نتیجه و ویدیو خلاصه بازی تراکتور و مس رفسنجان (۲۷ اردیبهشت) | نویدکیا به تراکتور هم رحم نکرد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی سپاهان و ملوان در جام حذفی (۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) | صعود طلایی‌پوشان به نیمه‌نهایی رئیس کمیته داوران و کمیته مسابقات فدراسیون فوتبال برکنار شدند پخش زنده بازی سپاهان و ملوان در جام حذفی (۲۷ اردیبهشت) + تماشای آنلاین پخش زنده بازی تراکتور و مس رفسنجان در جام حذفی (۲۷ اردیبهشت) + تماشای آنلاین توخل – بایرن مونیخ؛ دوباره جدی شد! سازمان بازرسی مانع پرداخت آپشن‌های دوره آجورلو شکست والیبالیست‌های ایران مقابل برزیل حذف کیانی از تکواندو قهرمانی آسیا هوادارن پرسپولیس هفته آخر هوادار پیکان در قزوین می‌شوند| استقلال به ورزشگاه خالی راضی می‌شود؟ نتیجه و ویدیو خلاصه بازی نیوکاسل و منچستریونایتد| برد تن‌هاخ در برابر رقیب همیشگی نتیجه و ویدیو خلاصه بازی یوونتوس و آتلانتا| بیانکونری فاتح جام مصدومیت بیرانوند جدی است مقاومت پیکان مقابل خواسته استقلال کاپیتان‌های پرسپولیس پشت اوسمار مدافع پرسپولیس در سیرجان صادقی در استخر مصدوم شد؟ تکذیب خرید تیام توسط استقلال
سرخط خبرها

ساعی: از آن رئیس‌هایی نیستم که بی‌تفاوت باشم

  • کد خبر: ۱۱۷۶۵۶
  • ۲۸ تير ۱۴۰۱ - ۱۱:۵۸
ساعی: از آن رئیس‌هایی نیستم که بی‌تفاوت باشم
رقابت‌های قهرمانی آسیا کیوروگی و پومسه اولین رویداد جدی دوران مدیریت هادی ساعی در فدراسیون تکواندو بود.

به گزارش شهرآرانیوز؛ رقابت‌های قهرمانی آسیا کیوروگی و پومسه اولین رویداد جدی دوران مدیریت هادی ساعی در فدراسیون تکواندو بود؛ مسابقاتی که برای تکواندو ایران دو وجه داشت و تیم تکواندو بانوان کشورمان پس از ۹ دوره و شانزده سال، سرانجام اولین‌بار به مقام قهرمانی آسیا دست یافت؛ اما در طرف مقابل، تیم مردان کشورمان پس از بیست سال از حضور روی سکوی قهرمانی آسیا بازماند و به مقام پنجم رسید. هادی ساعی، رئیس فدراسیون تکواندو، درباره عملکرد تیم‌های مردان و زنان کیوروگی و برخی مسائل دیگر صحبت‌هایی کرده است که خلاصه آن را در زیر می‌خوانید.

مسابقات قهرمانی آسیا را چگونه ارزیابی کردید؟

همه قهرمانان المپیک و جهان در این رقابت‌ها حضور داشتند. قبل از حضور در فدراسیون تکواندو گفته بودم که ظرفیت بانوان ما بیشتر از آقایان است و انصافا کادرفنی تیم بانوان در این مدت خیلی زحمت کشید و تلاش کرد و بالاخره و پس از ۹ دوره، بانوان تکواندو ایران اولین‌بار به قهرمانی در مسابقات آسیایی دست یافتند. تیم مردان ما، ولی خیلی جوان بود و تا لحظه آخر ۸۰‌درصد ترکیب تیم قرار بود بسیار جوان باشد

بلافاصله بعد از پایان قهرمانی آسیا، تیم‌های مردان و زنان ما در کمپ تمرینی روسیه شرکت کردند. هزینه حضور در این کمپ را خودمان پرداخت کردیم یا کشور میزبان؟

روسیه با ارسال دعوت‌نامه‌ای ما را به حضور در این کمپ دعوت کرده بود، اما از لحاظ مالی اصلا امکان حضور ما وجود نداشت و به‌همین‌دلیل با آن‌ها مکاتبه و اعلام کردیم فقط در‌صورتی در این اردو شرکت می‌کنیم که هزینه‌های تیم ما را بدهند. در این کمپ چند کشور دیگر نیز حضور داشتند و ایران تنها‌کشوری بوده که همه هزینه‌های آن را میزبان پرداخت کرده است.

سرنوشت کادرفنی چه زمانی مشخص خواهد شد؟

مسابقات کشور‌های اسلامی رقابت‌های بسیار مهم و سنگینی است که تیم بسحاق در آن حضور دارد. سطح مسابقات کشور‌های اسلامی از قهرمانی آسیا بهتر است. در این مسابقات ازبکستان به‌عنوان قهرمان آسیا و ترکیه و آذربایجان به‌عنوان قهرمانان اروپا حضور دارند. ضمن اینکه اردن تیم سوم آسیاست و کشور‌های آفریقایی نیز تک‌چهره‌های بسیار خوبی دارند که در این مسابقات حضور خواهند داشت و به‌عبارتی شاهد مسابقات جهانی کوچک هستیم. ب

در جریان مسابقات قهرمانی آسیا شاهد هدایت بازیکن به‌وسیله شما از روی سکو‌ها بودیم، موضوعی که انتقاد‌هایی را به‌دنبال داشت.

عضو و رئیس کمیته فنی هستم و بالاخره باید کمک کنم. از آن رئیس‌فدراسیون‌هایی نیستم که بی‌تفاوت باشم و بروم در VIP بنشینم یا هتلم را از هتل تیم جدا کنم. هرجا نیاز باشد به تیم کمک می‌کنم. کاری که علیرضا دبیر انجام می‌دهد و پیش از آن نیز رسول خادم انجام می‌داد و نتیجه گرفتند. فکر نمی‌کنم آدم غیرمرتبطی باشم و رئیس فدراسیونی نیستم که از بیرون آمده باشم. نمی‌گویم بالاتر از همه، اما کمتر از خیلی‌ها نیستم و باید کمک کنم. فکر نمی‌کنم نظر‌دادن آدمی مثل من ایرادی داشته باشد. خود بچه‌ها نیز دوست دارند در کنار آن‌ها باشم.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->