اسامی بازیکنان تیم ملی فوتبال ایران اعلام شد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی رئال مادرید و بوروسیادورتموند| آنجلوتی، آقای اروپاست صحبت‌های تند نکونام علیه قهرمانی پرسپولیس سورپرایز اوسمار برای گل محمدی+ ویدیو| حضور در جشن با عکس یحیی گل قهرمانی پرسپولیس آفساید بود؟ + عکس و فیلم (۱۲ خرداد ۱۴۰۳) کارشناس داوری بازی پرسپولیس و مس | گل گولسیانی آفساید بود؟ (۱۲ خرداد ۱۴۰۳) ویدیو جشن قهرمانی پرسپولیس پس از غلبه بر مس رفسنجان نتیجه و ویدیو خلاصه بازی فولاد و نساجی در لیگ برتر (۱۲ خرداد ۱۴۰۳) | اهوازی‌ها در لیگ ماندنی شدند جدول لیگ برتر ایران در پایان هفته سی‌ام و قهرمانی پرسپولیس نتیجه بازی پرسپولیس و مس رفسنجان(۱۲ خرداد ۱۴۰۳)+ ویدیو گل‌| قهرمان سرخ می‌پوشد! ویدیو خلاصه بازی پرسپولیس و مس رفسنجان(۱۲ خرداد ۱۴۰۳) ویدیو گل اول پرسپولیس به مس رفسنجان توسط گولسیانی (۱۲ خرداد ۱۴۰۳) ویدیو خلاصه بازی استقلال و پیکان(۱۲ خرداد ۱۴۰۳) نتیجه بازی استقلال و پیکان(۱۲ خرداد ۱۴۰۳)+ ویدیو گل‌ها| برد بی فایده ویدیو گل دوم استقلال به پیکان توسط مهرداد محمدی (۱۲ خرداد ۱۴۰۳) ویدیو گل اول استقلال به پیکان توسط مهرداد محمدی (۱۲ خرداد ۱۴۰۳) پخش زنده بازی رئال مادرید و دورتموند در فینال لیگ قهرمانان اروپا (۱۲ خرداد ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین نمره ضعیف گوش شکسته‌ها در جام تختی پخش زنده بازی نساجی و فولاد لیگ برتر (۱۲ خرداد ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین جام در راه استادیوم آزادی + ویدئو
سرخط خبرها

شهرخودرو با چهارده شکست: با سرعت به سمت سقوط!

  • کد خبر: ۱۰۰۷۹۹
  • ۱۱ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۰:۲۵
شهرخودرو با چهارده شکست: با سرعت به سمت سقوط!
چهاردهمین شکست شهـرخـودرو، نماینده استان را به مرگ نزدیک‌تر کرد.

احسان سرفرازی | شهرآرانیوز؛ سریال حواشی بی‌پایان تیم فوتبال شهرخودرو این‌بار در هفته بیستم لیگ دنبال شد. شاگردان داوود سیدعباسی که به‌نظر می‌رسد از همین حالا خودشان را در لیگ‌یک فوتبال ایران می‌بینند، دوشنبه در اصفهان مقابل ذوب‌آهن با نتیجه ۲ بر ۱ شکست خوردند تا ناقوس سقوط بلندتر از قبل در گوش هواداران فوتبال مشهد دمیده شود.

البته این اتفاق که در فصل جدید فوتبال ایران تقریبا عادی شده است، تنها نکته سفر نماینده مشهد به اصفهان نبود. تجمع مال‌باختگان و شاکیان شرکت شهرخودرو در اصفهان و ممانعت آن‌ها از حرکت اتوبوس این تیم باعث شد بازیکنان نماینده فوتبال مشهد در فاصله چند ساعت مانده تا شروع بازی، در اتوبوس محبوس شوند.

هنرنمایی بی‌پایان فراهانی!

عنابی‌پوشان مشهدی که سه امتیاز این بازی از نان شب هم برایشان واجب‌تر بود، در این بازی بازهم رنگ برد را ندیدند تا به‌گواه بیشتر کارشناسان از همین حالا یکی از دو تیم سقوط‌کرده به لیگ‌یک لقب بگیرند. در نیمه اول این مسابقه شاگردان مهدی تارتار برتری محسوسی نسبت شهرخودرو داشتند و تاکتیک داوود سیدعباسی هم ضدحملاتی بود که هرگز به موقعیت منجر نشد.

بعد از چند حمله نصفه‌نیمه ذوبی‌ها، محمد قریشی روی ارسال ضربه کرنر و اشتباه میلاد فراهانی، سنگربان شهرخودرو، موفق به گل‌زنی برای تیمش شد و دقایقی بعد از گل‌زنی قریشی، اشتباه عجیب دروازه‌بان عنابی‌پوشان مشهدی فرصت گل دوم را برای سعید باقرپسند فراهم کرد و مهاجم ذوب‌آهن با ضربه‌ای دقیق تیمش را با برتری دوگله به رختکن فرستاد.

در نیمه دوم هم مالکیت توپ و میدان در اختیار بازیکنان ذوب‌آهن بود، اما در مقابل، عنابی‌پوشان مشهدی برای جبران نتیجه به‌دنبال طراحی حمله بودند و بعد از چند تغییر در ترکیب شهرخودرو، تیم مشهدی حملاتش را آغاز کرد و بعد از خلق چند موقعیت گل‌زنی، سرانجام اعلام پنالتی به سود تیم مشهدی باعث به گل رسیدن شهرخودرو شد، اما گل دیرهنگام بیژن نتوانست مانع شکست شاگردان سیدعباسی شود.

