اولین خرید پرسپولیس از انزلی آمد + عکس واکنش محمود احمدی نژاد به قهرمانی پرسپولیس + ویدیو ملی پوش مشهدی بدمینتون عازم رقابت های آسیایی قزاقستان شد مورینیو – فنرباغچه؛ رسمی شد + عکس حسینی بعد از تیم ملی، استقلال را هم از دست می‌دهد؟ پایان طلسم سالن ۶ هزارنفری مجموعه ثامن الائمه (ع) سرمربی فصل بعد استقلال مشخص شد| پروژه حذف نکونام به بن بست رسید صیادمنش: امیدوارم در جام جهانی بهترین عملکرد را داشته باشیم اوسمار بدون تمدید قرارداد از ایران می‌رود چرا سازمان لیگ به جلال مرادی نظارت می‌دهد؟ | بی‌توجهی به هوادارانی که جانشان در خطر بود باشگاه تراکتور واگذار شد تفتیان: شاید پاریس آخرین المپیکم باشد دژاگه رسما وارد کار مربیگری شد اسامی بازیکنان تیم ملی فوتبال ایران اعلام شد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی رئال مادرید و بوروسیادورتموند| آنجلوتی، آقای اروپاست صحبت‌های تند نکونام علیه قهرمانی پرسپولیس سورپرایز اوسمار برای گل محمدی+ ویدیو| حضور در جشن با عکس یحیی گل قهرمانی پرسپولیس آفساید بود؟ + عکس و فیلم (۱۲ خرداد ۱۴۰۳) کارشناس داوری بازی پرسپولیس و مس | گل گولسیانی آفساید بود؟ (۱۲ خرداد ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

رقابت ۱۵ نفر برای یک صندلی!

  • کد خبر: ۱۲۷۸
  • ۱۳ تير ۱۳۹۸ - ۰۷:۳۴
رقابت ۱۵ نفر برای یک صندلی!
امروز چه کسی سکان‌دار هیئت جودو و کوراش استان می‌شود؟

نارد نوروزی - برگزاری مجامع انتخاب رئیس هیئت‌های بلاتکلیف که در مطالب پیشین هم به تعداد زیاد آن‌ها اشاره شده بود، در تیرماه سرعت بیشتری گرفته و حالا قرار است سومین مجمع انتخابی در این‌ماه برگزار شود. هیئت جودو، کوراش و جوجیتسو خراسان رضوی یکی از هیئت‌های مهم، پرطرف‌دار و مدال‌آور در کشور و حتی مسابقات بین‌المللی است و از گذشته این هیئت در خراسان رضوی از اهمیت بالایی در مقایسه با سایر هیئت‌ها برخوردار بوده که حالا امروز رئیس جدید خود را خواهد شناخت؛ آن‌هم درحالی‌که 15 نامزد با هم رقابت می‌کنند و ازاین‌حیث می‌تواند در مقایسه با سایر مجامع رکورددار شود. پس از پایان کار حسین محمودی در این هیئت و انصرافش از ثبت‌نام مجدد به‌دلیل شمولیت وی در قانون منع‌به‌کارگیری بازنشستگان، حواشی در این هیئت آغاز شد و اداره کل ورزش و جوانان خراسان رضوی اواخر سال گذشته یکی از کارمندان خود را به‌عنوان سرپرست این هیئت انتخاب کرد تا بتواند در فضایی آرام مجمع هیئت را برگزار کند؛ اما عجمی‌نژاد، سرپرست جدید، خودش هم سودای ریاست در این هیئت را داشت که حالا خبر می‌رسد از حضور در مجمع منع شده و انصراف خود را اعلام کرده است. درحالی قرار است مجمع این هیئت امروز ساعت11 در اداره کل ورزش و جوانان برگزار شود که طی چند روز گذشته برخی نامزدها اعتراضاتی داشته‌اند که محور اصلی آن مهندسی انتخابات به سود یک فرد متبوع فدراسیون است. برخی نامزدهای این هیئت پس از دیدار با مدیرکل، نامه‌ای برای رئیس فدراسیون ارسال کردند که در آن به حضور برخی چهره‌ها به‌عنوان نماینده ورزشکاران، مربیان باشگاه و... اعتراض شده، اما گویا فدراسیون و اداره کل ورزش و جوانان خراسان رضوی این اعتراض را منطبق با واقعیات نمی‌دانند و برای همین تصمیم به برگزاری مجمع گرفته‌اند. حسن خالقی‌مقدم، احمد امیرفخریان، یدا... اسحاق‌زاده، علی زمانی‌مقدم، مهدی روحی، هومن گریوان، محمد گروهی، حسن رامیار، حسین پوراکبر، حمید علی‌زاده، سیدرسول زارع، حسین فدوی، محمد زندروحانی، مجتبی توکلی و علی‌اصغر روحانی 15 نامزدی هستند که امروز به رقابت می‌پردازند و نکته جالب در این اسامی، فعالیت همه کاندیداها در این رشته است و شاید کمترهیئتی را بتوان پیدا کرد که همه نامزدها در آن رشته فعالیت داشته باشند یا به‌نوعی از اهالی همان رشته باشند؛ البته در سایر مجامع هم دیده شده که افرادی فقط برای حضور در مجمع ثبت‌نام می‌کنند تا به سود یک نفر در رأی‌گیری کنار بروند، اما از این مجمع خبر می‌رسد که همگی قصد رقابت و کسب بیشترین آرا را دارند؛ مجمعی که فقط در آن 17 نفر رأی می‌دهند.

