سرخط خبرها

پرفروش‌ترین کتاب‌های به‌نشر در فصل بهار چه بود؟

  • کد خبر: ۱۱۴۶۰۱
  • ۰۷ تير ۱۴۰۱ - ۱۳:۰۱
پرفروش‌ترین کتاب‌های به‌نشر در فصل بهار چه بود؟
مدیرعامل به‌نشر پرفروش‌ترین و پراستقبال‌ترین آثار و کتاب‌های موجود در کتاب‌فروشی‎های سراسر کشور این انتشارات در ۳ ماهه نخست سال جاری را تشریح کرد و گفت: آثار مظفر سالاری، کِلرژوبرت و محمد میرکیانی همچنان مورد توجه و علاقه مخاطبان است.

گروه فرهنگ | شهرآرانیوز، حسین سعیدی در گفت‌وگو با شهرآرا اظهار کرد: ۳ اثر «مرا با خودت ببر» به قلم مظفر سالاری، رمان «آبی‌ها» به نویسندگی مرحوم استاد سعید تشکری و کتاب «امام رضا(ع) و کرامت انسانی» به قلم محمد حکیمی در گروه سنی بزرگ‌سال بیشترین استقبال را داشته‌اند.

وی با بیان اینکه کتاب «مرا با خودت ببر» تاکنون به چاپ دهم رسیده است، ادامه داد: «مرا با خودت ببر» رمانی پرحادثه است که از دوران امام جواد(ع) روایت می‌شود. این رمان داستانی عاشقانه دارد و درباره ۳ شخصیت بزرگ تشیع در زمانه امام جواد(ع) صحبت می‌کند.

سعیدی با اشاره به اینکه مظفر سالاری پیش از این رمان «دعبل و زلفا» را نوشته بود که یکی از مهم‌ترین و پرفروش‌ترین آثار حوزه ادبیات دینی به شمار می‌رود، گفت: رمان «مرا با خودت ببر» دومین همکاری این نویسنده با انتشارات به‌نشر است.

مدیرعامل به‌نشر با بیان اینکه «کتاب‌های پروانه» به‌عنوان آثار به‌نشر ویژه گروه سنی کودک و نوجوان منتشر می‎شوند، گفت: در این گروه سنی نیز مجموعه‌ی «قصه ما مثل شد» به نویسندگی محمد میرکیانی، رمان «من و آقای همسایه» به قلم علیرضا متولی، مجموعه «داستان‌های شکر خدا» به قلم خانم کِلرژوبرت، نویسنده فرانسوی‌الاصل، مجموعه «قصه‌های حنانه» به نویسندگی علی باباجانی، کتاب «خوشبختی‌های خانواده خوشبخت» به قلم سپیده خلیلی جزو آثار پرفروش فصل بهار کتاب‌فروشی‌های به‎نشر قرار گرفتند.

وی افزود: از خانم کِلرژوبرت، همچنین مجموعه «داستان‌های تخیلی با مفاهیم قرآنی» نیز توسط به‌نشر منتشر شده که این مجموعه نیز در سال‌های گذشته جزو پرفروش‌ترین آثار بوده است.

سعیدی درخصوص دیگر آثار محمد میرکیانی گفت: علاوه بر مجموعه «قصه ما مثل شد»، مجموعه «حکایت‌های کمال»، مجموعه «داستان‌‎های بی‌دانه»، مجموعه «همیشه قصه‌ای هست» و مجموعه «دشت مرموز» نیز توسط به‎نشر تاکنون منتشر شده است.

حسین سعیدی یادآور شد: بیش از ۲۰ فروشگاه کتاب و محصولات فرهنگی به‌نشر در اطراف حرم مطهر رضوی، نقاط مختلف و مهم شهر مشهد و همچنین تعدادی از شهر‌های دیگر مانند تهران، گرگان، قم و... درحال ارائه خدمات به مردم هستند.

 
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->