ماجرای حمله به اتوبوس شهرخودرو

شهرخودرو پیش از شکست به ذوب آهن گرفتار یک حاشیه پیش بینی نشده هم شد که دقیقا مربوط به شرایط مالک باشگاه است. تعدادی از شاکیان شرکت شهرخودرو که به‌واسطه طلبشان از فرهاد حمیداوی جلو هتل این تیم در اصفهان تجمع کرده بودند، ساعاتی پیش از شروع بازی مانع حرکت اتوبوس این تیم شدند و حتی کار به زدوخورد فیزیکی هم رسید تا جایی که سیدمهدی سیدصالحی، سرپرست شهرخودرو، از اتفاقات و حاشیه‌های تیمش گلایه کرد.

سید مهدی سیدصالحی درباره اتفاقات قبل از بازی با ذوب‌آهن گفت: حواشی اطراف تیم ما تمامی ندارند. در اصفهان جلو اتوبوس ما را گرفتند و برخی آمده بودند که نمی‌دانم از کجا خط می‌گیرند و به چه صورت است، اما این تیم فوتبال شهرخودرو است. جلو بازیکن ما را گرفتند و او را زدند، به من بی‌احترامی کردند، فحش دادند و هتک حرمت کردند و هر کاری که خواستند، انجام دادند.

واقعا نمی‌دانم چه کاری باید انجام داد و این چه اتفاقی است که برای تیم ما می‌افتد، اما وضعیت تیم ما را به‌هم می‌زنند و از زمین و زمان همه کار می‌کنند که ما نتیجه نگیریم. این اتفاقات قبل از بازی افتاد و ما واقعا اذیت شدیم. حتی به آقای بدری در سازمان لیگ گفتم نیم‌ساعت تا ۴۵ دقیقه با یگان ویژه تماس گرفتیم تا ما را اسکورت کنند و ببرند، اما اجازه نمی‌دادند و اصلا نیامدند. او ادامه داد: از مقابل هتل به بچه‌های ما اجازه نمی‌دادند سوار اتوبوس شوند و اتفاقاتی می‌افتد که اصلا نمی‌دانم چطور برنامه‌ریزی می‌کنند.

به همه چیز متوسل می‌شوند تا تیم ما نتیجه نگیرد. در صورتی که مسئله شهرخودرو مراحل قانونی‌اش را طی می‌کند و به تیم فوتبال ارتباطی ندارد و بازیکنان تیم کارشان را انجام می‌دهند. قبل بازی جلو حرکت اتوبوس ما را گرفتند و روح و روان بازیکنان تیم را به‌هم ریختند. بااین‌حال بازی را برگزار کردیم. وقتی این اتفاقات رقم می‌خورد، ما نمی‌دانیم به چه کسی پناه ببریم. جلو اتوبوس آمده بودند و بازیکنان ما را هل دادند و آن‌ها را زدند و اجازه نمی‌دادند بازیکنان سوار اتوبوس شوند و داشتند در اتوبوس را می‌شکستند!

تاجدار: تمرکز نداشته باشیم، سقوط می‌کنیم

مربی پدیده مشهد گفت: اگر تمرکز نداشته باشیم، حتما سقوط می‌کنیم و تعارف هم نداریم. سلمان تاجدار پس از شکست ۲ بر ۱ پدیده مقابل ذوب‌آهن، در نشست خبری اظهار کرد: این بازی دو نیمه متفاوت داشت و ما نیمه اول خیلی بد شروع کردیم. با وجود اینکه تمرین گذاشتیم و بازی ذوب‌آهن را آنالیز کردیم، روی ضربات ایستگاهی غافل‌گیر شدیم.

گل‌خوردن فشار زیادی به تیم‌های پایین جدول می‌آورد. تاجدار بیان کرد: تمرکز خوبی نداشتیم و گل دوم را هم خوردیم. در نیمه دوم سعی کردیم با تغییر سیستم به بازی برگردیم و خیلی بهتر از نیمه اول بازی کردیم. موقعیت گل هم داشتیم و به پنالتی رسیدیم که گل هم شد. باتوجه‌به اینکه عقب بودیم، همه تیم را به حمله بردیم، اما نشد که جبران کنیم. وی ادامه داد: اگر تمرکز نداشته باشیم، حتما سقوط می‌کنیم و تعارف هم نداریم.

باید تمرکز کنیم تا در لحظات حساس گل نخوریم. فکر می‌کنم بچه‌ها در نیمه اول خودشان نبودند. مقابل هوادار خیلی خوب بازی کرده بودیم و دوست داشتیم بچه‌ها با همان انرژی بازی کنند، اما نشد. در نیمه دوم بهتر شدیم، اما دیگر دیر شده بود. مربی پدیده در پایان گفت: ما واقعا شرمنده هواداران و مردم مشهد هستیم. کادر مدیریتی همه‌جوره سعی کرده است حمایت کند و تیم را سر پا نگه دارد. هر اتفاقی بیفتد، بازهم مقصر ما مربیان هستیم و هر تصمیمی بگیرند، تابع هستیم. بازیکنان هم تلاش می‌کنند، اما امروز در نیمه اول خوب نبودند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->