ساعت و تاریخ بازی رئال مادرید و دورتموند در فینال لیگ قهرمانان اروپا نتیجه و ویدیو خلاصه بازی الهلال و النصر(۱۱ خرداد ۱۴۰۳)| آبی‌های ریاض فاتح همه چیز ستاره مدنظر پرسپولیس سرباز است!| ملوان خوشحال از قوانین سازمان لیگ ویدیو گل سردار آزمون به میلان در بازی دوستانه ترکیب پرسپولیس مقابل مس رفسنجان| آخرین ترکیب برای قهرمانی؟ کنایه تند نکونام به اوسمار در نشست خبری+ ویدیو| من هم اگر... ساعت و تاریخ بازی استقلال و پیکان| امیدوار به توقف پرسپولیس ساعت و تاریخ بازی پرسپولیس و مس رفسنجان| یک گام تا قهرمانی سرخ‌ها فشار مضاعف مجیدی روی نکونام با انتشار یک استوری! ترکیب احتمالی استقلال مقابل پیکان بازی پیکان و استقلال همچنان در دستگردی| تغییری در کار نیست رهبری‌فرد: استقلال و پرسپولیس هر دو لایق قهرمانی هستند حمایت هلدینگ خلیج فارس از نکونام موسوی: از سرخابی‌ها فقط رنگ پیراهنشان باقی مانده واکنش‌ها به تمارض عجیب دروازه‌بان استقلال شاگردان محرم نویدکیا در پی قهرمانی استقلال! دو داور کشتی ایران در المپیک پاریس بازگشت نیستلروی به جزیره پیروزی مقصودلو در شطرنج آزاد قزاقستان علیپور اولین خرید پرسپولیس؟
سرخط خبرها

باریج به زمین سفت خورد!

  • کد خبر: ۱۰۶۲۶۸
  • ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۹:۰۲
باریج به زمین سفت خورد!
تیم والیبال زنان باریج اسانس کاشان در سومین دیدار خود از جام باشگاه‌های آسیا مقابل دایموندفود تایلند به میدان رفت و شکست خورد.

گروه ورزش/شهرآرانیوز، تیم باریج اسانس کاشان بعد از دو پیروزی مقابل تیم‌های نه چندان مطرح آسیا، در سومین دیدار با نتیجه سه بر صفر به تیم تایلند باخت. پیش‌تر اشاره کرده بودیم که باریجی‌ها در بازی با تایلند و دو نماینده قزاقستان به زمین سفت می‌رسند و به طور جدی محک می‌خورند. حالا باید دید که در دو مسابقه پیش رو مقابل قزاق‌ها چقدر توان ایستادگی دارند.
باریج اسانس در این مسابقه با امتیاز‌های ۲۵ بر ۲۲، ۲۵ بر ۲۰ و ۲۵ بر ۲۱ نتیجه را به حریف تایلندی خود واگذار کرد تا نخستین ناکامی در این رقابت‌ها را تجربه کند.
تیم دایموندفود تایلند که روز گذشته مقابل کوانیش وی سی قزاقستان مغلوب شده بود، در این دیدار از دو بازیکن خارجی (سیمون کوبایی و قدرتی زن برزیلی) خود استفاده کرد تا به دومین برد خود در این رقابت‌ها دست یابد و از نظر تعداد برد و امتیاز با باریج اسانس ایران برابر شود.
تیم‌های شرکت کننده در این رقابت‌ها فردا (چهارشنبه هفتم اردیبهشت) استراحت دارند و باریج اسانس ایران از ساعت ۱۲ و ۳۰ دقیقه روز پنج‌شنبه در چهارمین مسابقه خود به مصاف آلتای قزاقستان یکی از مدعیان قهرمانی این رقابت‌ها می‌رود.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->