گولسیانی به بازی مس رفسنجان رسید تکمیل ظرفیت ورزشگاه آزادی برای بازی پرسپولیس _ مس شوک به استقلال در آستانه حساس‌ترین رقابت لیگ برتر کامیابی‌نیا تاریخ را تکرار کرد لطف بزرگی که به استقلال شد بازگشت رسن به پرسپولیس صحت دارد؟ جدایی ستاره پرسپولیس تکذیب شد تغییرات مدیریتی در استقلال قطعی است| سمیعی می‌ماند یا می‌رود؟ شایعات نگران کننده پشت سر یامگا| ستاره فرانسوی فصل بعد می‌ماند؟ ساعت و تاریخ بازی رئال مادرید و دورتموند در فینال لیگ قهرمانان اروپا نتیجه و ویدیو خلاصه بازی الهلال و النصر(۱۱ خرداد ۱۴۰۳)| آبی‌های ریاض فاتح همه چیز ستاره مدنظر پرسپولیس سرباز است!| ملوان خوشحال از قوانین سازمان لیگ ویدیو گل سردار آزمون به میلان در بازی دوستانه ترکیب پرسپولیس مقابل مس رفسنجان| آخرین ترکیب برای قهرمانی؟ کنایه تند نکونام به اوسمار در نشست خبری+ ویدیو| من هم اگر... ساعت و تاریخ بازی استقلال و پیکان| امیدوار به توقف پرسپولیس ساعت و تاریخ بازی پرسپولیس و مس رفسنجان| یک گام تا قهرمانی سرخ‌ها فشار مضاعف مجیدی روی نکونام با انتشار یک استوری! ترکیب احتمالی استقلال مقابل پیکان بازی پیکان و استقلال همچنان در دستگردی| تغییری در کار نیست
سرخط خبرها

مارسلو: مطمئنم روزی به مادرید برمی‌گردم

  • کد خبر: ۱۱۲۴۵۴
  • ۲۴ خرداد ۱۴۰۱ - ۰۹:۵۹
مارسلو: مطمئنم روزی به مادرید برمی‌گردم
مارسلو در مراسم خداحافظی از رئال مادرید پس از ۱۶‌سال اشک ریخت.

به گزارش شهرآرانیوز؛ مارسلو دیروز به‌عنوان پرافتخارترین بازیکن تاریخ رئال رسما از باشگاه مادریدی جدا شد. او نزدیک به شانزده سال برای رئال بازی کرد و به ۲۵ جام دست یافت. مراسم خداحافظی مارسلو ظهر دیروز در برنابئو انجام شد و او سپس در نشستی خبری شرکت کرد و در ابتدای صحبت‌هایش گفت: در خودم توانایی مربیگری نمی‌بینم.

از آینده ترسی ندارم

خیلی به آینده فکر نمی‌کنم و سخت‌تر از هر چیزی، خداحافظی‌کردن است. بازی با پیراهن رئال بهترین اتفاق ممکن است و از آینده ترسی ندارم. تاریخ من از قبل نوشته شده است. پدربزرگم از هر چه که در رئال رسیدم، سهم دارد. او همیشه به من آزادی‌عمل می‌داد و باعث شد زودتر به بلوغ فکری برسم. در هجده‌سالگی وقتی به رئال پیوستم، اعتماد‌به‌نفس بالایی داشتم. به هجده‌ساله‌های الان که نگاه می‌کنم، متوجه تفاوت‌ها می‌شوم.

در مراسم خداحافظی وجدانم راحت است و در‌حالی رئال را ترک می‌کنم که به همه آرزوهایم رسیدم. خوش‌شانس بودم که در رئال زیر‌نظر مربیان خوبی کار کردم و هم‌تیمی بازیکنانی بزرگ بودم. از هر مربی چیز‌هایی یاد گرفتم. امسال دقایق زیادی بازی نکردم، با‌این‌حال حس می‌کنم بازیکن مفیدی بودم. شکل قهرمانی‌مان در چمپیونزلیگ فوق‌العاده بود و با‌وجود اینکه تقریبا در این جام بازی نکردم، ولی خوش‌حال‌ترین بودم. گاهی با آنچلوتی بحثمان می‌شد؛ ولی فردا روی هم را می‌بوسیدیم.

قصد بازنشستگی ندارم

به فوتبال ادامه خواهم داد و قصد بازنشستگی ندارم. فکر می‌کنم می‌توانم همچنان به بازی ادامه دهم. من حرفه‌ای هستم و مشکلی بابت قرار‌گرفتن مقابل رئال نخواهم داشت. دوست داشتم در رئال بمانم، ولی حالا به‌دنبال مقصدی دیگر خواهم بود. از یک چیز مطمئنم، روزی به رئال باز‌خواهم گشت؛ هرچند نه به‌عنوان بازیکن. کسی نمی‌تواند درک کند چه حسی به رئال‌مادرید دارم. من از زندگی در مادرید هم لذت می‌برم.

مهم‌ترن میراثم در رئال، تواضع است

چیزی که اینجا به‌جای می‌گذارم، تواضع است؛ اینکه بدانید از کجا و به چه تیمی آمده‌اید. به خانواده‌ام گفته‌ام که پنج قهرمانی لیگ قهرمانان اروپا را کسب کرده‌ام و این آخری، فینالی بود که بیشترین احساس خوش‌حالی را داشتم؛ با‌وجود اینکه در آن بازی نکردم. این احساس بسیار مهمی است. من قبل از بازی با رودریگو صحبت کردم و همچنین صحبت‌های خوبی با والورده داشتم. این باعث شد احساس کنم بسیار مهم هستم. این میراثی است که می‌خواهم پشت‌سر بگذارم. اینکه جوانان تیم بفهمند رئال مهم‌تر از چیزی است که تصور می‌کنند.

من اسطوره نیستم

احساس نمی‌کنم که یک اسطوره هستم و خودم را لایق این عنوان نمی‌دانم. هر کسی هر چه می‌خواهد، فکر می‌کند. بازیکنی هستم که می‌خواهد برنده شود و به اهدافش برسد. هیچ مشکلی برای ترک رئال ندارم و دنیا قرار نیست به پایان برسد. زندگی‌ام با ترک مادرید متوقف نخواهد شد. چیز‌های زیبای دیگری نیز در زندگی وجود دارد. امروز، روز شادی است و ناراحت و دلخور از رئال نمی‌روم. پس از جلسه با باشگاه تصمیم بر این شد که جدا شوم. جدایی از باشگاه زندگی‌ات ساده نیست و من همیشه مشوق رئال خواهم بود؛ ولی نمی‌خواستم سربار تیم باشم. برایم باعث افتخار است که روزی یک بازیکن رکورد مرا بشکند. کریم بنزما، مودریچ، کاسمیرو یا هر که می‌خواهد باشد. من تاریخم را نوشتم و خوش‌حال می‌شوم رکوردم را یک بازیکن دیگر تصاحب کند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->