تشکیل ۶ کمیته ویژه در شهرداری مشهد برای برگزاری مراسم تشییع پیکر شهید آیت‌الله رئیسی از دیوارنگاره شهیدجمهور در میدان شهدای مشهد رونمایی شد تداوم فعالیت ۲۴ ساعته پاکبانان مشهدی برای پاکسازی معابر وزارت کشور باید زمینه برگزاری انتخابات شورا‌ها را فراهم کند آیا ادارات مشهد پنجشنبه (۳ خرداد ۱۴۰۳) تعطیل می‌شود؟ تعطیلی مدارس مشهد و خراسان رضوی از فردا تا پنجشنبه (۳ خرداد ۱۴۰۳) حاجی بگلو: مجلس می‌بایست نسبت به توقف یا تمدید شورا‌ها اعلام نظر کند در فراق خادم‌الرضا(ع) | حضور گسترده مردم مشهد در مراسم بزرگداشت شهید رئیسی در میدان بسیج مشهد + فیلم خدمات‌رسانی رایگان مترو و اتوبوس در روز تشییع پیکر رئیس جمهور در مشهد یکی از معابر اصلی یا میادین شهر مشهد به نام خادم‌الرضا(ع)، «سیدابراهیم رئیسی» نام‌گذاری می‌شود مشهدی‌ها در فراق خادم‌الرضا (ع) و یارانش گردهم می‌آیند (۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳) مشهد سوگوار خادم الرضا (ع) شد + عکس اعمال قانون ۱۳۳۱ دستگاه خودرو حادثه ساز در مشهد | ۵۲ نفر درتصادفات رانندگی طی ۲۴ ساعت گذشته مصدوم شدند (۳۱ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳) جشن بزرگ امام رضایی‌ها در مشهد لغو شد (۳۱ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳) شهروند خبرنگار | گلایه برخی شهروندان از سرویس دهی خطوط اتوبوسرانی در محله رسالت مشهد + پاسخ شهروند خبرنگار | درخواست جابجایی ستون برق در خیابان فداییان اسلام‌ مشهد + پاسخ تسلیت شورای اسلامی شهر مشهد در پی شهادت رئیس جمهور و هیات همراه
سرخط خبرها

تقدیر استاندار خراسان رضوی از اقدامات نوروزی شهرداری مشهد

  • کد خبر: ۱۰۳۰۲۵
  • ۰۴ فروردين ۱۴۰۱ - ۲۲:۳۰
تقدیر استاندار خراسان رضوی از اقدامات نوروزی شهرداری مشهد
استاندار خراسان رضوی در بازدید از المان‌های بهاری، مراکز اسکان اضطراری، پایانه مسافربری امام رضا(ع)و.. از اقدامات شهرداری مشهد در زیباسازی شهر و خدمات‌رسانی به زائران در ایام نوروز تقدیر کرد.

به گزارش شهرآرانیوز، یعقوب‌علی نظری در حاشیه بازدید از اقدامات ستاد سفر استان به ویژه کمیته خدمات شهری این ستاد که با حضورشهردار و فرماندار مشهد، رئیس شورای اسلامی شهر مشهد، معاونان استاندار و برگزار شد، افزود: دستگاه‌های مختلف به ویژه شهردار و همکاران ایشان در همه موضوعات در ایام‌های مناسبتی وخاص برنامه‌ریزی.های دقیقی داشته‌اند.

وی اضافه کرد: دربازدیدی هم که امروز انجام شد مشاهده کردیم که ظرفیت‌های مناسبی برای استفاده زائران و مجاوران در این ایام فراهم شده است .

استاندار خراسان رضوی تصریح کرد: خوشبختانه هم در بحث اسکان و هم در سایر بحث.ها نیز اقدامات خوبی انجام شده است و به‌صورت شبانه روزی دستگاه‌های مختلف پای کار هستند و در صورت مشاهده نقصی به سرعت نسبت به رفع آن اقدام می‌شود.

نظری درخصوص اسکان اضطراری زائران نیز اظهار کرد: در این بحث دستگاه‌های مختلف مشارکت دارند و شهرداری مشهد نیز مجموعه‌های در اختیار خود را تجهیز و آماده کرده و این موضوع را مدیریت می‌کند.

وی افزود: حتی اکیپ‌هایی ازسوی شهرداری مشهد معین شده که با حضور در اطراف حرم‌مطهر رضوی سایر نقاط از زائران دعوت می‌کنند تا در صورت نیاز در این اماکن اسکان پیدا کنند.

استاندارخراسان رضوی ادامه داد: خود آقای شهردار و فرماندار نیز نیمه شب گذشته در اماکن اسکان اضطراری حضور پیدا کرده و ازنزدیک برروند اسکان وخدمات‌رسانی نظارت داشته اند و مشکل خاصی وجود ندارد.

نظری در ادامه گفت: خوشبختانه با تلاش‌های انجام شده ما در بحث اسکان زائران مشکلی نداریم و اماکن اسکان رایگان اضطراری نیز مجهز و آماده پذیرایی از زائران است.

وی تاکید کرد: از تلاش‌های مدیران همه دستگاه‌ها ازجمله شهردار مشهد که از ماه‌ها قبل برای استقبال از زائران برنامه‌ریزی کرده و طی این مدت به صورت شبانه‌روزی مدیریت میدانی داشته‌اند تشکر می‌کنم.

منبع: پایگاه اطلاع رسانی شهرداری مشهد

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->