وزیر کار به اعتراضات درباره دستمزد کارگری واکنش نشان داد فروش لباس تاناکورا ۲ واحد صنفی را در مشهد به پلمب کشاند ورود ۱۴ هواپیمای اورهال‌شده به ناوگان حمل‌ونقل هوایی کشور قیمت طلا، دلار، سکه و ارز دیجیتال در بازار امروز (پنجشنبه، ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳) نات‌کوین به‌زودی لیست خواهد شد + جزئیات حافظه سازمانی؛ ثبت دانش پنهان جزئیات تازه درباره رقم و زمان واریز مرحله سوم سود سهام عدالت (۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳) با کمتر از ۲۰ میلیون تومان چه مدل موبایلی می‌توان خرید؟ (۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳) ساندویچ پانل پشم سنگ چیست و چه کاربردی دارد؟ مبالغ ۴۰ تا ۳۰۰ میلیون‌تومان برای رهن آپارتمان‌های منطقه سیدی مشهد (۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳) قیمت محصولات سایپا و ایران‌خودرو در بازار امروز (۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳) محمود سیادت: بهار سرمایه‌گذاری در افغانستان از راه رسیده است آیا بازار خودرو به آرامش رسیده است؟ (۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳) اولین عرضه اولیه سال ۱۴۰۳ در راه بورس ویدئو | چک صیادی را آنلاین نقد کنید تجارت آمریکا و ایران ۲ برابر شد (اردیبهشت ۱۴۰۳) مصوبه مداخله بانک مرکزی برای کنترل نوسانات ارز تمدید شد تخلف خروج بیش از ۲ هزار کیسه آرد از شبکه پخت نان در مشهد سخنگوی صنعت آب کشور: ۵۶۵ میلیارد تومان به تنش آبی مشهد اختصاص داده شده است بورس در سرازیری | گزارش وضعیت بازار سهام (۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) خرید و فروش دلاری مسکن یعنی خروج ارز از کشور اجاره آپارتمان در آزادشهر مشهد چقدر نقدینگی لازم دارد؟ (۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) آیا خرید و فروش طلا مشمول مالیات می‌شود؟ توقف شماره‌گذاری خودروی ایکس ۵۵ پرو تا اطلاع ثانوی به دلیل نقص فنی مگر حقوق نیروی انسانی را با دلار ۶۰ هزار تومانی می‌دهند که می‌خواهند ارز صادراتی خود را بالا بفروشند؟ ربع سکه ۶.۶ میلیون تومان گرانتر است (۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) لزوم ایجاد ارزش‌افزوده و جلوگیری از خام‌فروشی در حوزه آجیل و خشکبار
سرخط خبرها

وزارت کشاورزی: تمام جوجه‌های یک‌روزه مازاد خریداری می‌شود

  • کد خبر: ۱۱۱۴۲۷
  • ۱۷ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۰:۳۱
وزارت کشاورزی: تمام جوجه‌های یک‌روزه مازاد خریداری می‌شود
سرپرست معاونت برنامه‌ریزی و اقتصادی وزارت جهاد کشاورزی با اشاره به ورود شرکت پشتیبانی امور دام برای جمع‌آوری مازاد جوجه‌های یک‌روزه گفت: درصورتی که مازاد جوجه یک‌روزه وجود داشته باشد این مجموعه‌ها خریداری می‌کنند و به روستاییان تحویل می‌دهند.

به گزارش شهرآرانیوز، محمد قربانی، سرپرست معاونت برنامه‌ریزی و اقتصادی وزارت جهاد کشاورزی درمورد جزئیات بسته حمایتی دام و طیور برای پایان سریال جوجه‌کُشی اظهار داشت: طرح مردمی‌سازی و توزیع عادلانه یارانه‌ها هم‌اکنون در حال انجام است و در مرحله سوم یعنی حمایت از تولید قرار داریم.

وی به اقدامات حمایتی که در این چارچوب انجام شده است اشاره کرد و افزود: ما با همکاری بانک کشاورزی، انجمن تولیدکنندگان جوجه یک‌روزه، واردکنندگان، انجمن خوراک دام و طیور و تولیدکنندگان بخش طیور و آبزی‌پروری و دام سبک و سنگین در حال مدیریت موضوع هستیم و با کمک همه مسئولان این مرحله از اجرای طرح را نیز با موفقیت پیش خواهیم برد.

سرپرست معاونت برنامه‌ریزی و اقتصادی وزارت جهاد کشاورزی از دو مجموعه اقدام حمایتی از بخش تولید خبر داد و گفت: ما در راستای تأمین نقدینگی واحد‌های تولیدی، یک بسته و خط اعتباری ۲۰ هزار میلیارد تومانی را در نظر گرفتیم و به زیربخش‌های مختلف تخصیص دادیم.

وی ادامه داد: در حوزه دام روستایی و عشایر نیز از طریق دامدارکارت تا سقف ۲۰۰ میلیون تومان پرداختی داریم. در ارتباط با بخش طیور تخم‌گذار و طیور گوشتی هم با یک طبقه‌بندی و با هدف حمایت از واحد‌های مختلف با نرخ‌های ۱۰، ۱۲ و ۱۵ درصد حمایت خواهیم کرد.

قربانی همچنین درمورد بسته حمایتی دوم نیز این‌طور گفت: با توجه به پیش‌بینی پس‌زدگی محصولات گوشتی، شرکت پشتیبانی امور دام وارد مدیریت مازاد احتمالی می‌شود و مازاد مرغ تولیدی را که وارد بازار مرغ می‌شود خریداری و ذخیره می‌کند.

وی با اشاره به صفر شدن عوارض صادراتی برای مرغ، تخم‌مرغ نطفه‌دار، جوجه یک‌روزه و شیرخشک گفت: ما نگرانی تولیدکنندگان مرغ گوشتی را از بابت پایین بودن قیمت‌ها درک می‌کنیم و به‌منظور ایجاد اعتماد لازم در آنها، تولید قراردادی مرغ را در دستور کار قرار دادیم تا تولید با اطمینان ادامه پیدا کند.

این مقام مسئول یادآور شد: ما با همکاری واردکنندگان کنار خرید نقدی، بخشی از نهاده‌ها را نیز به‌صورت مدت‌دار تأمین خواهیم کرد و یک خط اعتباری ۲ هزار میلیاردی را هم به انجمن تولیدکنندگان خوراک دام و طیور اختصاص دادیم که بر اساس آن موظفند ۲ هزار واحد مرغداری را مدیریت کنند.

قربانی با اشاره به ورود بسیج دامپزشکی، شرکت پشتیبانی امور دام، بسیج سازندگی و بسیج وزارت جهاد کشاورزی به جمع‌آوری مازاد جوجه‌های یک‌روزه گفت: درصورتی که مازاد جوجه یک‌روزه در استانی وجود داشته باشد این مجموعه‌ها خریداری می‌کنند و به روستاییان تحویل می‌دهند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->