آبشک: فولاد مدیری نمی‌خواهد که به فکر جیب خودش باشد اولین خرید پرسپولیس از انزلی آمد + عکس واکنش محمود احمدی نژاد به قهرمانی پرسپولیس + ویدیو ملی پوش مشهدی بدمینتون عازم رقابت های آسیایی قزاقستان شد مورینیو – فنرباغچه؛ رسمی شد + عکس حسینی بعد از تیم ملی، استقلال را هم از دست می‌دهد؟ پایان طلسم سالن ۶ هزارنفری مجموعه ثامن الائمه (ع) سرمربی فصل بعد استقلال مشخص شد| پروژه حذف نکونام به بن بست رسید صیادمنش: امیدوارم در جام جهانی بهترین عملکرد را داشته باشیم اوسمار بدون تمدید قرارداد از ایران می‌رود چرا سازمان لیگ به جلال مرادی نظارت می‌دهد؟ | بی‌توجهی به هوادارانی که جانشان در خطر بود باشگاه تراکتور واگذار شد تفتیان: شاید پاریس آخرین المپیکم باشد دژاگه رسما وارد کار مربیگری شد اسامی بازیکنان تیم ملی فوتبال ایران اعلام شد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی رئال مادرید و بوروسیادورتموند| آنجلوتی، آقای اروپاست صحبت‌های تند نکونام علیه قهرمانی پرسپولیس سورپرایز اوسمار برای گل محمدی+ ویدیو| حضور در جشن با عکس یحیی گل قهرمانی پرسپولیس آفساید بود؟ + عکس و فیلم (۱۲ خرداد ۱۴۰۳) کارشناس داوری بازی پرسپولیس و مس | گل گولسیانی آفساید بود؟ (۱۲ خرداد ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

باشگاه ورزیده‌های خصوصی!

  • کد خبر: ۱۰۵۵۴۷
  • ۳۱ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۲:۳۰
باشگاه ورزیده‌های خصوصی!
افتتاح یک باشگاه بدن سازی در بهترین جای تهران چرا این همه سروصدا کرده است؟

عروجی | شهرآرانیوز؛ روز جمعه، ۲۶ فروردین  ۱۴۰۱، تصاویری منتشر شد که همه گمان کردند نکند قرار است یک اتفاق ورزشی و ملی در کشور بیفتد که این همه آدم سرشناس فوتبالی به کشور دعوت شده اند، ولی خبری نبود. لوتار ماتئوس و آندریاس برمه، پیرلوئیجی کولینا و مارکوس مرک همراه با اسکوچیچ و حمید استیلی جمع شده بودند تا یک باشگاه بدن سازی در خیابان فرشته تهران را افتتاح کنند.

باشگاهی که در ظاهر به هیچ نهاد و دستگاهی متصل نیست و مالکانش برای افتتاح آن ۲۵ میلیارد ناقابل هزینه کردند. حالا با همه این رفت وآمد‌ها و این تصاویر و افتتاحیه باشکوه سؤال خیلی‌ها این بود که هزینه ثبت نامش چقدر است؟ این همان جایی بود که همه انگشت به دهان ماندند و جنجال‌های زیادی در شبکه‌های اجتماعی درست شد.

این باشگاه بدن سازی ۱۵۰۰ متر مساحت دارد که ۱۰۰۰ متر آن به سالن بدن سازی اختصاص دارد و ۵۰۰ متر دیگر نیز به فضا‌هایی همچون استخر، سونا، جکوزی، رستوران، کافی شاپ و دیگر خدمات VIP، اختصاص یافته است. در رستوران این مجموعه، غذا‌هایی مثل خاویار، انواع استیک‌ها و... سرو می‌شود و افرادی که هزینه عضویت VIP را پرداخت کرده اند، می‌توانند از این امکانات استفاده کنند. ثبت نام در این باشگاه به دو صورت VIP و عادی انجام می‌شود که هزینه ثبت نام با امکانات VIP مبلغ ۳۲۰ میلیون تومان در سال است و برای ثبت نام عادی نیز ۱۶۰ میلیون تومان در سال دریافت می‌شود.

افرادی که سالانه مبلغ ۳۲۰ میلیون تومان پرداخت کنند، در هنگام ثبت نام یک کارت اعتباری مصرفی به مبلغ ۲۴ میلیون تومان دریافت می‌کنند که با آن کارت می‌توانند در طول سال از بخش‌های مختلف باشگاه مثل رستوران و کافی شاپ استفاده کنند. بعد از حرف وحدیث‌های زیادی خبر رسید که اداره کل ورزش تهران با هدف مبارزه با ورزش لاکچری این باشگاه را پلمپ کرده و باز همین اتفاق باعث شد دوباره همه درباره اش حرف بزنند.

اینکه چرا به بهانه‌های واهی و مزخرف، چنین بلایی را سر سرمایه گذارش در می‌آورید و به جای اینکه به ریشه این قبیل رخداد‌ها در کشوری که اغلب مردمش مشکل اقتصادی و معیشتی دارند، صورت مسئله را پاک می‌کنید؟ خیلی هم سؤال کردند آیا این به امنیت سرمایه گذاری در کشور ضربه نمی‌زند؟ از طرفی، پوریا ذوالفقاری، منتقد سینما هم جزو اولین روزنامه نگارانی بود که به این موضوع واکنش نشان داد و نوشت که دیگر در ظاهر بین طبقه فرادست و فرودست میانه‌ای وجود ندارد. اولی باید تنگ‌تر بنشیند، چون جا ندارد و دومی هم می‌تواند برای افتتاح باشگاه بدن سازی اش کولینا را دعوت کند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->