مدیران فاسد برای همیشه از فوتبال محروم می‌شوند نتیجه و ویدیو خلاصه بازی تراکتور و مس رفسنجان (۲۷ اردیبهشت) | نویدکیا به تراکتور هم رحم نکرد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی سپاهان و ملوان در جام حذفی (۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) | صعود طلایی‌پوشان به نیمه‌نهایی رئیس کمیته داوران و کمیته مسابقات فدراسیون فوتبال برکنار شدند پخش زنده بازی سپاهان و ملوان در جام حذفی (۲۷ اردیبهشت) + تماشای آنلاین پخش زنده بازی تراکتور و مس رفسنجان در جام حذفی (۲۷ اردیبهشت) + تماشای آنلاین توخل – بایرن مونیخ؛ دوباره جدی شد! سازمان بازرسی مانع پرداخت آپشن‌های دوره آجورلو شکست والیبالیست‌های ایران مقابل برزیل حذف کیانی از تکواندو قهرمانی آسیا هوادارن پرسپولیس هفته آخر هوادار پیکان در قزوین می‌شوند| استقلال به ورزشگاه خالی راضی می‌شود؟ نتیجه و ویدیو خلاصه بازی نیوکاسل و منچستریونایتد| برد تن‌هاخ در برابر رقیب همیشگی نتیجه و ویدیو خلاصه بازی یوونتوس و آتلانتا| بیانکونری فاتح جام مصدومیت بیرانوند جدی است مقاومت پیکان مقابل خواسته استقلال کاپیتان‌های پرسپولیس پشت اوسمار مدافع پرسپولیس در سیرجان صادقی در استخر مصدوم شد؟
سرخط خبرها

ارمغانی:اردوی صربستان به آمادگی ما کمک خواهد کرد/ به اهداف مورد نظر تیم تا حدودی رسیده‌ایم

  • کد خبر: ۱۱۴۰۰۱
  • ۰۳ تير ۱۴۰۱ - ۱۴:۰۶
ارمغانی:اردوی صربستان به آمادگی ما کمک خواهد کرد/ به اهداف مورد نظر تیم تا حدودی رسیده‌ایم
سرمربی تیم ملی بسکتبال کشورمان گفت: در صربستان سه بازی تدارکاتی خوب با تیم FMP خواهیم داشت.

گروه ورزش/شهرآرانیوز، سعید ارمغانی سرمربی تیم ملی بسکتبال کشورمان در آستانه اعزام به اردوی تدارکاتی صربستان گفت: در حال پشت سر گذاشتن هفته چهارم اردو‌های آمادگی تیم ملی هستیم. در سه هفته اول هدف ما این بود تمرینات تاکتیکی و فیزیکی جهت آمادگی و شرکت در مسابقات انتخابی جام جهانی انجام بدهیم.
ارمغانی اضافه کرد: خداراشکر این کار‌ها خیلی خوب انجام شد، بچه‌ها خیلی خوب تلاش و تمرکز کردند و من فکر می‌کنم به آن اهدافی که میخواستیم برسیم تا حدود زیادی رسیده‌ایم.
او در ادامه گفت: البته هنوز مشکلاتی وجود دارد که داریم روی آن‌ها کار می‌کنیم. در این سه هفته، ۳ بازی بسیار خوب با تیم ایران نوین انجام دادیم که به ما کمک کرد تا بتوانیم تیم آماده‌تر شود و مشکلات آن را پیدا و روی آن‌ها کار کنیم.
ارمغانی در پایان گفت: در حال حاضر در اردوی صربستان هستیم و یک هفته در بلگراد تمرین می‌کنیم. در این مدت با تیم FMP که یکی از تیم‌های سوپر لیگی صربستان است و امسال در فینال سوپر لیگ بازی می‌کند دو بازی دوستانه انجام خواهیم داد. من امیدوارم این بازی‌ها به ما کمک کند تا ما بتوانیم به صورت نهایی مشکلات و اشتباهاتی که در دفاع و حمله کار تیمی وجود دارد را برطرف کنیم و یک تیم آماده را به قزاقستان و سوریه ببریم، انشاالله بتوانیم دست پر برگردیم.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->