اسامی بازیکنان تیم ملی فوتبال ایران اعلام شد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی رئال مادرید و بوروسیادورتموند| آنجلوتی، آقای اروپاست صحبت‌های تند نکونام علیه قهرمانی پرسپولیس سورپرایز اوسمار برای گل محمدی+ ویدیو| حضور در جشن با عکس یحیی گل قهرمانی پرسپولیس آفساید بود؟ + عکس و فیلم (۱۲ خرداد ۱۴۰۳) کارشناس داوری بازی پرسپولیس و مس | گل گولسیانی آفساید بود؟ (۱۲ خرداد ۱۴۰۳) ویدیو جشن قهرمانی پرسپولیس پس از غلبه بر مس رفسنجان نتیجه و ویدیو خلاصه بازی فولاد و نساجی در لیگ برتر (۱۲ خرداد ۱۴۰۳) | اهوازی‌ها در لیگ ماندنی شدند جدول لیگ برتر ایران در پایان هفته سی‌ام و قهرمانی پرسپولیس نتیجه بازی پرسپولیس و مس رفسنجان(۱۲ خرداد ۱۴۰۳)+ ویدیو گل‌| قهرمان سرخ می‌پوشد! ویدیو خلاصه بازی پرسپولیس و مس رفسنجان(۱۲ خرداد ۱۴۰۳) ویدیو گل اول پرسپولیس به مس رفسنجان توسط گولسیانی (۱۲ خرداد ۱۴۰۳) ویدیو خلاصه بازی استقلال و پیکان(۱۲ خرداد ۱۴۰۳) نتیجه بازی استقلال و پیکان(۱۲ خرداد ۱۴۰۳)+ ویدیو گل‌ها| برد بی فایده ویدیو گل دوم استقلال به پیکان توسط مهرداد محمدی (۱۲ خرداد ۱۴۰۳) ویدیو گل اول استقلال به پیکان توسط مهرداد محمدی (۱۲ خرداد ۱۴۰۳) پخش زنده بازی رئال مادرید و دورتموند در فینال لیگ قهرمانان اروپا (۱۲ خرداد ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین نمره ضعیف گوش شکسته‌ها در جام تختی پخش زنده بازی نساجی و فولاد لیگ برتر (۱۲ خرداد ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین جام در راه استادیوم آزادی + ویدئو
سرخط خبرها

عملکرد متفاوت تیم‌های مشهد در هفته نخست لیگ‌برتر فوتسال

  • کد خبر: ۱۱۷۱۸۴
  • ۲۵ تير ۱۴۰۱ - ۱۱:۱۳
عملکرد متفاوت تیم‌های مشهد در هفته نخست لیگ‌برتر فوتسال
در هفته نخست لیگ برتر فوتسال، فرش آرا برد و چیپس کامل باخت.

به گزارش شهرآرانیوز؛ هفته نخست لیگ‌برتر فوتسال با انجام هفت بازی به پایان رسید و نمایندگان مشهد در این رقابت‌ها عملکرد متفاوتی داشتند. فرش‌آرا و چیپس کامل درحالی لیگ این فصل را شروع کردند که هر دو باید برای بازی به خارج از خانه و استان کرمان سفر می‌کردند. سفری که حاصلش دشت فقط سه امتیاز بود. فرش‌آرا تیم باتجربه‌تر مشهدی، مقابل میزبانش فولاد زرند ایرانیان به پیروزی رسید و چیپس برابر تیم تازه‌لیگ‌برتری‌شده گهرزمین سیرجان تن به شکست داد.

دشت ۳ امتیازی فرش از کرمان

تیم فوتسال فرش‌آرا در نخستین دیدار خود توانست با نتیجه ۲ بر ۱ از سد فولاد زرند ایرانیان بگذرد. دیداری که به‌میزبانی تیم کرمانی برگزار شد و شاگردان قدرت بهادری که به‌عنوان بازیکن‌مربی امسال هم هدایت زردآبی‌های مشهدی را به‌عهده دارد، خیلی زود توانستند توسط بهمن جعفری، بازیکن سابقشان که بعد از یک فصل دوری و حضور در مس سونگون دوباره به مشهد برگشته است، از میزبان پیش بیفتند.

در ادامه این قدرت بهادری بود که با یک شلیک سهمگین توانست گل دوم تیمش را به ثمر برساند تا بازیکنان را از زیر فشار تیم میزبان خارج کند. با وجود این، زرندی‌‎ها که چیزی برای ازدست‌دادن نداشتند، فشار حملاتشان را روی دروازه مهمان مشهدی افزایش دادند و درنهایت توانستند یک‌بار توسط امین نصرا... زاده به گل برسند. اما این کافی نبود و فرش‌آرا دشت سه‌امتیازی شیرینی را از کرمان با خود به مشهد آورد.

بازگشت دست‌خالی چیپس به مشهد

تیم فوتسال چیپس کامل، دیگر نماینده مشهد در این رقابت‌ها، فصل را با یک شکست آغاز کرد. چیپسی‌ها دیروز مهمان گهرزمین تیم تازه‌وارد لیگ بودند که در پایان با نتیجه ۳ بر ۱ بازی را به میزبان واگذار کردند. محمدامین شجاعی‌فر، مجید حاجی‌بنده و بهروز اسدی سه گل میزبان را به‌ثمر رساندند و مانی قانع تک‌گل تیم مشهد را در این بازی به‌ثمر رساند. در سایر دیدار‌های این هفته گیتی‌پسند مدافع عنوان قهرمانی ۹ بر ۰ سفیر گفتمان را برد. کراپ الوند ۳ بر ۱ تیم قند کاترین آمل را شکست داد. مس سونگون ۶ بر ۲ از سد زندی‌بتن گذشت. سن‌ایچ با پنج گل بر مقاومت البرز غلبه کرد و دیدار دو تیم فردوس قم و صنایع پشتیبانی هرمزگان هم یک‌یک مساوی شد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->