رقابت سریال «نوبت لیلی» در جشنواره‌ بریتانیا برگزیدگان جشنواره دانشجویی موسیقی نواحی معرفی شدند + اسامی پخش مستند «پدر، پسر، گلوله» از شبکه دو به مناسبت قیام ۱۵ خرداد پوستر فیلم سینمایی «عطرآلود» منتشر شد + عکس بازپخش اپیزودهایی از «شاید برای شما هم اتفاق بیفتد» در نیمه خرداد + زمان پخش فراخوان جایزه پژوهش سال سینما منتشر شد + جزئیات تلویزیون ریسکِ تغییر مجری مناظره‌ها را می‌پذیرد؟ او با تمام رهبران خاورمیانه فرق داشت | روایتی از گفتگو‌ی اوریانا فالاچی با امام خمینی (ره) «ماه پنهان» محمدرضا یکانی در مراحل پایانی تولید آموزش به نسل جدید در بستر یک فیلم تلویزیونی | گزارشی از اکران خصوصی «محله باصفا» اکران فیلم‌های کوتاه برگزیده فیلم فجر در سینماهای هنر و تجربه ماهرشالا علی در دنباله جدید «دنیای ژوراسیک» جزئیاتی از ساخت فیلم تگزاس ۴ و ۵ و حضور پژمان جمشیدی فیلم اکران‌نشده رضا داودنژاد به سینما می‌آید صفحه نخست روزنامه‌های کشور - یکشنبه ۱۳ خرداد ۱۴۰۳
سرخط خبرها

«بدون قرار قبلی» متفاوت‌ترین کار ساخته شده‌ی توسط بهروز شعیبی است

  • کد خبر: ۱۱۱۹۰۰
  • ۲۰ خرداد ۱۴۰۱ - ۲۱:۰۴
«بدون قرار قبلی» متفاوت‌ترین کار ساخته شده‌ی توسط بهروز شعیبی است
همایون اسعدیان؛ کارگردان مطرح سینمای ایران، فیلم بدون قرار قبلی را متفاوت‌ترین فیلم ساخته شده توسط بهروز شعیبی دانست.

به گزارش شهرآرانیوز، همایون اسعدیان در حاشیه‌ «اکران فیلم بدون قرار قبلی» در رابطه با نظر خود در رابطه با این فیلم، اظهار کرد: این فیلم بدون انتظار قبلی خوب بود و می‌توان گفت که حداقل برای من فیلم لذت بخشی بود چرا که با کار‌های آقای شعیبی هم آشنایی دارم فیلم جذابی بود.

وی افزود: در این فیلم در عین حال که با یک آرامشی به ما می‌گوید که صبر داشته باش و عجله نکن و به اطراف فکر کن و به دور و بر نگاه کن، اما این عجله را از ما می‌گیرد و در واقع ما را به آرامش و صبر دعوت می‌کند.

اسعدیان بیان کرد: این فیلم در یک حال و هوای دیگری نسبت به فیلم‌های قبلی ساخته شده، اما به نظر من این فیلم نسبت به فیلم‌های قبلی او هم فیلم‌های سخت تری بوده است چرا که این فیلم‌ها ریتم آرامی دارد و قرار است با درونیات ما کار داشته باشد بر یک تیغ شمشیر دو لبه حساسی حرکت می‌کند که یک لغزش می‌تواند بازی را برهم زند و ریسک بزرگی کرده اند هم آقای شعیبی و هم تهیه کننده فیلم، اما خوشبختانه توانسته اند از عهده کار خود بربیایند.

وی تصریح کرد: نمی‌توان با یک جمله در رابطه با این فیلم اظهار نظر کرد چرا که اگر این مهم امکان پذیر بود آقای شعیبی خود این کار را انجام می‌داد و دیگر نیازی به ساخت این فیلم نبود.
کارگردان سینمای ایران بیان کرد: من با اینکه این کار اقتباس بوده یا نه کاری ندارم بلکه ایده‌ی این فیلم از آقای مستور بوده است.

اسعدیان در پاسخ به این سوال که چرا در سینمای ایران بازیگران کمتر به سمت فیلم‌های اقتباسی می‌روند، گفت: این سوال بسیار بزرگ بوده و به این مهم بر می‌گردد که ما چه ادبیاتی داریم تا بتوانیم از آن اقتباس کنیم و پس از آن باید ببینیم که نویسندگان ما چقدر این قابلیت را دارند که با این مهم همراهی کنند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->