ساعت و تاریخ بازی رئال مادرید و دورتموند در فینال لیگ قهرمانان اروپا نتیجه و ویدیو خلاصه بازی الهلال و النصر(۱۱ خرداد ۱۴۰۳)| آبی‌های ریاض فاتح همه چیز ستاره مدنظر پرسپولیس سرباز است!| ملوان خوشحال از قوانین سازمان لیگ ویدیو گل سردار آزمون به میلان در بازی دوستانه ترکیب پرسپولیس مقابل مس رفسنجان| آخرین ترکیب برای قهرمانی؟ کنایه تند نکونام به اوسمار در نشست خبری+ ویدیو| من هم اگر... ساعت و تاریخ بازی استقلال و پیکان| امیدوار به توقف پرسپولیس ساعت و تاریخ بازی پرسپولیس و مس رفسنجان| یک گام تا قهرمانی سرخ‌ها فشار مضاعف مجیدی روی نکونام با انتشار یک استوری! ترکیب احتمالی استقلال مقابل پیکان بازی پیکان و استقلال همچنان در دستگردی| تغییری در کار نیست رهبری‌فرد: استقلال و پرسپولیس هر دو لایق قهرمانی هستند حمایت هلدینگ خلیج فارس از نکونام موسوی: از سرخابی‌ها فقط رنگ پیراهنشان باقی مانده واکنش‌ها به تمارض عجیب دروازه‌بان استقلال شاگردان محرم نویدکیا در پی قهرمانی استقلال! دو داور کشتی ایران در المپیک پاریس بازگشت نیستلروی به جزیره پیروزی مقصودلو در شطرنج آزاد قزاقستان علیپور اولین خرید پرسپولیس؟
سرخط خبرها

برنامه جالب باشگاه پرسپولیس برای جذب مهاجم خارجی

  • کد خبر: ۱۲۲۲۸۶
  • ۳۱ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۳:۵۸
برنامه جالب باشگاه پرسپولیس برای جذب مهاجم خارجی
باشگاه پرسپولیس برای جذب مهاجم هم‌زمان با چند بازیکن در حال مذاکره است.

گروه ورزش/شهرآرانیوز، پس از جذب یورگن لوکادیا توسط باشگاه پرسپولیس، یحیی گل‌محمدی به مدیران این باشگاه اعلام کرد که برای تقویت خط حمله به یک مهاجم خارجی دیگر نیاز دارد و البته نام تمیروف هم باید از فهرست پرسپولیس خارج شود. بعد از این درخواست مدیران باشگاه پرسپولیس با چند مهاجم مدنظر سرمربی تیم‌شان وارد مذاکره شدند. نام تمیروف هم دیشب از لیست پرسپولیس خارج شد.

در همین خصوص بد نیست بدانید که هنوز پیوستن مهاجم اسبق استقلال به پرسپولیس قطعی نشده است. نکته جالب اینجاست که باشگاه پرسپولیس به جز دیاباته به دو مهاجم دیگر هم وارد مذاکره شده بود و همزمان با ۳ مهاجم مذاکره کرده است.

شنیده‌ها حاکی از آن است که یکی از این مهاجمان توماس اولسن مهاجم نروژی و سابق شباب الاهلی امارات بوده. مدیران باشگاه پرسپولیس باب مذاکره را با این مهاجم باز کرده بودند و حتی حاضر بودند از نظر مالی با اولسن به توافق هم برسند اما این مهاجم مطرح و ۳۱ ساله اعلام کرده بود که علاقه‌ای به حضور در ایران ندارد و به خاطر همین به پیشنهاد باشگاه پرسپولیس جواب منفی داد.

البته شنیده‌ها حاکی از آن است که باشگاه پرسپولیس به غیر از این دو بازیکن با یک مهاجم دیگر هم مذاکراتی داشته است که از نام و هویت این مهاجم اطلاعاتی در دسترس نیست، اما ظاهرا باشگاه پرسپولیس به صورت موازی با دیاباته با این مهاجم هم مذاکراتی داشته است.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->