صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

عکس محمد موسوی به نمایندگی از والیبال ایران در پوستر‌های منتشر شده وجود دارد.
گروه ورزش/شهرآرانیوز، پوستر لیگ ملت‌های سال ۲۰۲۱ که حدود نزدیک به ۵۰ روز دیگر قرار است برای نخستین بار به شکل متمرکز به میزبانی شهر " ریمینی " ایتالیا برگزار شود منتشر شد.
کمیته برگزاری این بازی‌ها یکی از پوستر هایش را مزین به ستاره‌هایی از هر تیم شرکت کننده کرده است که از بین بازیکنان ایران سید محمد موسوی را انتخاب کرده است. بازیکنی که هم اکنون عضو باشگاه پیاچنزا در ایتالیاست و از جمله باتجربه‌ترین بازیکنان شرکت کننده هم محسوب می‌شود. او به همراه سعید معروف و امیر غفور از سال ۲۰۱۳ در این بازی‌ها حاضر است. زایتسف، مت اندرسون، لئال هیلداگو، لئون، آتاناسوویچ اورنات، میخائیلوف و گربینکوف و ... از جمله دیگر ستاره‌های حاضر در عکس محسوب می‌شوند
پوستر رقابت‌های والیبال مردان در المپیک توکیو نیز از سوی کمیته برگزاری این بازی منتشر شده است. در این پوستر از هر تیم یک نماینده حضور دارند که باز هم سید محمد موسوی نماینده تیم ۱۲ نفره ایران است. کریستین سن (آمریکا)، بارتوز کورک (لهستان)، ایشی کاوا (ژاپن)، برناردو رزنده (برزیل)، جیانیلی (ایتالیا)، دیمتری ولکوف (روسیه) و. از جمله دیگر ستاره‌های نام آشنای دنیای والیبال محسوب می‌شوند.
 
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
یه بد بخت
۱۷:۳۲ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۲
باید عکس بردیا رو بزارن