درخشش دوچرخه سواران استان در مسابقات قهرمانی کشور استارت رسمی حسن یزدانی برای المپیک + عکس شهباززاده استقلال را نقره داغ کرد پاداش برد فولاد، در جیب استقلالی‌ها بونجاح در راه لیگ عربستان درویش تحت فشار ستاره های پرسپولیس واگذاری سهام تراکتور چقدر جدی است؟ استقبال استقلال و پرسپولیس از سقف بودجه باشگاه ها سرگیجه اوسمار از وضعیت بیرانوند و صادقی نتیجه و ویدیو خلاصه بازی النصر و الهلال (۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) | فرار از شکست دقیقه نودی الهلال نام یک استقلالی و پرسپولیسی در پرونده فساد مس؟ پخش زنده بازی النصر و الهلال در لیگ عربستان (۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین بحران در بارسلونا| ژاوی می‌رود یا لاپورتا؟ افشای جزئیات جدید از فساد در پرونده مس رفسنجان| سکه‌های مشکوک! عزیزی خادم نمی‌تواند به فدراسیون فوتبال برگردد آپشن‌های سنگین آجورلو وتو شد مدیران فاسد برای همیشه از فوتبال محروم می‌شوند نتیجه و ویدیو خلاصه بازی تراکتور و مس رفسنجان (۲۷ اردیبهشت) | نویدکیا به تراکتور هم رحم نکرد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی سپاهان و ملوان در جام حذفی (۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) | صعود طلایی‌پوشان به نیمه‌نهایی رئیس کمیته داوران و کمیته مسابقات فدراسیون فوتبال برکنار شدند
سرخط خبرها

هادی رضایی: ضمانتی برای تکرار قهرمانی در جهان نمی‌دهم

  • کد خبر: ۱۲۸۸۵۶
  • ۱۸ مهر ۱۴۰۱ - ۱۰:۴۳
هادی رضایی: ضمانتی برای تکرار قهرمانی در جهان نمی‌دهم
سرمربی تیم ملی والیبال نشسته ایران، آخرین وضعیت این تیم را تشریح کرد.

به گزارش شهرآرانیوز؛ تیم‌ملی والیبال‌نشسته درحالی از دیروز چهاردهمین مرحله اردوی آماده‌سازی خود را در گچساران آغاز کرد که قرار بود این اردو در تهران با حضور آلمان و قزاقستان و در قالب تورنمنت بین‌المللی برگزار شود، اما امتناع این دو تیم از سفر به تهران، مهم‌ترین بخش برنامه‌های آماده‌سازی این تیم برای حضور در مسابقات قهرمانی جهان و انتخابی المپیک را لغو کرد.

مسابقات والیبال‌نشسته قهرمانی جهان ۱۳ تا ۲۰آبان (۴ تا ۱۱نوامبر) برگزار خواهد شد. تیم‌ملی ایران باید به‌عنوان مدافع قهرمانی در این رقابت‌ها شرکت کند، اما لغو مهم‌ترین دیدار‌های تدارکاتی این تیم از یک طرف و از طرفی برگزاری مسابقات به‌میزبانی بوسنی، اوضاع را برای تکرار قهرمانی سخت‌تر از همیشه کرده است. هادی رضایی دراین‌باره گفت: والیبال‌نشسته ایران قهرمانی‌های زیادی از مسابقات قهرمانی جهان دارد، اما این مسئله دلیلی بر کم‌اهمیت جلوه‌دادن این رقابت‌ها نیست.

مسابقات همیشه اهمیت و حساسیت خاص خود را دارد، به‌ویژه اگر مبنای توزیع دو سهمیه اول بازی‌های پاراالمپیک هم باشد. وی ادامه داد: علاوه بر این‌ها، این دوره مسابقات قهرمانی جهان در خانه گربه‌سیاه والیبال‌نشسته ایران برگزار می‌شود. بوسنی رقیب همیشگی ایران برای فینال در همه رویداد‌ها بوده است. اگر شرایط میزبانی و تأثیری را که روی عملکرد این تیم در مسابقات پیش‌رو خواهد گذاشت، نادیده بگیریم، قطعا خودمان را گول زده‌ایم. در این دوره برای رسیدن به فینال و کسب سهمیه به‌معنای واقعی باید بجنگیم، وگرنه به‌راحتی فرصت را از دست می‌دهیم.

سرمربی تیم‌ملی والیبال‌نشسته به لغو تورنمنتی که قرار بود با حضور تیم‌های آلمان و قزاقستان برگزار شود و تأثیری که می‌تواند روی شرایط و عملکرد تیمش داشته باشد، اشاره کرد و گفت: صددرصد لغو این بازی‌ها اشکالاتی در روند آماده‌سازی ایجاد می‌کند، اما ما عادت کرده‌ایم که با مشکلات بسازیم و این‌گونه در رویداد‌های مهم شرکت کنیم. به‌قدری این اوضاع را تجربه کرده‌ایم که استاد بحران‌ها شده‌ایم، اما برای اینکه متوقف نشویم و از مسابقات نتیجه دل‌خواهمان را بگیریم، نباید در این مقطع و مشکلاتش بمانیم. باید گذر کنیم و با برنامه‌های جایگزین داخلی، خودمان را آماده کنیم.

رضایی در پاسخ به اینکه «با همه این اوضاع، تیم‌ملی والیبال‌نشسته می‌تواند در بوسنی از قهرمانی دوره پیشین خود در مسابقات قهرمانی جهان دفاع کند»، گفت: ورزش ضمانت ندارد. من هم ضمانتی برای تکرار این قهرمانی نمی‌دهم. تاکتیک و سیستم و بازیکنان خوب در اختیار دارم و تلاشمان را هم خواهیم کرد، اما ضمانتی نمی‌دهم. وی با بیان اینکه دور جدید تمرینات تیم‌ملی والیبال‌نشسته با حضور سیزده بازیکن برگزار می‌شود، تصریح کرد: این اردو از امروز آغاز می‌شود و به‌مدت هشت روز ادامه خواهد داشت.

بعد از پایان این اردو، ترکیب دوازده‌نفره تیم‌ملی برای حضور در مسابقات مشخص می‌شود. به‌گفته سرمربی تیم‌ملی والیبال‌نشسته، این تیم پیش از اعزام به محل برگزاری مسابقات قهرمانی جهان یک مرحله اردوی دیگر در تهران خواهد داشت. مسابقات والیبال‌نشسته قهرمانی جهان در بخش مردان با حضور شانزده تیم و در چهار گروه چهارتیمی برگزار می‌شود. تیم‌ملی والیبال‌نشسته ایران در گروه دوم با قزاقستان، عراق و کرواسی دیدار خواهد کرد. دو تیم برتر مسابقات والیبال‌نشسته قهرمانی جهان صاحب سهمیه پاراالمپیک می‌شوند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->