شهردار مشهدمقدس: در حوادث اخیر دنبال متهم کردن کسی نیستیم بلکه به دنبال ریشه‌یابی مسائل هستیم کدام مدارس مشهد فردا شنبه (۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) تعطیل است؟ + جزئیات تاکید استاندار خراسان رضوی بر رسیدگی فوری به آسیب‌دیدگان سیل در کلات آیا مدارس مشهد و خراسان رضوی فردا شنبه (۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) تعطیل است؟ مردم خیابان سپاه ۶۹ مشهد پس از لایروبی چه درخواست‌هایی از مسئولان دارند؟ محور کاشمر-نیشابور بازگشایی شد (۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) توضیحات مدیرکل روابط عمومی و امور بین‌الملل شهرداری مشهد در خصوص تخلیه چند منزل در خیابان هاشمیه ٩٣ مشهد دستور تخلیه منازل به ساکنان هاشمیه ۹۳ در مشهد (۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) + فیلم توضیحات فرماندار مشهد در رابطه با میزان ونحوه پرداخت خسارت سیل به آسيب ديدگان + فیلم سرویس‌دهی مترو مشهد تا ساعت ٢۴ | شهروندان از رفتن به تفرجگاه‌ها خودداری کنند (۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) ماموریت استاندار خراسان رضوی به دستگاه‌ها برای خسارات سیل هشدار مدیریت بحران خراسان رضوی: مردم مشهد از رفتن به ییلاقات طرقبه شاندیز اکیدا خودداری کنند هشدار هواشناسی مشهد و خراسان رضوی؛ بارش‌های شدید در آینده هم تکرار می‌شود (۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) اعمال محدودیت‌های احتمالی تردد برای بارش باران طی روز‌های آتی در مشهد بنیاد مسکن: گروه‌های ارزیاب برای برآورد خسارت در محلات حادثه‌ دیده ناشی از سیل به محل اعزام می‌شوند ترافیک و کندی حرکت در پل انقلاب مشهد (۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) روند خدمت‌رسانی شهرداری مشهد به شهروندان سیل زده ادامه دارد (۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) اهدای یخچال و تلویزیون به خانواده‌های نیازمند آسیب‌دیده از سیل مشهد فرماندار مشهد: بارش سیلابی مشهد در ۵۰ سال گذشته کم سابقه بود ۳۰۰ پاکبان در ۳ شیفت مسیر‌های منتهی به حرم مطهر را پاکسازی می‌کنند + عکس آماده‌باش ۵۰۰ آتش‌نشان در مشهد تا روز یکشنبه (۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

تفاوت کرایه اتوبوس در خطوط حومه و شب‌کار با خطوط شهری روزانه در مشهد

  • کد خبر: ۱۱۰۵۹۶
  • ۰۹ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۴
تفاوت کرایه اتوبوس در خطوط حومه و شب‌کار با خطوط شهری روزانه در مشهد
مدیرعامل سازمان اتوبوس‌رانی شهرداری مشهد، با اشاره به اعمال تغییر نرخ بهای خدمات به ۱۰۰۰ تومان از روز گذشته و تفاوت نرخ خطوط روزانه شهری با سایر خطوط این سازمان گفت: برابر مصوبات اخذشده که از سال‌های گذشته نیز وجود دارد، کرایه خطوط حومه و شب‌کار با خطوط روزانه شهری متفاوت است.

به گزارش شهرآرانیوز، "علی‌اصغر نیشابوری"در خصوص تفاوت کرایه برخی خطوط افزود: طبق قانون، هزینه سرویس‌دهی اتوبوس خطوط به حومه شهرکه دارای مسافت‌های طولانی و مسافر کمتر هستند بیشتر از خطوط روزانه شهری است.

وی اضافه کرد: این موضوع از گذشته نیز بوده و هرسال با اخذ مصوبات مربوطه، نرخ خطوط حومه تعیین و بیشتر از خطوط روزانه شهری بوده است.

نیشابوری افزود: میانگین تراکنش روزانه در خطوط حومه به‌مراتب کمتر از خطوط شهری بوده و با فرض برابر بودن هزینه‌های هر دستگاه ناوگان شهری و حومه، به‌طور متوسط بهای تمام‌شده در خطوط حومه حدود ۳۴ درصد بیشتر از خطوط شهری است و به هر میزان که تراکنش یک خط حومه کمتر باشد، برای برقراری و تداوم سرویس‌دهی، هزینه بهای تمام‌شده آن خط نیز از میزان ذکرشده بیشتر خواهد شد.

مدیرعامل سازمان اتوبوس‌رانی شهرداری مشهد تصریح کرد: بر همین اساس کرایه خطوط ۷۰۲، ۵۰۲، ۴۰۲، ۴۰۱، ۳۰۲ و ۴۰ با من کارت هزار و ۱۰۰ تومان و به‌صورت نقدی هزارو ۸۰۰ تومان تعیین‌شده است.

نیشابوری ادامه داد: همچنین خطوط ۷۰۴، ۵۰۶، ۵۰۵، ۵۰۴، ۵۰۳، ۳۰۵، ۳۰۴، ۳۰۳ و ۱۲۰۵ نیز با استفاده از من‌کارت مبلغ هزار و پانصد و به‌صورت نقدی دو هزار و چهارصد تومان درنظرگرفته شده است.
وی اضافه کرد: خطوط ۳۰۶ و ۳۰۷ نیز با من کارت مبلغ دو هزار تومان و به‌صورت نقدی سه هزار تومان و خطوط ۲۰۷.۱، ۲۰۷، ۲۰۶ و ۵۰۱ هم با من کارت دو هزار و پانصد و به‌صورت نقدی سه هزارتومان تعیین‌شده است.

مدیرعامل سازمان اتوبوس‌رانی شهرداری مشهد افزود: همچنین کرایه خطوط فوق‌العاده شب‌کار در ساعت اول با من کارت هزار و پانصد تومان و نقدی دودهزار و چهارصد تومان و در ساعات بعدی با من کارت دو هزارتویمان و به‌صورت نقدی سه هزارتویمان درنظرگرفته شده است.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->