مرکز ملی فضای مجازی درباره هک حساب‌های کاربران در بازی «همستر کامبت» هشدار داد کدمورس جدید امروز همستر کامبت (شنبه ۱۹ خرداد ۱۴۰۳) + آموزش زمان معرفی پوکو M6 4G مشخص شد + مشخصات و قیمت کارت‌های کمبو امروز همستر کامبت (شنبه ۱۹ خرداد ۱۴۰۳) آموزش نصب کیف پول Tonkeeper + طرز ساخت چند کیف پول آموزش اتصال کیف پول به همستر کامبت + موارد امنیتی نگاهی واقع بینانه به همستر کامبت | پاسخِ تمام سوالات درباره ایردراپ همستر کدمورس جدید امروز همستر کامبت (جمعه ۱۸ خرداد ۱۴۰۳) + آموزش کارت‌های کمبو ربات همستر | امروز (جمعه ۱۸ خرداد ۱۴۰۳) یک میلیون سکه رایگان در همسترکامبت با کدمورس جدید (پنجشنبه ۱۷ خرداد ۱۴۰۳)+آموزش آموزش دریافت ۳ میلیون سکه در ربات تپ سواپ Elden Ring: Shadow of the Erdtree روی پلی استیشن ۵ چقدر حجم دارد؟ مشخصات و قیمت گلکسی واچ ۷ و گلکسی واچ ۷ اولترا مشخص شد شکایت اتحادیه اروپا از متا به‌‌ اتهام آموزش مدل‌های هوش مصنوعی با داده‌های کاربران کارت‌های کمبو ربات همستر | امروز (پنجشنبه ۱۷ خرداد ۱۴۰۳) بررسی سیزن جدید «کالاف دویتی موبایل» + زمان آغاز سیزن ۶ علت باز نشدن ربات همستر کامبت برای برخی کاربران (پنجشنبه ۱۷ خرداد ۱۴۰۳) شیائومی در خط تولید خودرو از ربات انسان‌نمای سایبروان استفاده می‌کند قرار گرفتن نات کوین در بین ۵ رمزارز برتر جهان (۱۶ خرداد ۱۴۰۳) پرفروش‌ترین ساعت‌های هوشمند فصل اول ۲۰۲۴ | اپل در صدر ما و همستر‌ها در دنیای پساانسانی
سرخط خبرها

حرکات سریع ترن هوایی قابلیت تشخیص تصادف آیفون ۱۴ و اپل واچ را فعال می‌کنند!

  • کد خبر: ۱۲۸۸۳۱
  • ۱۸ مهر ۱۴۰۱ - ۰۹:۵۸
حرکات سریع ترن هوایی قابلیت تشخیص تصادف آیفون ۱۴ و اپل واچ را فعال می‌کنند!
قابلیت تشخیص تصادف (Crash Detection) آیفون ۱۴ به اشتباه زمانی که سوار ترن هوایی شوید با ۹۱۱ برای اعلام وضعیت اضطراری تماس می‌گیرد.
شهرآرانیوز - «تشخیص تصادف»، جدیدترین قابلیت امنیتی آیفون و اپل واچ، سنسور‌هایی دارد که از داده‌های تصادف استفاده می‌کند تا تشخیص دهد که صاحب گوشی یا ساعت دچار تصادف رانندگی شده است یا نه. با وجود مانور زیادی که اپل روی این سیستم امنیتی داده است، به نظر می‌رسد که وجود یک نقص در این قابلیت، هنگامی که سوار ترن هوایی می‌شوید با پلیس تماس می‌گیرد.

از زمانی که آیفون ۱۴ در ماه سپتامبر عرضه شد، مرکز ارتباطات شهرستان وارن تماس‌های زیادی از قابلیت تشخیص تصادف این گوشی داشته است، به گفته این مرکز، تعداد زیادی از این تماس‌ها از گوشی کسانی بوده است که سوار ترن هوایی پارک تفریحی جزیره کینگ سینسیناتی شده بودند.

اطلاعلات تماس‌هایی که در اختیار وال استریت ژورنال قرار گرفته نشان می‌دهد گوشی‌های آیفون حرکات چرخشی و سریع ترن هوایی را تصادف تشخیص داده است. غیر از پارک سینسیناتی، چند هشدار هم از گوشی‌های آیفون کسانی که به شهربازی‌ای در نزدیکی شیکاگو رفته بوده‌اند به پلیس ارسال شده است.

آیفون و اپل واچ قبل از برقراری تماس با خدمات اضطراری، یک هشدار ده ثانیه‌ای نمایش می‌دهند، اما ممکن است کسی که سوار ترن هوایی است متوجه این هشدار نشود یا نتواند آن را لغو کند.

یکی از سخنگویان اپل در واکنش به این گزارش‌ها گفته است که این فناوری قرار است آرامش خاطر را برای مشتریان فراهم کند و کار برای بهبود آن همچنان ادامه خواهد یافت.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->