بیانیه منتسب به علی لاریجانی تکذیب شد زاکانی: تا آخر انتخابات می‌مانم و رقابت می‌کنم مقام صهیونیست: همچنان ۱۲۰ اسیر در غزه هستند حملات جدید آمریکا و انگلیس به یمن (۲۰ خرداد ۱۴۰۳) مسعود پزشکیان کیست؟ + سوابق و بیوگرافی امیرحسین قاضی‌زاده‌هاشمی کیست؟ + سوابق و بیوگرافی علیرضا زاکانی کیست؟ + سوابق و بیوگرافی سعید جلیلی کیست؟ + سوابق و بیوگرافی اسامی نامزد‌های تأیید‌صلاحیت‌شده انتخابات ریاست‌جمهوری ۱۴۰۳ اعلام شد طحان‌نظیف: پس از بررسی صلاحیت‌ها، نتایج را سریعاً اعلام می‌کنیم | عدم احراز به‌معنای ردصلاحیت نیست! پیام‌های شهید امیرعبداللهیان نسبت به عملکرد تل‌آویو بسیار تأثیرگذار بود | حفظ منافع ملی ایران در این دوره به اوج خود رسید  شهادت یک مرزبان در درگیری با مزاحمین نوامیس در یاسوج باقری: رژیم صهیونیستی با حمایت غرب به‌دنبال فروپاشی اجتماعی در غزه است پزشکان بدون مرز: شرایط در بیمارستان الاقصی در غزه کابوس وار است اذعان صهیونیست‌ها به ناگزیر بودن توافق با حماس برای آزادی اسرا باقری: اعضای «دی ۸» اعتقادی به مسامحه در برابر رژیم صهیونیستی ندارند انصراف حبیب‌الله دهمرده از نامزدی انتخابات ریاست‌جمهوری ۱۴۰۳ درخواست نتانیاهو از گانتز برای باقی ماندن در کابینه جنگ نگرانی یونان از تشدید تنش‌ها در مرز میان لبنان و رژیم صهیونیستی عملیات‌های حزب‌الله علیه اشغالگران در مرز‌های شمالی + فیلم (۱۹ خرداد ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

وزیر بهداشت: رسانه‌ها باید ایثار و از خود گذشتگی شهدای سلامت را به تصویر بکشند

  • کد خبر: ۱۰۳۳۹۹
  • ۱۱ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۰:۵۴
وزیر بهداشت: رسانه‌ها باید ایثار و از خود گذشتگی شهدای سلامت را به تصویر بکشند
وزیر بهداشت، درمان و علوم پزشکی در سفر به خراسان رضوی گفت: رسانه‌ها باید صحنه‌های زیبای شهادت، ایثار و از خود گذشتگی شهدای سلامت را به تصویر بکشند تا به الگویی برای جامعه تبدیل شوند.

به گزارش شهرآرانیوز، بهرام عین اللهی روز پنج شنبه در سفر به شهرستان بردسکن در استان خراسان رضوی در دیدار با خانواده شهید علی حاجی پور نخستین شهید مدافع سلامت این شهرستان افزود: شهدا بودند که انقلاب ما را به ثمر رساندند و هر شهید هدف خاصی داشته است و شهدای مدافع حرم، شهدای انقلاب و شهدای سلامت هر کدام با توجه به شرایط زمانه و با فرهنگ زمانه برای نظام و انقلاب و مردم جان خود را فدا کردند.

وی با اشاره به این که در دوران کرونا ۳۰۰ نفر از کادر درمان کشور در راه تامین سلامت هموطنان به شهادت رسیدند ادامه داد:جامعه پزشکی و پرستاری ما به دنیا نشان داد که با وجود همه محدودیت ها و تحریم ها، انسان های بزرگی بودند که برای سلامت مردم جان خود را به مخاطره انداختند و ایستادگی کردند و سربلند بیرون آمدند.

به گزارش ایرنا، شهید راه سلامت علی حاجی با ۲۰ سال سابقه به عنوان کاردان پیشگیری از بیماری ها در مراکز مختلف بهداشتی شهرستان بردسکن فعالیت و خدمت رسانی می کرد که در دهم آبان ماه سال ۹۹ بر اثر ابتلا به کرونا در سن 43 سالگی آسمانی شد.

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به عنوان نماینده ویژه دولت در شهرستانهای خلیل آباد و بردسکن در سفر استانی رییس جمهور به خراسان رضوی امروز وارد بردسکن شد و به مقام شامخ شهدای این شهرستان، ادای احترام کرد. 

بازدید از ساختمان حوزه علمیه و بیمارستان خاتم الانبیاء و حضور در جلسه شورای اداری شهرستان و دیدارهای مردمی از دیگر برنامه های وزیر بهداشت به عنوان نماینده ویژه دولت در هجدهمین سفر استانی هیات دولت است.

بردسکن در فاصله ۲۷۳ کیلومتری جنوب غرب مشهد قرار دارد.

رییس جمهور و اعضای هیات دولت روز چهارشنبه در نخستین سفر استانی خود در سال ۱۴۰۱ وارد استان خراسان رضوی شدند و امروز  نیز مهمان این استان خواهند بود.

آیت الله سیدابراهیم رئیسی پیش از این به ۱۷ استان شامل هرمزگان، قم، یزد، لرستان، زنجان، سمنان، اردبیل، فارس، خوزستان، سیستان و بلوچستان، خراسان جنوبی، ایلام، کهگیلویه و بویراحمد، بوشهر، گیلان، گلستان و مازندران سفر کرده است.

منبع: ایرنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->