جلالی از گل محمدی بله گرفت؟ بیرانوند نگران تراکتور! بی توجهی باشگاه پرسپولیس به اقدام غیر حرفه‌ای صادقی اوسمار خواستار توافق با دو بازیکن قبل از اتمام فصل مذاکرات نهایی ایجنت اوسمار با درویش نتیجه و ویدئو خلاصه بازی آرسنال و اورتون| برد بی فایده و توپچی‌های سرافکنده نتیجه و ویدئو خلاصه بازی منچسترسیتی و وستهم| جشن قهرمانی و سلطنت پپ گواردیولا پخش زنده بازی منچسترسیتی و وستهم در هفته آخر لیگ برتر انگلیس (یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین برنامه کامل تیم ملی ایران لیگ ملت‌های والیبال ۲۰۲۴ پایان کار قدوس در برنتفورد + عکس نحوه خرید بلیت بازی نساجی و استقلال + قیمت و لینک خرید نحوه خرید بلیت بازی پرسپولیس و استقلال خوزستان + قیمت و لینک خرید همه منتظر جواب ستاره آلمانی بازگشت برهانی به استقلال مدافع پرسپولیسی علیه استقلال دو سهمیه المپیک برای تنیس‌روی‌میز ایران قطعی شد درویش موافق جذب علیپور پرسپولیس همچنان با هیات مدیره ناقص اوسمار برای تمدید چقدر دستمزد می‌خواهد؟ برنامه اوسمار مورد تایید اعضای هیات مدیره پرسپولیس
سرخط خبرها

وضعیت نوراللهی و قائدی در شباب امارات مشخص شد

  • کد خبر: ۱۰۳۰۸۴
  • ۰۶ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۵:۱۰
  • ۱
وضعیت نوراللهی و قائدی در شباب امارات مشخص شد
وضعیت دو ستاره ایرانی تیم شباب امارات برای فصل آینده مشخص شد.

گروه ورزش/شهرآرانیوز، احمد نوراللهی و مهدی قائدی ستاره‌های پیشین پرسپولیس و استقلال در ابتدای فصل با عقد قراردادی به تیم شباب الاهلی دبی پیوستند تا پس از چند سال بازیکنان ایرانی به لیگ امارات بروند.

نوراللهی و قائدی، اما سرنوشت متفاوتی در تیم اماراتی داشتند. در ابتدای فصل قائدی وضعیت بهتری نسبت به نوراللهی داشت و حتی در نیم فصل بحث فروش این بازیکن به تیم‌های اروپایی مطرح شد، اما رفته رفته شرایط عوض شد و قائدی به بازیکن نیمکت‌نشین شباب الاهلی دبی تبدیل شد و نوراللهی بازیکن فیکس.

در همان ابتدای فصل قائدی در چند بازی که درخشش داشت بحث پیوستن این بازیکن به سلتیک اسکاتلند و چند پیشنهاد اروپایی دیگر وجود داشت اما مدت‌هاست که دیگر خبری از پیشنهاد‌های اروپایی برای قائدی نیست و به احتمال فراوان این بازیکن از تیم اماراتی جدا خواهد شد و ماشاریپوف ازبکستانی جانشین او خواهد شد.

قائدی در این مدت حتی تیم ملی را هم از دست داد تا فقط احمد نوراللهی از تیم شباب الاهلی به تیم ملی دعوت شود. شنیده می‌شود که مسئولان تیم اماراتی برای تمدید قرارداد و ادامه همکاری با نوراللهی به جمع‌بندی رسیدند، اما در مورد قائدی چنین تصمیمی ندارند و می‌خواهند را بفروشند.

این در شرایطی است که بحث بازگشت قائدی به فوتبال ایران هم مطرح نیست و احتمال دارد که این بازیکن در امارات و یا کشور‌های دیگر آسیایی فصل آینده فوتبالش را ادامه بدهد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
طاهری
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۳۸ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۴
0
0
همه بازیهای قائدی و نورالهی را مستقیم دنبال میکنم و متاسفانه هواداران و کارشناسان اماراتی فوتبال، در باره مهدی قائدی نظر خوبی ندارند. بخصوص در این چند ماه اخیر قائدی از نظر بدنی بشدت افت کرده و اگر هم داخل زمین مسابقه باشد با لو دادنهای مرتب توپ و خراب کردن موقعیتها و بخصوص نقش زمین شدنش با هر برخورد کوچکی باعث میشود که او را از زمین خارج کنند! آن قابدی چابک و سریع تبدیل به یک بازیکن کند و بی انگیزه شده.
احتمالا سقف آرزوهایش در فوتبال تا همین اندازه است . یک زندگی لاکچری در دبی و همین.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->