرف اول را می‌زند و ما هم در حالی که بازیکن ۱۸ ساله در زمین داشتیم، عملکردمان بد نبود، اما خوب بعضی وقت‌ها توپ آن طوری که باید نمی‌چرخد. داوری هم خوب بود البته در ست پنجم می‌توانست به یکی از بازیکنان مهمان هم کارت قرمز بدهد که این اتفاق نیفتاد.
حامد صمدی در ادامه افزود: باتوجه به زمانی که داشتیم بازیکنان خوبی جذب کردیم، اما در پست دریافت کننده قدرتی هنوز یک جای خالی داریم و امیدواریم در نیم فصل یک بازیکن دیگر هم جذب کنیم. با این همه نباید فراموش کنید که ما با همین نفرات باید تا نیم فصل ادامه بدهیم و چاره‌ای هم نداریم و باید روز به روز بهتر شویم.
صمدی در پایان به عملکرد سید محمد موسوی در ترکیب تیمش اشاره کرد و گفت: محمد موسوی برای رسیدن به فرم ایده آلش نیاز به زمان دارد و شما مطمئن باشید در ادامه از محمد موسوی بیشتر خواهید شنید و من به شما قول می‌دهم در ادامه تبدیل به یکی از ستون‌ها اصلی تیم ما خواهد شد.

آرمات: نماینده مشهد در ادامه حرف‌های زیادی برای گفتن خواهد داشت

سرمربی تیم والیبال ایفا سرام بعد از این مسابقه گفت: بازی خیلی سختی داشتیم می‌دانستیم جلوی این تیم کار راحتی نداریم. نیان الکترونیک بازی به بازی بهتر شده و امروز هم انصافا ما را خیلی تحت فشار قراردادند. من این وعده را به شما می‌دهم که این تیم مشهد روز به روز بهتر می‌شود و نتایج بهتری را خواهد گرفت و در سال‌های بعدی حرف‌های زیادی در لیگ خواهد داشت.
مسعود آرمات در پایان گفت: برنامه ما برای لیگ امسال حضور در جمع ۸ تیم برتر است و امیدوارم بعد از آن بتوانیم با یک برنامه ریزی مناسب برای سال‌های بعد آماده شویم.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->