 

محمودی: فدراسیون به تمامی سؤالات پاسخ داده است
حسین محمودی، رئیس پیشین این هیئت، که در پایان سال98 هیئت را تحویل سرپرست داد، درحال‌حاضر به‌عنوان مشاور رئیس فدراسیون و مسئول کمیته استان‌ها در حال فعالیت است. او که اتفاقا برای کسب رأی در مجمع 4 سال پیش هم با چنین‌چالش‌هایی رو‌به‌رو بود، درباره مجمع و اعتراض‌های برخی نامزدها گفت: اعتراضات متفاوتی به ما اعلام شد که همه آن‌ها توسط فدراسیون به‌صورت کتبی و شفاهی پاسخ داده شده است. وی درباره حضورنداشتن جواد محجوب، جودوکار نامدار استان و خسرو دلیر از مربیان پرآوازه این رشته در مجمع، افزود: برخی نامزدها به اعضای حاضر در مجمع اعتراض داشتند که مستندات انتخاب آن‌ها با توجه به قوانین موجود است. جواد محجوب درحال‌حاضر به کانادا سفر کرده و در ایران حضور ندارد. خسرو دلیر هم سال‌هاست که ساکن تهران است و طبق قوانین نباید در مجمع حضور داشته باشد. وی ادامه داد: جودو و کوراش رشته مهم و پرمدالی برای خراسان رضوی است که در فدراسیون هم این استان به‌دلیل استعدادی که در این رشته دارد، اهمیت بالایی دارد. ازطرف‌دیگر هم در استان مدعیان زیادی در بخش‌های مختلف برای مدیریت این رشته وجود دارد و این حاشیه‌ها طبیعی است. محمودی خاطرنشان کرد: من از همه اعضای مجمع درخواست می‌کنم که با شناختی که از نامزدها دارند، بدون توجه به حواشی و اتفاقات چندروز گذشته به بهترین فرد برای این رشته رأی بدهند. با توجه به اهمیت استان رئیس فدراسیون هم تأکید ویژه‌ای به برگزاری سریع مجمع داشت و حالا که قرار است تکلیف این هیئت برای 4 سال آینده مشخص شود، باید بهترین انتخاب را از بین نامزدها داشته باشیم.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->