آبشک: فولاد مدیری نمی‌خواهد که به فکر جیب خودش باشد اولین خرید پرسپولیس از انزلی آمد + عکس واکنش محمود احمدی نژاد به قهرمانی پرسپولیس + ویدیو ملی پوش مشهدی بدمینتون عازم رقابت های آسیایی قزاقستان شد مورینیو – فنرباغچه؛ رسمی شد + عکس حسینی بعد از تیم ملی، استقلال را هم از دست می‌دهد؟ پایان طلسم سالن ۶ هزارنفری مجموعه ثامن الائمه (ع) سرمربی فصل بعد استقلال مشخص شد| پروژه حذف نکونام به بن بست رسید صیادمنش: امیدوارم در جام جهانی بهترین عملکرد را داشته باشیم اوسمار بدون تمدید قرارداد از ایران می‌رود چرا سازمان لیگ به جلال مرادی نظارت می‌دهد؟ | بی‌توجهی به هوادارانی که جانشان در خطر بود باشگاه تراکتور واگذار شد تفتیان: شاید پاریس آخرین المپیکم باشد دژاگه رسما وارد کار مربیگری شد اسامی بازیکنان تیم ملی فوتبال ایران اعلام شد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی رئال مادرید و بوروسیادورتموند| آنجلوتی، آقای اروپاست صحبت‌های تند نکونام علیه قهرمانی پرسپولیس سورپرایز اوسمار برای گل محمدی+ ویدیو| حضور در جشن با عکس یحیی گل قهرمانی پرسپولیس آفساید بود؟ + عکس و فیلم (۱۲ خرداد ۱۴۰۳) کارشناس داوری بازی پرسپولیس و مس | گل گولسیانی آفساید بود؟ (۱۲ خرداد ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

بیانیه سرپرست فدراسیون بسکتبال/پیوند من با بسکتبال گسستنی نخواهد بود

  • کد خبر: ۱۰۰۶۹۱
  • ۰۹ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۳:۵۱
بیانیه سرپرست فدراسیون بسکتبال/پیوند من با بسکتبال گسستنی نخواهد بود
مهیار عسگریان سرپرست فدراسیون بسکتبال می گوید چنان دل‌بسته و دلداده خدمت به عاشقان واقعی بسکتبال شده که خویش را پاره‌ای از پیکره این مجموعه یافته است.

گروه ورزش/شهرآرانیوز، مهیار عسگریان سرپرست فدراسیون بسکتبال پس از پایان مجمع انتخابی فدراسیون بیانیه منتشر کرد. در این بیانیه آمده است:
پیروزی و موفقیت تنها با عشق، غیرت، شجاعت، همدلی و تلاش قرین و همنشین باشد و دگر هیچ.

بنام خدا
نخست پیروزی تیم ملی را به همه‌ی بازیکنان، کادر فنی، پیشکسوتان، دلسوزان، ورزشکاران، دوستداران بسکتبال، و همه‌ی هموطنان گرانقدرم عرض شادباش دارم.
اما عزیزان و نازنینان.
دیر زمانی نیست که با نظر و رای وخواست آن یگانه بی‌همتا ماموریت یافتم تا به افتخار خدمت در این فدراسیون نایل شوم.
از همان لحظات نخست، با خدای خویش عهد بستم تا تمام سعی و تلاشم را در جهت اعتلا و پیشرفت روزافزون این ورزش افتخارآفرین در میادین قهرمانى در قاره کهن، و عرصه‌های بین‌المللی بکار بندم.
پس از ورود به فدراسیون و گذشت چند صباحی، چنان دل‌بسته و دلداده خدمت به عاشقان واقعی بسکتبال شدم که خویش را پاره‌ای از پیکره این مجموعه یافتم. در اندک زمانی آن‌چنان پیوند انس و الفت ایجاد شد که چه در مقاطع بعدی در خدمت این شیفتگان ورزش باشم یا نباشم هرگز گسستنی نخواهد بود و همیشه در نهان‌خانه‌ی دل، معانی ژرف واژگان عشق و دلاوری و غیرتِ عاشقان، و دلاوران و غیرتمندان عرصه بسکتبال، نقش بسته و جاودانه خواهد ماند.
آری اینک که کاروان تیم ملی در منزلگه پیروزی سبک بال آرام گرفت، و خستگی از جان و تنها بدر آمد، زمانش فرا رسید تا ضمن تشکر، از تک‌تک عزیزان رخصت گیرم تا ناقوس بدرود بصدا درآورم، و آرزو کنم کاروانان تیم ملی به راه افتخارآمیز خویش، سربلندانه و پیروزمندانه ادامه دهند و دعایم را بدرقه راهشان نمایم.
بجاست در اینجا از همه‌ی گرانمایگانی که در این دوره‌ی کوتاه در خدمت شان بودم تقاضای بخشش و حلالیت داشته باشم.
آری، این آن غزلی است که علیرغم دلدادگی و دلبستگی فراوان، سروده شد تا کاروان را قافله‌سالار دگری آید و سر منزل مقصود حاصل.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->