نتیجه و ویدیو خلاصه بازی تراکتور و مس رفسنجان (۲۷ اردیبهشت) | نویدکیا به تراکتور هم رحم نکرد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی سپاهان و ملوان در جام حذفی (۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) | صعود طلایی‌پوشان به نیمه‌نهایی رئیس کمیته داوران و کمیته مسابقات فدراسیون فوتبال برکنار شدند پخش زنده بازی سپاهان و ملوان در جام حذفی (۲۷ اردیبهشت) + تماشای آنلاین پخش زنده بازی تراکتور و مس رفسنجان در جام حذفی (۲۷ اردیبهشت) + تماشای آنلاین توخل – بایرن مونیخ؛ دوباره جدی شد! سازمان بازرسی مانع پرداخت آپشن‌های دوره آجورلو شکست والیبالیست‌های ایران مقابل برزیل حذف کیانی از تکواندو قهرمانی آسیا هوادارن پرسپولیس هفته آخر هوادار پیکان در قزوین می‌شوند| استقلال به ورزشگاه خالی راضی می‌شود؟ نتیجه و ویدیو خلاصه بازی نیوکاسل و منچستریونایتد| برد تن‌هاخ در برابر رقیب همیشگی نتیجه و ویدیو خلاصه بازی یوونتوس و آتلانتا| بیانکونری فاتح جام مصدومیت بیرانوند جدی است مقاومت پیکان مقابل خواسته استقلال کاپیتان‌های پرسپولیس پشت اوسمار مدافع پرسپولیس در سیرجان صادقی در استخر مصدوم شد؟ تکذیب خرید تیام توسط استقلال
سرخط خبرها

نتیجه دیدار فینال قهرمانی والیبال جهان بین ایتالیا و لهستان+ فیلم خلاصه بازی

  • کد خبر: ۱۲۵۲۲۵
  • ۲۱ شهريور ۱۴۰۱ - ۰۱:۴۳
  • ۱
نتیجه دیدار فینال قهرمانی والیبال جهان بین ایتالیا و لهستان+ فیلم خلاصه بازی
ایتالیا موفق شد با نتیجه سه بر یک از سد لهستان بگذرد و قهرمان جهان شود. ویدئو خلاصه بازی را می توانید درادامه ببینید.

گروه ورزش/شهرآرانیوز، والیبال قهرمانی جهان؛ ایتالیا با برتری ۳-۱ مقابل لهستان میزبان، پس از ۲۴ سال و برای چهارمین بار قهرمان جهان لقب گرفت.

در این بازی ایتالیا در ست‌های دوم، سوم و چهارم با نتایج ۲۵ بر ۲۱، ۲۵ بر ۱۸ و ۲۵ بر ۲۰ پیروز شود. لهستان فقط در ست اول موفق شد با نتیجه ۲۵ بر ۲۲ یک ست را از آن خود کند.

در دیگر دیدار امشب، در دیدار رده بندی برزیل با نتیجه ۳ بر ۱ از سد اسلوونی گذشت و سوم شد.

تیم ملی والیبال ایران پس از پیروزی مقابل آرژانتین و مصر، با شکست مقابل هلند به مرحله بعدی صعود کرد، اما در برابر برزیل با نتیجه ۳ بر ۰ مغلوب شد و به رده سیزدهمی رقابت‌ها با بهروز عطایی بسنده کرد.

ویدئو خلاصه بازی والیبال ایتالیا و لهستان در فینال

تعداد بازدید : 1059
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۰۴ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۴
0
0
از بازی والیبال انتضار باخت نداشتم ولی زنده باد ایران
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->