نسخه فوق پیشرفته هوش مصنوعی «جمنای لایو» با توانایی مکالمه زنده رونمایی شد شواهدی جدید از زمان عرضه گلکسی S24 FE تریلر سینماتیک بازی Assassin’s Creed Shadows منتشر شد اطلاعاتی جدید از دوربین و نمایشگر گلکسی S۲۵ کنترلر Proteus برای بازیکنان دارای معلولیت ایکس باکس رونمایی شد + مشخصات توصیه‌های ایمنی برای مقابله با آسیب‌های سیل ویدئویی جدید از حرکات حیرت‌انگیز ربات انسان‌نمایUnitree G1 | رقیب اطلس بوستون داینامیکس گوگل قابلیت جدید درک بصری را برای جمینای معرفی کرد + ویدئو برنامه‌های جدید صندوق نوآوری و شکوفایی برای حمایت از شرکت‌های دانش‌بنیان مدیرعامل ابرآروان: دلیل اختلال و کندی اخیر اینترنت ایران حملات سایبری و ناتوانی زیرساخت است تریلر جدید بازی The Rogue Prince of Persia + زمان عرضه OpenAI قابلیت‌های صوتی و تصویری جدید ChatGPT را معرفی کرد نسخه دسکتاپ ChatGPT رونمایی شد GPT-4o، مدل جدید هوش مصنوعی OpenAI، معرفی شد محققان می‌گویند هوش مصنوعی یاد گرفته‌ چطور انسان‌ها را فریب دهد چرا هنگام شفق قطبی در آسمان رنگ‌های مختلف می‌بینیم؟ بالاخره آپدیت One UI ۶.۱ برای گلکسی A۵۴ منتشر شد بازی پابجی در گوشی‌های پرچمدار سامسونگ با نرخ ۱۲۰ فریم اجرا می‌شوند طرح عربستان برای ساخت طولانی‌ترین استخر معلق جهان در پروژه نئوم! + عکس اولین دریافت‌کننده کلیه خوک در جهان، بعد از دو ماه درگذشت
سرخط خبرها

امکانات واتساپ پولی معرفی شد

  • کد خبر: ۱۲۸۷۴۹
  • ۱۷ مهر ۱۴۰۱ - ۱۴:۲۲
امکانات واتساپ پولی معرفی شد
نسخه بتا واتساپ پولی در اختیار کاربران تجاری قرار گرفت. این نسخه امکانات بیشتری مثل لینک تماس سفارشی را فراهم می‌کند که مناسب کسب و کار‌هاست.

به گزارش شهرآرانیوز -  سرویس اشتراکی اپلیکیشن واتساپ هنوز راه نیفتاده، اما به صورت آزمایشی در اختیار برخی از کاربران قرار گرفته است. این یعنی کاربران برنامه واتساپ بتا می‌توانند به منوی Premium دسترسی پیدا کنند که امکانات اضافه‌تری را در اختیارشان می‌گذارد.

WABetaInfo می‌گوید، نسخه پولی واتساپ بتا مخصوص کاربران تجاری طراحی شده است؛ بنابراین تمام امکانات اضافه‌تری که ارائه می‌کند ممکن است مناسب عموم کاربران نباشد. گفته می‌شود این نسخه یک لینک تماس سفارشی به واتساپ شما را ارائه می‌کند که هر سه ماه یک بار تغییر خواهد کرد. این به کاربران اجازه می‌دهد به جای وارد کردن شماره تماس یک کسب و کار، بتوانند از روش آسان‌تری با آن ارتباط برقرار کنند. تلگرام هم ویژگی مشابهی با این را ارائه می‌کند که از طریق آن کاربران می‌توانند یک لینک تماس مستقیم را با دیگران به اشتراک بگذارند.

امکانات واتساپ پولی معرفی شد

نسخه اشتراکی این اپلیکیشن به شما اجازه می‌دهد تا ۱۰ دستگاه را به صورت همزمان به یک اکانت متصل کنید. از این طریق کارمندان بخش پشتیبانی شما می‌توانند با یک اکانت تجاری با مشتریان ارتباط برقرار کنند. علاوه بر این به لطف این اکانت، تماس ویدیویی ۳۲ نفره نیز ممکن می‌شود.

با توجه به اینکه نسخه اشتراکی WhatsApp فعلاً در شرایط آزمایشی قرار دارد، واتساپ بیانیه رسمی را فعلاً منتشر نکرده است؛ بنابراین اطلاعی از تاریخ انتشار این نسخه در دست نیست.

منبع: گجت نیوز

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->