باند شرکت هرمی با دستگیری ۱۶ متهم در خراسان رضوی منهدم شد قتل مرد جوان به دلیل اختلافات شخصی در شرق تهران ۲ شرط مهم مادر مقتول برای بخشش قاتل سنگدل جه بود؟ اظهارات منتسب به سردار رادان درباره طرح نور۲ تکذیب شد دستگیری ۶۸ شرور مخل امنیت در شهرک رجایی مشهد (۲۰ خرداد ۱۴۰۳) افزایش سرانه مصرف نوشابه در کشور | سریع‌ترین رشد مصرف مواد قندی را داریم شناسایی بیش از ۷۲۰۰ مبتلا به سل در ایران| یک‌چهارم بیماران ایرانی نیستند راز جنایت خانوادگی فاش شد| باز هم قتل پسری معتاد توسط پدر رونمایی از نسخه جدید شاد با قابلیت‌های جدید سقوط کارگر در محل گودبرداری یک پروژه ساختمانی + جزییات(۲۰ خرداد ۱۴۰۳) حریق انباری یک مدرسه در بلوار وکیل آباد مشهد + تصویر (۲۰ خرداد ۱۴۰۳) ۳۰ فقره سرقت از مجتمع‌های مسکونی در مشهد رمزگشایی شد (۲۰ خرداد ۱۴۰۳) کاهش چشمگیر اهدا خون توسط بانوان در خراسان رضوی | نیازمند اهدای خون از سوی جوانان هستیم تحقق سه‌ونیم‌برابری تعهد مهارت‌آموزی به کودکان کار در خراسان‌رضوی همسترکامبت، درآمد بدون زحمت یا رؤیای ثروتمندشدن؟ دانش‌آموزان نابینا از امتحان نهایی با خط «بریل» محروم شدند اوج گیری آسیب‌های اجتماعی در شیب شکاف نسلی احضار رائفی‌پور به دادستانی تهران کدام ورزش در کاهش فشارخون میسر است؟ آیا فشارخون، صبح‌ها بالاتر است؟
سرخط خبرها

شهادت مامور انتظامی گلستان در جریان درگیری بین اهالی یک روستا

  • کد خبر: ۱۲۵۹۱۹
  • ۲۶ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۰:۰۳
  • ۱
شهادت مامور انتظامی گلستان در جریان درگیری بین اهالی یک روستا
فرمانده انتظامی استان گلستان از شهادت استوار یکم علی سراوانی در حین انجام وظیفه در یکی از روستا‌های شهرستان رامیان بر اثر اصابت گلوله خبر داد.

به گزارش شهرآرانیوز، سردار محمد سعید فاضل‌دادگر در تشریح خبر شهادت یکی از درجه داران نیروی انتظامی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در پی اعلام فوریت های پلیس ۱۱۰ مبنی بر درگیری و تیراندازی تعدادی از افراد در یکی از روستاهای شهرستان رامیان، بلافاصله ماموران نیروی انتظامی برای بررسی موضوع به محل حادثه اعزام شدند.

وی تصریح کرد: با حضور ماموران در محل مشخص شد تعدادی از افراد به علت اختلافات قبلی دوباره با هم درگیر شده و در این درگیری اقدام به تیراندازی با سلاح شکاری می کنند.

فرمانده نیروی انتظامی گلستان خاطرنشان کرد: در همین حین استواریکم علی سراوانی به همراه دو تن از ماموران که جهت دستگیری ضاربان و حفظ امنیت و نظم در محل حضور پیدا کرده بودند  مورد اصابت گلوله قرار می گیرد.

وی ادامه داد: استوار یکم علی سراوانی بلافاصله به بیمارستان منتقل می شود اما متاسفانه به دلیل شدت جراحات به درجه رفیع شهادت نائل شد.

سردار فاضل‌دادگر با تسلیت شهادت این همکار انتطامی به خانواده شهید و مردم گلستان گفت: با اشراف اطلاعاتی و عملیاتی پلیس، بلافاصله عوامل دخیل در درگیری و تیراندازی شناسایی و دستگیر شدند.

وی بیان کرد: پرونده عوامل درگیری و تیراندازی تشکیل شده و در حال تحقیقات فنی در این زمینه هستیم.

منبع: فارس

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
مهدی
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۱۲ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۶
0
0
شهادت هنر مردان خداست روح شاد.خدارحمتش کند
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->