نتیجه و ویدیو خلاصه بازی تراکتور و مس رفسنجان (۲۷ اردیبهشت) | نویدکیا به تراکتور هم رحم نکرد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی سپاهان و ملوان در جام حذفی (۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) | صعود طلایی‌پوشان به نیمه‌نهایی رئیس کمیته داوران و کمیته مسابقات فدراسیون فوتبال برکنار شدند پخش زنده بازی سپاهان و ملوان در جام حذفی (۲۷ اردیبهشت) + تماشای آنلاین پخش زنده بازی تراکتور و مس رفسنجان در جام حذفی (۲۷ اردیبهشت) + تماشای آنلاین توخل – بایرن مونیخ؛ دوباره جدی شد! سازمان بازرسی مانع پرداخت آپشن‌های دوره آجورلو شکست والیبالیست‌های ایران مقابل برزیل حذف کیانی از تکواندو قهرمانی آسیا هوادارن پرسپولیس هفته آخر هوادار پیکان در قزوین می‌شوند| استقلال به ورزشگاه خالی راضی می‌شود؟ نتیجه و ویدیو خلاصه بازی نیوکاسل و منچستریونایتد| برد تن‌هاخ در برابر رقیب همیشگی نتیجه و ویدیو خلاصه بازی یوونتوس و آتلانتا| بیانکونری فاتح جام مصدومیت بیرانوند جدی است مقاومت پیکان مقابل خواسته استقلال کاپیتان‌های پرسپولیس پشت اوسمار مدافع پرسپولیس در سیرجان صادقی در استخر مصدوم شد؟ تکذیب خرید تیام توسط استقلال
سرخط خبرها

تردید رونالدو برای حضور در منچستریونایتد

  • کد خبر: ۱۲۳۷۴۵
  • ۱۰ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۰:۲۵
تردید رونالدو برای حضور در منچستریونایتد
در روز پایانی نقل‌وانتقالات، تکلیف «رونالدو» هنوز مشخص نیست.

به گزارش شهرآرانیوز؛ درحالی‌که کریستیانو رونالدو تمایلی به بازی برای ناپولی ندارد، مدیران پارتنوپی هنوز به جذب او امیدوار‌ند. امشب مهلت نقل‌وانتقالاتی به پایان خواهد رسید و اخبار رونالدو پس از آن، با این آب‌و‌تاب روی خروجی رسانه‌ها قرار نخواهد گرفت.

پس از بایرن‌مونیخ، چلسی، اتلتیکو‌مادرید و دورتموند، حالا نام کریستیانو رونالدو در اطراف باشگاه ناپولی شنیده می‌شود و درحالی‌که هیچ باشگاهی در جنوب ایتالیا قادر نیست دستمزد فوق‌ستاره پرتغالی را پرداخت کند، مدیران این باشگاه همچنان به جذب رونالدو امیدوار‌ند. خورخه مندس همه تلاشش را برای یافتنِ راه فراری از اولدترافورد می‌کند و درحالی‌که کمتر از ۲۴ ساعت تا پایان مهلت نقل‌وانتقال در پنجره تابستانی لیگ‌برتر باقی مانده است، سکوت مرموز رونالدو همچنان ادامه دارد.

ناپولی، مقصد دل‌خواه رونالدو نیست

ناپولیتان‌ها در لیگ قهرمانان با لیورپول، گلاسکو‌رنجرز و آژاکس هم‌گروه شده‌اند و در سری‌آ بدون باخت باقی مانده و به‌وضوح نسبت به فصل‌های گذشته پیشرفت کرده‌اند. پارتنوپی بعد از لیورپول، دیگر‌شانس صعود از مرحله گروهی لیگ قهرمانان است؛ اما رونالدو ظاهرا قصدی برای بازگشت به فوتبال ایتالیا ندارد. این درحالی است که او جایگاهش در ترکیب ثابت شیاطین سرخ را از دست داده است و شاگردان تنهاخ بدون رونالدو و مگوایر، پس از شکست‌های فجیع مقابل برایتون و برنتفورد، موفق به کسب پیروزی مقابل لیورپول و ساوتهمپتون شده‌اند.

