پلمب ۳ واحد صنفی رئیس اتحادیه موبایل فروشان مشهد افزایش ۴۰ درصدی هزینه ساخت ملک | چرا بازار مسکن در رکود هم رشد می‌کند؟ قیمت‌گذاری عجیب برای کارتن یخچال! جزئیات اصلاح قانون بیمه بیکاری چیست؟ اینفوگرافی | ۸ فراری بزرگ مالیاتی کشور را بشناسید بازگشت دوباره ثبت‌نام خودرو! کاهش هزینه‌های تولید، تنها راه نجات دامداران کاهش مصرف لبنیات در کشور | ۶۰ درصد واحد‌های تولید محصولات لبنی در خراسان رضوی غیرفعال است مهر و موم یک نمایشگاه خودرو و یک بنگاه املاک در مشهد حضور ۲۶۰ شرکت‌کننده در نمایشگاه گل و گیاه مشهد بهره‌برداری از راه‌آهن چابهار به زاهدان تا پایان سال انجام می‌شود تاریخ شروع معاملات نات کوین + لیست صرافی ها اطلاعیه اتاق اصناف مشهد برای واحد‌های صنفی مشهد | الزام واحدهای صنفی به دریافت شناسه یکتا دو مشکل عمده در حوزه منابع آبی خراسان‌رضوی | مجوز‌هایی از جنس برداشت بیشترازظرفیت آبخوان‌ها جزئیات مبلغ و اقساط وام ودیعه‌مسکن اعلام شد | اقساط و سود وام ودیعه چقدر است؟  وام۶۰۰ میلیون تومانی برای ایثارگران در سال ۱۴۰۳ + جزئیات جدال بورس با نرخ بهره | گزارش بازار سهام (۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) قیمت طلا و سکه در بازار امروز مشهد (۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) پرفروش‌ترین موبایل‌های امروز کدامند؟ + جدول (۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) اصلاح قیمت تخم مرغ ضروری است حباب ربع سکه رکورد زد (۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) دستور رئیس بانک مرکزی برای بررسی انتشار اطلاعات مالی مصاف ۵۵ کشور مقصد زعفران ایرانی برقراری پرواز‌های مشهد - ایلام بعد از یکسال امروز، امکان ثبت قرارداد‌های مسکونی در سامانه خودنویس مقدور نیست (۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) متقاضیان برای خرید لاستیک خودرو «کد پیش‌ثبت‌نام» را اخذ کنند (۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

جزئیات پرداخت وام ۲۰۰ میلیونی مسکن به خانوار‌های ۵ نفره

  • کد خبر: ۱۲۲۸۳۴
  • ۰۴ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۲:۱۰
جزئیات پرداخت وام ۲۰۰ میلیونی مسکن به خانوار‌های ۵ نفره
برخی خبر‌ها حاکی از آغاز پرداخت وام ۲۰۰ میلیون تومانی مسکن برای فرزند سوم به سرپرست خانوار‌های فاقد مسکن است.

به گزارش شهرآرانیوز، تمامی خانواده‌هایی که دارای فرزند سوم متولد سال ۱۳۹۹ به بعد هستند و صاحب خانه نیستند، می‌توانند جهت دریافت وام ودیعه مسکن ۲۰۰ میلیون تومانی اقدام کنند. 

در این زمینه، مسئولان بانک مرکزی از ابلاغ بخشنامه مربوطه به بانک‌ها و اجرای آن خبر داده‌اند که متقاضیان برای دریافت این وام باید با در دست داشتن مدارک لازم به یکی از شعب بانک‌های عامل مسکن، تجارت، صادرات، کشاورزی، توسعه تعاون و پست بانک مراجعه کنند.
 
همچنین، برای دریافت وام ۲۰۰ میلیون تومانی با بازپرداخت حداکثر ۲۰ ساله و کارمزد حداکثر ۴ درصد به صورت سالانه، باید سفته و یا یک ضامن معتبر به بانک ارائه کنند.

البته، تقاضای دریافت وام باید توسط سرپرست خانوار یا نماینده قانونی آن به بانک اعلام شود و احراز ولادت فرزند متقاضی باید با مشاهده اصل شناسنامه زوجین، فرزند متولد شده و استعلام از سامانه‌های ثبت احوال توسط بانک نیز انجام شود.

در این بین، وام ۲۰۰ میلیون تومانی مسکن به فرزند سوم خانواری تعلق می‌گیرد که فاقد مسکن باشند که در این زمینه، معاون اعتبارات بانک مرکزی می‌گوید: وقتی متقاضی به شعبه مراجعه می‌کند، بانک نمی‌تواند تشخیص دهد که متقاضی فاقد خانه هست یا خیر که در حال رایزنی با وزارت راه و شهرسازی هستیم که این امکان را به صورت یک لینک در اختیار شعب قرار دهند. 

صحابی در ادامه بیان کرده که منتظر این لینک نماندیم و از بانک‌ها خواستیم که برای این که قانون روی زمین نماند و لازم الاجراست، به این که وضعیت متقاضی را در سامانه سمات بانک مرکزی رصد کنند و اگر متقاضی تسهیلات مسکن یا جعاله فعالی نداشت، اکتفا و این تسهیلات را به آنها پرداخت کنند.

منبع: ایسنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->