ساعت و تاریخ بازی رئال مادرید و دورتموند در فینال لیگ قهرمانان اروپا نتیجه و ویدیو خلاصه بازی الهلال و النصر(۱۱ خرداد ۱۴۰۳)| آبی‌های ریاض فاتح همه چیز ستاره مدنظر پرسپولیس سرباز است!| ملوان خوشحال از قوانین سازمان لیگ ویدیو گل سردار آزمون به میلان در بازی دوستانه ترکیب پرسپولیس مقابل مس رفسنجان| آخرین ترکیب برای قهرمانی؟ کنایه تند نکونام به اوسمار در نشست خبری+ ویدیو| من هم اگر... ساعت و تاریخ بازی استقلال و پیکان| امیدوار به توقف پرسپولیس ساعت و تاریخ بازی پرسپولیس و مس رفسنجان| یک گام تا قهرمانی سرخ‌ها فشار مضاعف مجیدی روی نکونام با انتشار یک استوری! ترکیب احتمالی استقلال مقابل پیکان بازی پیکان و استقلال همچنان در دستگردی| تغییری در کار نیست رهبری‌فرد: استقلال و پرسپولیس هر دو لایق قهرمانی هستند حمایت هلدینگ خلیج فارس از نکونام موسوی: از سرخابی‌ها فقط رنگ پیراهنشان باقی مانده واکنش‌ها به تمارض عجیب دروازه‌بان استقلال شاگردان محرم نویدکیا در پی قهرمانی استقلال! دو داور کشتی ایران در المپیک پاریس بازگشت نیستلروی به جزیره پیروزی مقصودلو در شطرنج آزاد قزاقستان علیپور اولین خرید پرسپولیس؟
سرخط خبرها

بازگشت بی سر و صدا و بدون کمپدلی تیم ملی زنان والیبال!

  • کد خبر: ۱۲۳۶۸۵
  • ۰۹ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۵:۰۴
بازگشت بی سر و صدا و بدون کمپدلی تیم ملی زنان والیبال!
تیم‌ملی والیبال زنان با عنوان هفتمی از رقابت های کاپ آسیا به ایران بازگشت.

گروه ورزش/شهرآرانیوز،  تیم ملی والیبال زنان ایران بعد از کسب مقام هفتمی، کاپ آسیا در مانیل فیلیپین بی سر و صدا و بدون کمپدلی به ایران بازگشت.
از جمع مسئولان فدراسیون تنها فریبا محمدیان نایب رئیس بانوان فدراسیون والیبال در مراسم استقبال حاضر شده بود. تیمی که باوجود بهترین تدارکات و با بهترین اردو‌های خارجی اروپایی در صربستان، بلغارستان و استانبول حتی فراتر از تیم آقایان و انواع و اقسام مانور‌های تبلیغاتی با دو برد و ۵ باخت در مکان هفتم رقابت‌هایی ایستاد که تنها ۹ شرکت کننده داشت و تیم‌های مدعی آسیایی هم، اکثرا با تیم دوم و جوانان خود در این بازی‌ها حاضر بودند.
حال باید منتظر بود و دید واکنش فدراسیون، در این خصوص چه خواهد بود و چه تغییر برنامه‌ای در این باره آینده تیم ملی بانوانی خواهد داشت که هنوز با وجود کناره گیری برخی از بازیکنان با تجربه، متکی به بازیکنان نزدیک به ۴۰ سال و قدیمی است.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->