کمین سنگین مقاومت فلسطین به نظامیان صهیونیست در غزه اسماعیلی: دولت نامزد مشخصی در انتخابات ندارد بایدن درباره کشتار ۳۶ هزار فلسطینی چه گفت؟ مصطفی پورمحمدی کیست؟ زندگینامه و سوابق روایت قطر از واکنش حماس و تل آویو به طرح بایدن زخمی شدن ۱۷ نظامی صهیونیست در نوار غزه | انهدام تانک مرکاوا و شلیک به بالگرد اسرائیلی محمود احمدی‌نژاد کیست؟ + زندگینامه و سوابق چرا دکتر مخبر در انتخابات چهاردهم ثبت‌نام نکرد؟ کدام چهره‌های سیاسی در انتخابات ریاست‌جمهوری ۱۴۰۳ ثبت‌نام کردند بیانیه پر از اتهام اتحادیه اروپا درباره فعالیت‌های هسته‌ای ایران اعلام جزییات مناظره‌های انتخابات | مجری مناظره‌های تلویزیونی هنوز انتخاب نشده است! دیدار باقری‌کنی با رئیس‌دفتر امنیت ملی سوریه ترامپ: مردم آمریکا تحمل زندانی شدن من را ندارند! بایدن برای نخستین بار ترامپ را «مجرم محکوم» نامید رئیس‌دفتر رئیس‌جمهور: دولت نامزد مشخصی در انتخابات ندارد باقری‌کنی با وزیر امور خارجه سوریه دیدار کرد (۱۵ خرداد ۱۴۰۳) هیئت حماس برای بررسی پیشنهاد آتش‌بس به قاهره می‌رود سقوط مرگبار هواپیمای نظامی ترکیه در قیصریه (۱۵ خرداد ۱۴۰۳) اذعان رژیم صهیونیستی به زخمی‌شدن ۱۴ نظامی در غزه اسحاق جهانگیری کیست؟ + زندگی‌نامه و جزئیات
سرخط خبرها

دولت ژاپن استعفا کرد

  • کد خبر: ۱۲۰۶۱۵
  • ۱۹ مرداد ۱۴۰۱ - ۰۹:۲۳
دولت ژاپن استعفا کرد
در حالیکه نخست‌وزیر ژاپن به دنبال ترمیم کابینه است، رسانه‌های این کشور از استعفای کل دولت ژاپن خبر دادند.

به گزارش شهرآرانیوز، در راستای تشکیل دولت جدید ژاپن، تمامی دولت فعلی این کشور استعفا کرد و خبرگزاری «کیودو» ژاپن گزارش کرد که دولت جدید به رهبری «فومیو کیشیدا» نخست‌وزیر ژاپن به زودی اعلام خواهد شد.

خبرگزاری کیودو ژاپن در این خصوص گزارش کرد، «فومیو کیشیدا» نخست‌وزیر ژاپن امروز (چهارشنبه) پس از تشکیل یک ترکیب اجرایی حزب حاکم جدید، کابینه خود را ترمیم خواهد کرد و به دنبال جلوگیری از کاهش حمایت عمومی و قطع هرگونه ارتباط مشکوک با یک گروه مذهبی است به واسطه قتل «شینزو آبه» نخست‌وزیر پیشین ژاپن است.

کیشیدا امیدوار است که تغییرات شخصی راه را برای یک دولت طولانی‌مدت و با ثبات به منظور مقابله با «بزرگ‌ترین چالش‌های عصر پس از جنگ» که از کووید-۱۹ گرفته تا تورم و جنگ اوکراین و افزایش تنش‌ها در سراسر تنگه تایوان هموار کند.

منابع ارشد دولتی می‌گویند که نخست‌وزیر «هیروکازو ماتسونو» وزیر ارشد کابینه فرد دست راست خود و «یوشیماسا هایاشی» وزیر خارجه و «شونیچی سوزوکی» وزیر دارایی را همچنان در کابینه حفظ خواهد کرد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->