آیین رونمایی مجموعه کتاب «حدیث زندگی » برگزار شد + فیلم مراسم تشییع پیکر مادر شهیدان نجفی در مشهد برگزار شد (۲۱ خرداد ۱۴۰۳) تشرف ۲۰۰ فرد سالمند و بی‌بضاعت به حرم امام‌رضا(ع) رونمایی از قالی نفیس افشاری در موزه حرم امام‌رضا(ع) آزادگی به سرو سرافراز می‌دهند| درباره شهید آیت ا... سیدمحمدرضا سعیدی، عالم مجاهد اهل مشهد پیوندی از جنس آرامش | بایسته‌های ازدواج موفق و پایدار اجلاسیه بین‌المللی «مجاهدان در غربت» در سوریه برگزار شد خاطره مرحومه شجاع از شهید سپهبد صیاد شیرازی+ فیلم جزئیات مراسم خاکسپاری همسر شهید صیاد شیرازی پروژه روشن‌گری شریعتی گفتگو با رسول جعفریان درباره جریان روشن‌فکری در ایران نگهداری از قباله‌های ازدواج به قدمت ۵ قرن در کتابخانه رضوی همسر شهید سپهبد «علی صیادشیرازی» درگذشت اول ذی‌الحجه چه اعمال اختصاصی دارد؟ نحوه خواندن نماز (واعدنا موسی) دهه اول ذی‌الحجه + اعمال ماه ذی‌الحجه توصیه جدی سازمان حج به زائران در عربستان پرونده پرواز‌های ورودی از ایران به مدینه بسته شد (۱۸ خرداد ۱۴۰۳) مشهدالرضا(ع) سوگوار ابن‌الرضا(ع)؛ عرض ارادت زائران و مجاوران به امام مهربانی‌ها در سالروز شهادت جوادالائمه(ع) + فیلم نیت‌ها محترم، اما قفل فقط با کلید باز می‌شود
سرخط خبرها

اعلام آمادگی تولیت آستان قدس برای رسیدگی به مصدومان قطار یزد

  • کد خبر: ۱۱۱۷۱۵
  • ۱۸ خرداد ۱۴۰۱ - ۲۲:۴۲
اعلام آمادگی تولیت آستان قدس برای رسیدگی به مصدومان قطار یزد
تولیت آستان قدس رضوی گفت: ضمن همدردی و عرض تسلیت به خانواده‌های مصیبت‌دیده و عزادار بویژه مردم دارالعباده یزد، این آستان آمادگی کامل برای هرگونه همکاری با دستگاه‌های اجرایی و درمانی در امر رسیدگی به مصدومان این حادثه را دارد.

به گزارش شهرآرانیوز، حجت الاسلام محمد مروی چهارشنبه در پیام تسلیتی به مناسبت حادثه قطار مشهد به یزد افزود: حادثه تلخ و ناگوار قطار محور مشهد به یزد که‌ منجر به درگذشت تعدادی از زائران عزیز امام علی بن موسی‌الرضا(ع) و آسیب به جمعی از میهمانان بارگاه قدس رضوی در ایام مبارک دهه کرامت شد، موجب حزن و تأثر فراوان شد.

وی افزود: امید است مسئولان مربوطه با بررسی دقیق حادثه ضمن برخورد با مقصرین این رخداد اندوه بار و تلخ، مانع از حوادث مشابه شوند.

تولیت آستان قدس اظهار داشت: در جوار مضجع منور و شریف حضرت ثامن‌الحجج(ع)، رحمت و مغفرت الهی برای جان‌باختگان عزیز و شفای عاجل برای مجروحان این حادثه را از درگاه پروردگار متعال مسئلت می کنم.

راه آهن جمهوری اسلامی صبح امروز از برخورد قطار مسافربری طبس - یزد با یک دستگاه بیل مکانیکی خبر داد که موجب خروج قطار از ریل شد که تاکنون ۲۱ نفر جان باختند.

رستم قاسمی" وزیر راه و شهرسازی و "احمد وحیدی" وزیر کشور به همراه استاندار یزد ظهر امروز با استقبال استاندار خراسان جنوبی وارد طبس شدند و سپس در محل حادثه حضور یافتند.

رییس جمهور پس از جلسه هیات دولت در تماس با استاندار خراسان جنوبی، یزد و فرماندار طبس بر بسیج همه امکانات برای امدادرسانی به مصدومان حادثه خروج قطار از ریل در طبس تاکید کرد.

منبع: پایگاه اطلاع رسانی آستان قدس رضوی

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->