صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

تیم ملی فوتسال افغانستان موفق شد با پیروزی در برابر تیم ملی فوتسال بحرین به مرحله حذفی جام ملت‌های فوتسال آسیا صعود کند.

به گزارش شهرآرانیوز، تیم ملی فوتسال افغانستان که در مرحله گروهی جام ملت‌های فوتسال آسیا با تیم‌های ملی فوتسال ایران، کویت و بحرین هم گروه بود، موفق شد با پیروزی در برابر تیم ملی فوتسال بحرین با نتیجه ۳ بر ۲ به پیروزی برسد و به مرحله حذفی این مسابقات صعود کند.

تیم ملی فوتسال افغانستان روز چهارشنبه ساعت ۱۰:۳۰ دقیقه صبح به وقت تهران و ۱۱:۳۰ دقیقه به وقت کابل در دیداری حساس و تاریخی به مصاف تیم ملی فوتسال تاجیکستان که در گروه خود به عنوان تیم اول موفق به حضور در مرحله بعد این رقابت‌ها شده است خواهد رفت.

بازیکنان فوتسال افغانستان با تیم ملی تاجیکستان غریبه نیستند و چه در مسابقات کافا و مسابقات دوستانه به مصاف این تیم رفته‌اند.

تاجیکستان در این رقابت‌ها با تیم‌های کره جنوبی، قرقیزستان و ژاپن هم گروه بود.

این تیم بازی اول خود را در برابر کره جنوبی با نتیجه ۲ بر صفر به پیروزی رسید و در بازی دوم خود مقابل قرقیزستان با تساوی ۲ بر ۲ متوقف شد.

تاجیک‌ها در آخرین گام برابر تیم قدرتمند ژاپن ایستادند و با کسب یک نتیجه مساوی به عنوان صدرنشین گروه C به مرحله یک چهارم نهایی مسابقات جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۴ که در تایلند در حال برگزاری است صعود کردند.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.