توضیحات فرماندار مشهد در رابطه با میزان خسارت سیل در محله سیدی سرویس‌دهی مترو مشهد تا ساعت ٢۴ | شهروندان از رفتن به تفرجگاه‌ها خودداری کنند (۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) ماموریت استاندار خراسان رضوی به دستگاه‌ها برای خسارات سیل هشدار مدیریت بحران خراسان رضوی: مردم مشهد از رفتن به ییلاقات طرقبه شاندیز اکیدا خودداری کنند هشدار هواشناسی مشهد و خراسان رضوی؛ بارش‌های شدید در آینده هم تکرار می‌شود (۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) اعمال محدودیت‌های احتمالی تردد برای بارش باران طی روز‌های آتی در مشهد بنیاد مسکن: گروه‌های ارزیاب برای برآورد خسارت در محلات حادثه‌ دیده ناشی از سیل به محل اعزام می‌شوند ترافیک و کندی حرکت در پل انقلاب مشهد (۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) روند خدمت‌رسانی شهرداری مشهد به شهروندان سیل زده ادامه دارد (۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) اهدای یخچال و تلویزیون به خانواده‌های نیازمند آسیب‌دیده از سیل مشهد فرماندار مشهد: بارش سیلابی مشهد در ۵۰ سال گذشته کم سابقه بود ۳۰۰ پاکبان در ۳ شیفت مسیر‌های منتهی به حرم مطهر را پاکسازی می‌کنند + عکس آماده‌باش ۴۸۰ آتش‌نشان در مشهد تا روز یکشنبه (۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳) سرویس‌دهی منظم و فعال پایانه‌های مسافربری مشهد (۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) علت عزل مدیر بحران شهرداری مشهد چه بود؟ (۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) + فیلم فرماندار سرخس: ۶۰ میلیون مترمکعب سیلاب مشهد از مرز‌های شمالی خارج شد ۴ نفر از یک خانواده ۵ نفره در روستای آلما جوق فریمان قربانی سیل شدند (۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) آبگرفتگی شدید در محور مواصلاتی روستای سلطان آباد خراسان رضوی (۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) پرواز‌های مشهد براساس برنامه در حال انجام است (۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) محور کاشمر _ نیشابور مسدود شد (۲۸ ادیبهشت ۱۴۰۳) حرکت هیچ قطاری از مبدا مشهد لغو نشده است (۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

معاون رئیس‌جمهور: زنان سرپرست‌خانوار در اولویت برنامه‌های اشتغال‌زایی دولت قرار دارند+ فیلم

  • کد خبر: ۱۱۹۱۴۱
  • ۰۷ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۴
معاون رئیس‌جمهور: زنان سرپرست‌خانوار در اولویت برنامه‌های اشتغال‌زایی دولت قرار دارند+ فیلم
معاون امور زنان و خانواده رئیس‌جمهور گفت: در حوزه معاونت زنان به صورت ویژه، کسب و کار‌های پایدار خانواده‌محور برای زنان به‌خصوص زنان سرپرست‌خانوار در نظر گرفته شده است.

انسیه خزعلی معاون امور زنان و خانواده رئیس‌جمهور در حاشیه سومین جلسه ستاد جمعیت استان خراسان‌رضوی در گفتگو با شهرآرانیوز اظهار داشت: قصد داریم برنامه‌هایی که در سفر‌های استانی خود داریم را پیگیری کنیم که یکی از این برنامه‌ها موضوع جمعیت است.

وی افزود: در خصوص مسئله جمعیت پیگیر اعتبارات استانی بودیم که یکی از این اعتبارات دادن زمین به خانواده‌های دارای چهار قلو بود که در خراسان‌رضوی ۳ خانواده چهار قلو دارند. قصد داریم به آن‌ها زمین واگذار شود، اما اولویت آپارتمان است که اگر آپارتمان آماده نداشتیم، به آن‌ها زمین واگذار کنیم.

معاون امور زنان و خانواده رئیس‌جمهور ادامه داد: امروز گزارش‌هایی از ادارات کل خراسان‌رضوی ارائه شد که اکثرا کار‌های خوبی انجام داده بودند، اما هنوز مطلوب نیست و امیدواریم در مباحثی که در مسئله جمعیت وجود دارد با جدیت بیشتری به نتیجه برسیم. همچنین تلاش خواهیم کرد تا در برخی موارد که موانع قانونی برای آن‌ها وجود دارد رفع شود و اعتبار لازم به سرعت تامین و شاهد اجرایی شدن آن‌ها باشیم.

خزعلی در ارتباط با برنامه‌های دولت برای ایجاد اشتغال گفت: دولت برنامه‌های وسیعی برای اشتغال و مسکن دارد. در حوزه معاونت زنان به‌صورت ویژه، کسب‌و‌کار‌های پایدار خانواده‌محور برای زنان به‌خصوص زنان سرپرست‌خانوار در نظر گرفته شده است.

معاون امور زنان و خانواده رئیس‌جمهور ادامه داد: در بخش جوانان نیز افرادی که فارغ‌التحصیل شدند یا در شرکت‌های دانش‌بنیان‌مشغول فعالیت هستند مورد حمایت قرار گرفته‌ و تسهیلات خوبی به آن‌ها داده شده است و خانم‌های جوانی که سرپرست خانوار هستند در اولویت قرار گرفته‌اند. همچنین در بخش‌های دیگر نیز دولت برنامه اشتغال را به‌صورت جدی دنبال می‌کند.

تصویربردار و تدوینگر: مهرداد الهی
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->