اسامی بازیکنان تیم ملی فوتبال ایران اعلام شد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی رئال مادرید و بوروسیادورتموند| آنجلوتی، آقای اروپاست صحبت‌های تند نکونام علیه قهرمانی پرسپولیس سورپرایز اوسمار برای گل محمدی+ ویدیو| حضور در جشن با عکس یحیی گل قهرمانی پرسپولیس آفساید بود؟ + عکس و فیلم (۱۲ خرداد ۱۴۰۳) کارشناس داوری بازی پرسپولیس و مس | گل گولسیانی آفساید بود؟ (۱۲ خرداد ۱۴۰۳) ویدیو جشن قهرمانی پرسپولیس پس از غلبه بر مس رفسنجان نتیجه و ویدیو خلاصه بازی فولاد و نساجی در لیگ برتر (۱۲ خرداد ۱۴۰۳) | اهوازی‌ها در لیگ ماندنی شدند جدول لیگ برتر ایران در پایان هفته سی‌ام و قهرمانی پرسپولیس نتیجه بازی پرسپولیس و مس رفسنجان(۱۲ خرداد ۱۴۰۳)+ ویدیو گل‌| قهرمان سرخ می‌پوشد! ویدیو خلاصه بازی پرسپولیس و مس رفسنجان(۱۲ خرداد ۱۴۰۳) ویدیو گل اول پرسپولیس به مس رفسنجان توسط گولسیانی (۱۲ خرداد ۱۴۰۳) ویدیو خلاصه بازی استقلال و پیکان(۱۲ خرداد ۱۴۰۳) نتیجه بازی استقلال و پیکان(۱۲ خرداد ۱۴۰۳)+ ویدیو گل‌ها| برد بی فایده ویدیو گل دوم استقلال به پیکان توسط مهرداد محمدی (۱۲ خرداد ۱۴۰۳) ویدیو گل اول استقلال به پیکان توسط مهرداد محمدی (۱۲ خرداد ۱۴۰۳) پخش زنده بازی رئال مادرید و دورتموند در فینال لیگ قهرمانان اروپا (۱۲ خرداد ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین نمره ضعیف گوش شکسته‌ها در جام تختی پخش زنده بازی نساجی و فولاد لیگ برتر (۱۲ خرداد ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین جام در راه استادیوم آزادی + ویدئو
سرخط خبرها

خرید بزرگ رئال مادرید از پاریس آمد!

  • کد خبر: ۱۰۸۰۱۱
  • ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۰:۲۲
خرید بزرگ رئال مادرید از پاریس آمد!
گویا تیم فوتبال رئال مادرید موفق شده ستاره بزرگ فعلی فوتبال دنیا را جذب کند.

گروه ورزش/شهرآرانیوز، هرچه به تابستان نزدیک‌تر می‌شویم شایعات درباره آینده کیلیان امباپه نیز افزایش پیدا می‌کند. ستاره فرانسوی اعلام تصمیم خود را به پایان فصل موکول کرده و هنوز مشخص نیست که چه نقشه‌ای در سر دارد. برخی گزارش‌ها حاکی از آن است که امباپه با رئال مادرید به توافق کامل رسیده و به‌زودی این انتقال رسمی خواهد شد و بعضی منابع فرانسوی نیز مدعی شده‌اند که این بازیکن مذاکرات مثبتی برای تمدید قرارداد با پاری‌سن‌ژرمن انجام داده است.

در همین راستا کوپه مدعی شده که کیلیان امباپه امروز در مادرید مشاهده شده است. بر اساس این گزارش امباپه در کنار ستاره سابق رئال مادرید یعنی اشرف حکیمی در مادرید رویت شده است؛ اتفاقی که در فاصله دو ماه مانده به پایان قرارداد این بازیکن با پاری‌سن ژرمن شایعات را درباره او افزایش می‌دهد.


امباپه و اشرف حکیمی رستورانی در شهر مادرید را برای ساعت ۱۴ به‌وقت محلی رزرو کرده بودند. با این حال امباپه، اشرف، برادرش و دو نفر دیگر حوالی ساعت ۱۵:۳۵ وارد این رستوران شده و غذای خود را صرف کردند. در واقع این دو ستاره پاری‌سن ژرمن از تعطیلات سه روزه تمرینات این تیم استفاده کرده و آن را در مادرید سپری کردند.


نکته جالب اینکه سفر کیلیان امباپه به مادرید دقیقاً با سفر رئیس باشگاه پاری‌سن ژرمن یعنی ناصرالخلیفی به این شهر همزمان شده است. الخلیفی برای همایش ECA (انجمن باشگاه‌های اروپایی) که در واندا متروپولیتانو برگزار می‌شود به مادرید سفر کرده است.

این حرکت در راستای همان گزارش‌هایی است که در آن‌ها تاکید شده کیلیان امباپه با رئال مادرید به توافق کامل رسیده و به‌زودی قرارداد خود را با این تیم به امضا خواهد رساند. مارکا نیز اخیرا گزارش داده بود که فقط امضای قرارداد این بازیکن باقی مانده که آن هم در پایان فصل بعد از آخرین بازی پی‌اس‌جی در لیگ یک فرانسه مقابل متز اتفاق خواهد افتاد. در حقیقت تاکید شده که امباپه قبل از آن زمان، هیچ صحبت یا تصمیمی را علنی نخواهد کرد.

کیلیان امباپه در حالی امروز در مادرید رویت شده که هفته پیش لو پاریزین خبر از توافق این ستاره فرانسوی با پاری‌سن ژرمن برای تمدید قرارداد داد. آن هم با حقوق سرسام‌آور ۵۰ میلیون یورویی در سال به‌علاوه ۱۰۰ میلیون یورو پاداش وفاداری؛ موضوعی که البته سریع توسط مادر ستاره فرانسوی تکذیب شد.

 

منبع: ورزش سه

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->