کریس مشکلی با اجتماع ناپل ندارد

برخی رسانه‌ها از تمایل‌نداشتن رونالدو به زندگی در جنوب ایتالیا به‌دلیل بافت فرهنگی و اجتماعی ویژه این مناطق سخن به میان می‌آورند؛ درحالی‌که رونالدو در بافت‌های اجتماعی مشابه به ناپل، دوران کودکی خود را سپری کرده است. او صرفا ناپولی را تیمی نمی‌بیند که ظرفیت موفقیت در لیگ قهرمانان اروپا را داشته باشد و حالا به‌نظر می‌رسد قصد رونالدو برای ترک منچستر، نه صرفا حضور در لیگ قهرمانان اروپا و بهبود رکورد حضور‌های پیاپی‌اش، بلکه فتح این رقابت‌ها برای ششمین‌بار است و ناپولی تیمی نیست که یارای جنگیدن با ابرقدرت‌های اروپایی را داشته باشد و قهرمانی ششم را به کریس هدیه کند!

بسته پیشنهادی مندس

بر اساس اعلام رسانه‌های ایتالیایی، از‌آنجا‌که ناپولی توانایی پرداخت دستمزد ملی‌پوش پرتغالی را ندارد، خورخه مندس پیشنهاد «انتقال قرضی رایگان» رونالدو به ناپولی را به مدیران این باشگاه داده است و به‌همین‌سبب ناپولی مشکلی با این انتقال نخواهد داشت. در‌این‌بین، اما رونالدو مایل نیست پیشنهاد مدیربرنامه‌هایش را بپذیرد. بر اساس اعلام نشریه «ایل متینو»، مندس روز دوشنبه پیشنهادش را رسما به باشگاه‌ها ارائه کرده و با‌وجود علاقه پارتنوپی، بعید است یونایتد این پیشنهاد را بپذیرد. رونالدو در تئاتر رؤیاها، دستمزدی بیش از ۵۰۰‌هزار پوند در هفته دریافت می‌کند و این درحالی است که برخی مدعی شدند باتوجه‌به کسب‌نکردن جواز حضور در لیگ قهرمانان، همه بازیکنان این تیم و همچنین رونالدو با جریمه کاهش اجباری دستمزد روبه‌رو شده‌اند.

معاوضه اوسیمن، غیرممکنِ محض

مندس برای اطمینان از نهایی‌شدن انتقال، پیشنهاد معاوضه ویکتور اوسیمن با رونالدو را نیز مطرح کرده است، درحالی‌که ناپولی با این پیشنهاد مشکلی ندارد. در‌این‌میان مهاجم بیست‌وسه‌ساله تمایلی به ترک ناپل و بازی در لیگ‌برتر انگلیس ندارد؛ تیم‌ملی کشورش نیز جواز حضور در جام‌جهانی را به‌دست نیاورده است. ضمن اینکه اسپالتی تأکید کرده مبلغ مد‌نظر باشگاه برای صدور رضایت‌نامه اوسیمن، ۸۵‌میلیون پوند (۱۰۰ میلیون یورو) است و درحالی‌که یونایتدها، آنتونی را هم به مبلغ ۱۰۰‌میلیون یورو از آژاکس جذب کرده‌اند، پرداخت ۱۰۰‌میلیون یوروی دیگر برای آن‌ها غیرممکن خواهد بود.

امیدواری شیاطین به ماندن فوق‌ستاره

مدیران منچستریونایتد امیدوارند که خرید‌های جدید، نظر رونالدو برای ترک این باشگاه را عوض کرده باشد. روزنامه انگلیسی سان مدعی شده است که مدیران یونایتد معتقد‌ند جذب بازیکنانی مانند کاسمیرو و آنتونی باعث شده است که نظر این بازیکن تغییر کند و او قصد دارد به حضورش در این باشگاه و در جمع شاگردان اریک تنهاخ ادامه دهد. به‌نظر می‌رسد این ستاره پرتغالی تحت‌تأثیر عملکرد خوب چند روز گذشته مدیران یونایتد در بازار نقل‌و‌انتقالات قرار گرفته و به این باور رسیده است که این تیم توانایی ارائه عملکردی قابل‌قبول در این فصل را خواهد داشت.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->