حملات هوایی سنگین رژیم صهیونیستی به شرق لبنان + فیلم (۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) حمله پهپادی مقاومت عراق به جنوب فلسطین اشغالی (۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) تاکید مخبر بر بسیج همه‌جانبه امکانات برای کمک به سیل‌زدگان خراسان رضوی هنیه: نابودی رژیم اشغالگر حتمی است رسانه‌های رژیم صهیونیستی: ۱۵ نظامی در شمال غزه زخمی شدند (۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) مراسم بیست و نهمین سالگرد شهادت دکتر «سید محمدعلی نقوی» در مشهد برگزار شد بلینکن: آمریکا حملات اوکراین به خاک روسیه را تشویق نمی‌کند قسام از لبنان پادگان «لیمان» را موشک‌باران کرد گفت‌وگوی تلفنی وزیر خارجه ترکیه با هنیه درباره تحولات غزه سردار قاآنی: غزه، اسرائیل و آمریکا را به ذلت کشانده است موضع چین در خصوص سالگرد «روز نکبت» عملیات هماهنگ گروه‌های مقاومت علیه صهیونیست‌ها در نوار غزه سوءقصد به جان نخست‌وزیر اسلواکی+ فیلم جزئیات عملیات نیرو‌های مسلح یمن در دریای سرخ وزیر خارجه هند به تهدید‌های آمریکا در مورد توافق چابهار پاسخ داد کدام ادارات و سازمان‌ها شنبه‌ها تعطیل نیستند؟ وزیر راه از افتتاح راه‌آهن رشت- کاسپین با حضور رئیس‌جمهور خبر داد سه مصوبه مهم امروز (۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) هیئت وزیران از زبان سخنگوی دولت تأکید رئیسی بر رفع دغدغه‌های مردم به‌عنوان سرمایه‌گذار و رکن اصلی بورس جداول بودجه سال ۱۴۰۳ اصلاح شد (۲۶ اردیبهشت)
سرخط خبرها

تماس تلفنی رئیس رژیم صهیونیستی با پوتین پس از پرتاب ماهواره خیام

  • کد خبر: ۱۲۰۵۷۴
  • ۱۸ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۷:۲۴
تماس تلفنی رئیس رژیم صهیونیستی با پوتین پس از پرتاب ماهواره خیام
«اسحاق هرتسوگ» رئیس رژیم صهیونیستی امروز (سه شنبه) با «ولادیمیر پوتین» رئیس جمهور روسیه طی تماس تلفنی گفت‌وگو کرد.

به گزارش شهرآرانیوز، در بیانیه‌ای که دفتر «هرتسوگ» منتشر کرد، آمده است که پوتین، رئیس جمهور روسیه تعهد شخصی خود را به بزرگداشت هولوکاست و بر مبارزه با یهودی ستیزی تاکید کرد.  

روابط مسکو و تل آویو در پی حمله روسیه علیه اوکراین به شدت تحت تأثیر قرار گرفت به ویژه آنکه رژیم اسرائیل همراه با بیشتر کشورهای غربی و آمریکا به وضوح خود را در کنار «کی یف»   قرار داد.  

این بحران به وضوح در پرونده آژانس یهود در روسیه که در حال حاضر سیر قضایی را برای تعطیلی فعالیت‌های خود در روسیه طی می‌کند، مشهود شد.

این تماس تلفنی پس از آن انجام شد که ماهواره ایرانی «خیام» در یک همکاری مشترک با کشور روسیه، از ایستگاه فضایی بایکونور قزاقستان توسط ماهواره‌بر سایوز به فضا پرتاب شد.    

 بر اساس گزارش شبکه i۲۴ رژیم صهیونیستی این تماس تلفنی از سوی هرتسوگ رئیس این رژیم به درخواست نخست وزیر و با هماهنگی وزارت امور خارجه رژیم اسرائیل انجام شد.

منبع: برنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->