صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

آموزش ایمنی و مواجهه با حریق برای ۱۲۴ هزار شهروند مشهدی

  • کد خبر: ۲۲۵۷۲۸
  • ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۸:۵۰
معاون آموزش و پیشگیری سازمان آتش نشانی مشهد از برگزاری همایش تقدیر از مربیان آموزشی اداره آموزش سازمان خبر داد و گفت: با کمک ۱۴۰ مربی خانم و آقا در سال گذشته، تعداد ۱۲۴ هزار شهروند مشهدی، به مدت ۶۴۰ هزار نفر ساعت تحت آموزش‌های شهروندی قرار گرفتند.

به گزارش شهرآرانیوز، آتشپاد سوم مرتضی جاوید در خصوص جزئیات این خبر تشریح کرد: به مناسبت روز معلم، مراسم تقدیر از مربیان آموزش که در حوزه آموزش شهروندی امروز پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت ماه با حضور مدیرعامل، معاونین و جمعی از مدیران سازمان برگزار شد و از مربیان نمونه تجلیل شد.

معاون آموزش سازمان آتش‌نشانی مشهد تاکید کرد: ارائه آموزش‌های شهروندی در خصوص مواجهه با حوادث احتمالی بسیار ضروری است و اگر شهروندان آموزش‌های این بخش را نبینند، تجهیزات نوین نیز قابلیت چندانی در کاهش خسارات ناشی از حوادث آتش‌سوزی را ندارد.

آتشپاد سوم جاوید با تاکید بر اهمیت کار مربیان آموزش شهروندی در سازمان آتش نشانی گفت: چنانچه شهروندان آموزش‌های اولیه در برای فرونشاندن آتش و کمک‌های اولیه را فرا گیرند، در مواقع بروز آتش سوزی و حادثه بهتر می‌توانند شرایط را تا رسیدن عوامل امدادی و آتش‌نشانی مدیریت کنند.

وی با اشاره به دنبال کردن آموزش‌های شهروندی به عنوان یکی از اولویت‌های سازمان آتش‌نشانی اضافه کرد: با کمک ۱۴۰ مربی خانم و آقا در سال گذشته، تعداد ۱۲۴ هزار شهروند مشهدی، به مدت ۶۴۰ هزار نفر ساعت تحت آموزش‌های شهروندی قرار گرفتند.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.